AUDIENŢE. Pro TV şi Antena 1 au condus pe rând clasamentul audienţelor, fiecare pe un alt target. Pro TV, cu Gospodar fără pereche, a fost primul în toată ţara şi la oraşe, iar Antena 1, cu Insula iubirii, şi-a adjudecat primul loc pe comercial. Kanal D s-a regăsit în primele trei posturi TV din top.
Producţia postului Intact a fost prima pe targetul comercial, cu o audienţă medie de aproximativ 270.000 de telespectatori. De asemenea a ocupat locurile doi şi trei pe naţional şi urban.
Pro TV a avut o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut, pe intervalul Insula iubirii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii:
NAŢIONAL. Insula iubirii s-a poziţionat pe locul al treilea în topul audienţelor la nivel naţional. A strans o medie de 780.000 de privitori, în fiecare minut.
Pro TV, cu Gospodar fără pereche, a condus topul audienţelor pe tronsonul Insula iubirii. Emisiunea prezentată de Anamaria Prodan a strâns o medie de audienţă de aproxiamtiv 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut, şi o cotă de piaţă de 18,6%.
Kanal D s-a clasat pe locul al doilea, cu producţia Mireasă din Istanbul. Serialul postului Dogan a strâns pe intervalul Insula iubiriio audienţă medie de 885.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. La oraşe, Insula iubirii a urcat o poziţie, de pe trei pe doi. A avut o medie de audienţă de aproxiamtiv jumătate de milion de telespectatori.
Pro TV a rămas lider, cu o cifre de audienţă de aproximativ 570.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D a fost sub Antena 1, în mediul urban. A strâns în faţă televizoarelor, pe intervalul Insula iubirii, aproximativ 425.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Antena 1 a trecut pe primul loc. Insula iubirii a strâns în faţa televizoarelor o medie de aproximativ 270.000 de privitori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 19%.
Pro TV s-a clasat pe poziţia secundă, cu Gospodar fără pereche pe intervalul Insula iubirii. A avut cifre apropiate de cele ale Antenei 1, aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 18,3%.
Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.394.000 | 7.8 | 18.6 |
2 | Kanal D | 884.000 | 4.9 | 11.8 |
3 | Antena 1 | 781.000 | 4.4 | 10.4 |
4 | Prima TV | 396.000 | 2.2 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 394.000 | 2.2 | 5.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 569.000 | 5.9 | 14 |
2 | Antena 1 | 457.000 | 4.8 | 11.3 |
3 | Kanal D | 423.000 | 4.4 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 292.000 | 3 | 7.2 |
5 | Prima TV | 192.000 | 2 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 8 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20:00 - 23:15), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 270.000 | 6.2 | 19 |
2 | Pro TV | 259.000 | 5.9 | 18.3 |
3 | Kanal D | 84.000 | 1.9 | 5.9 |
4 | Prima TV | 72.000 | 1.6 | 5 |
5 | DigiSport 1 | 68.000 | 1.6 | 4.8 |
Comentarii
Audientele sunt mediocre pentru ambele televiziuni. Cifre de 6 în octombrie sunt sub așteptări.
Si da, un site care posteaza stiri cu audiente TV, trebuie sa dea audientele pe mai multe intervale de timp. Nu doar la o emisiune, sau un singur post TV.
Pai emisiunea a fost lidera mereu pe comercial, pe intervalul ei. Vezi aici:
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-debut-10-septembrie
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-17-septembrie
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-gospodar-fara-pereche-24-septembrie
Dar vad ca, de doua saptamani "paginademedia" posteaza doar pe intervalul "Insula Iubirii":
https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-insula-iubirii-gospodar-fara-pereche
De ce nu publicati doua tabele? Daca tot scrieti un titlu cu doua emisiuni, mai bine publicati doua!
Pe intervalul "Gospodar fara pereche" nu postati ? Poate emisiunea a fost lidera si pe comercial...