Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, liderul serii. Exatlon şi Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi, liderul serii. Exatlon şi Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.

AUDIENŢE. Ţara a ars-o din nou pe comedie, dar în număr uşor scăzut faţă de săptămâna trecută. Pro TV a fost lider de audienţă cu serialul de comedie Las Fierbinţi. Kanal D şi Antena 1 s-au duelat pentru următoarele locuri, cu formate asemănătoare.

Publicitate

Aventurile lui Firicel şi Celentano au fost urmărite, în medie, de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Cifra înseamnă o scadere de aproxiamativ 100.000 de telespectatori faţă de săptămâna trecută.

Kanal D, următorul post clasat, a avut cifre la jumătate. Postul Dogan a strâns o medie de aproximativ un milion de telespectatori în fiecare minut.

În minutul de aur, la 21:06, peste 2,4 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.

Pe intervalul Las Fierbinţi, Exatlon a fost al doilea, iar Ultimul Trib al treilea, pe toate categoriile de public. Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00.

Pe tronsonul Triplusec cifrele seamănă cu cele de săptămâna trecută. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV pe comercial.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:

NAŢIONAL. Pro TV şi-a adjudecat ţara cu serialul Las Fierbinţi. A condus detaşat topul audienţelor, cu o cifre de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Pe interval, a avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 24,8%.

Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a fost al doilea. Postul turcesc a avut o audienţă de medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Antena 1 s-a clasat pe trei, cu o medie de 600.000 de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. La oraşe, Pro TV a rămas lider cu serialul de comedie. Aproape un milion de telespectatori s-au uitat, în medie, la producţia Pro TV.

Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasat, cu o medie de aproximativ 450.000 şi respectiv 280.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a impus detaşat. Postul TV a avut pe intervalul Las Fierbinţi o cotă de piaţă de trei ori mai mare faţă de Kanal D, următorul post clasat.

Kanal D, pe locul doi, şi Antena 1 pe locul trei au avut cifre apropiate, mai exact aproximativ 150.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.111.000 11.8 24.8
2 Kanal D 1.061.000 5.9 12.5
3 Antena 1 600.000 3.4 7.1
4 National TV 406.000 2.3 4.8
5 Romania TV 368.000 2.1 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 983.000 10.2 23.0
2 Kanal D 444.000 4.6 10.4
3 Antena 1 280.000 2.9 6.5
4 Happy Channel 224.000 2.3 5.2
5 Antena 3 217.000 2.3 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 481.000 10.9 32.4
2 Kanal D 154.000 3.5 10.4
3 Antena 1 139.000 3.1 9.3
4 Happy Channel 63.000 1.4 4.2
5 Prima TV 56.000 1.3 3.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Triplusec

Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, pe intervalul Triplusec. Scenariul a fost asemănător cu cel de săptămâna trecută. Pro TV a învins Kanal D pe publicul comercial.

Spre deosebire de săptămâna trecută când a fost pe locul trei, pe comercial, aseară Kanal D a urcat pe doi, peste Antena 1.

Kanal D a avut o audienţă medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut, pe intervalul Triplusec.

Pro TV a strâns o medie de audienţă, pe comercial, de aproximatic 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Noul serial al postului e în creştere faţă de săptămâna trecut, când a scos aproape 240.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.249.000 7.0 15.9
2 Pro TV 824.000 4.6 10.5
3 Antena 1 718.000 4.0 9.2
4 Antena 3 588.000 3.3 7.5
5 Romania TV 388.000 2.2 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 476.000 5 11.7
2 Pro TV 461.000 4.8 11.4
3 Antena 3 380.000 4 9.4
4 Antena 1 375.000 3.9 9.2
5 Romania TV 243.000 2.5 6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 290.000 6.6 19.4
2 Kanal D 195.000 4.4 13.1
3 Antena 1 191.000 4.4 12.8
4 DigiSport 1 54.000 1.2 3.6
5 National TV 49.000 1.1 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • geo geo
    Asta e . A 1 pe 3 pe toate segmentele de public, joi seara. Chiar imi pare rau. Va dati seama ce delir era pe aici cu n + 1 postari ale lui Razvan / Mile daca A 1 prindea un prim loc.
  • Cosolan titu Cosolan titu
    Simteti buni
  • Ciprian Ciprian
    In curând se termină și serialul turcesc de pe Happy Channel de la ora 20:00.
  • F F
    Este grav daca ultimul trib mănâncă bătaie și de la Exatlon pe comercial. E un fel de Supravietuitorul al antenei, doar ca antena îl lasă așa fiindcă este obișnuită cu audiente slabe. Nu mai zic ca pro face de 3 ori mai mult pe comercial. Unde sunt obsedații cu pensionarii? Mănâncă vreodată pro așa bătaie pe comercial?
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Asta e, Ultimul Trib a mai urcat pe national dar a coborat unde conteaza, adica pe comercial.
  • Doru Doru
    Fata de saptamana trecuta, pe comercial, si "Pro TV" si "Kanal D" au crescut in audiente. "Antena 1" a scazut...
    Se pare ca joi si vineri, "Antena 1" pica pe locul 3 pe comercial. Esec "Ultimul Trib".
  • Bogdanel Bogdanel
    la cate aranjamente se fac in zilele nostre nu m ar mira sa fie aranjate si la audiente...Protv si kanalD sa faca o intelegere sa cedeze cateva puncte de shr ca sa fie mereu locul 1 si 2 ...majoritatea unor asa zise vedete de la Protv gen Lili Sandu, Roxana Vancea , Ciprian Silasi au trecut la kanalD la Exatlon desi aveau contract cu Protv ....
  • Ionut b Ionut b
    Interesant ar fi fost in știrea de mai sus de precizar ca Antenele au intrat din nou in grala Digi Satelit, sau nu?

Trimite un comentariu

sus