Skip to main content

AUDIENŢE. Comedia a ţinut România... în faţa televizoarelor. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

 
AUDIENŢE. Comedia a ţinut România... în faţa televizoarelor. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Comedia a ţinut România în faţa televizoarelor. Pro TV a fost lider detaşat în topul audienţelor, cu Las Fierbinţi. Serialul de comedie a avut cifre duble, la nivel naţional, faţă de următoarele posturi clasate, Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

Fierbinţenii au strâns o audienţă medie de aproximativ 2,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut.

Vârful naţional, de la ora 20:55, aproxiamativ 2,7 milioane de telespectatori se uitau la Firicel şi Celentano, pe Pro TV.

Kanal D, următorul post clasat a avut cu aproape un milion de telespectatori mai putin, pe intervalul Las Fierbinţi. X Factorul de pe Antena 1 a fost pe trei, pe acelaşi interval orar.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul serii cu serialul Las Fierbinţi. Media de audienţă a fost de peste două milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele două posturi clasate, pe interval, cu o medie de audienţă apropiată de un milion de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. La oraşe, Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider. Las Fierbinţi a strâns în faţa televizorelor o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut.

În mediul urban, Antena 1 a trecut peste Kanal D. Postul Intact, cu X Factor, a strâns o medie de audienţă de aproxiamativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe intervalul Las Fierbinţi.

COMERCIAL. Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc şi pe publicul comercial. Aproxiamtiv jumătate de milion de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, serialul de comedie.

Pe locul secund, pe interval, s-a poziţionat X Factorul, de pe Antena 1, cu o medie de aproximativ 300.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a fost trei. Happy Channel şi Pro 2 au completat top cinci, pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.279.000 12.7 26.1
2 Kanal D 1.080.000 6.0 12.3
3 Antena 1 994.000 5.5 11.4
4 National TV 385.000 2.1 4.4
5 Romania TV 378.000 2.1 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.037.000 10.8 22.5
2 Antena 1 603.000 6.3 13.1
3 Kanal D 530.000 5.5 11.5
4 Happy Channel 214.000 2.2 4.6
5 Antena 3 213.000 2.2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 9 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 494.000 11.2 29.3
2 Antena 1 291.000 6.6 17.3
3 Kanal D 139.000 3.2 8.2
4 Happy Channel 86.000 1.9 5.1
5 Pro 2 56.000 1.3 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Doru Doru
    "Razvan Putina", pai nu esti corect... Ieri nu te interesa audienta pe intervalul "Gospodar fara pereche". Acum, de ce vrei pe intervalul "X Factor" ?
  • Doru Doru
    "e tot sub happy , ca deobicei"
    Interesant. Si unde e "Happy Channel" aici ?
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/romanii-intre-referendum-si-sexul-de-impacare-insula-iubirii-cat-toate-posturile-de-stiri-la-un-loc-pe-publicul-comercial
    Nu a prins top 25... Iar "Pro 2" a fost pe 10 pe comercial.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Doru" nu am ce discuta cu un om fara minte! Esti sub asediu! ***, n-are omul ce vorbi cu tine!
  • mile mile
    doru, e tot sub happy , ca deobicei
  • Doru Doru
    "Razvan Putina", iti place sa copiezi ? ***..
  • Doru Doru
    "bravo pt happy chanel"
    Si "Pro 2" a prins top 5, nu zici nimic ?

    "x factor mult peste exatlon"
    Iar "Ultimul Trib", sub "Exatlon". Aici e "buba" mai mare...
  • Razvan Putina Razvan Putina
    "Doru" veziți de treaba ta, ba baiatule, suferi de nebagare în seama, du-te la un medic!
  • Doru Doru
    "Cred ca X Factor este lider pe toate targeturile pe intervalul sau!"
    Nu prea cred... Uite aici ultima stire cu audientele pe intervalul "X Factor":
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-x-factor-25-septembrie
    "Antena 1" a fost pe locul 2 pe toate target-urile.
  • mile mile
    bravo pt happy chanel , x factor mult peste exatlon , vrem si de la 20 la 23
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Cred ca X Factor este lider pe toate targeturile pe intervalul sau!
  • Doru Doru
    "Postați audientele si pe intervalul X Factor, va rog!"
    De ce, "Razvan Putina" ? Ieri, cand am intrebat sa posteze audientele si pe intervalul "Gospodar fara pereche", ai "crizat"...
  • F F
    Interesante audientele. X factor a ajuns la nivelul insula iubirii.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Postați audientele si pe intervalul X Factor, va rog!

Trimite un comentariu

sus