AUDIENŢE. Ţara a ars-o din nou pe comedie, dar în număr uşor scăzut faţă de săptămâna trecută. Pro TV a fost lider de audienţă cu serialul de comedie Las Fierbinţi. Kanal D şi Antena 1 s-au duelat pentru următoarele locuri, cu formate asemănătoare.
Aventurile lui Firicel şi Celentano au fost urmărite, în medie, de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. Cifra înseamnă o scadere de aproxiamativ 100.000 de telespectatori faţă de săptămâna trecută.
Kanal D, următorul post clasat, a avut cifre la jumătate. Postul Dogan a strâns o medie de aproximativ un milion de telespectatori în fiecare minut.
În minutul de aur, la 21:06, peste 2,4 milioane de telespectatori din toată ţara urmăreau Las Fierbinţi.
Pe intervalul Las Fierbinţi, Exatlon a fost al doilea, iar Ultimul Trib al treilea, pe toate categoriile de public. Show-urile de la Kanal D şi Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00.
Pe tronsonul Triplusec cifrele seamănă cu cele de săptămâna trecută. Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, dar a fost sub Pro TV pe comercial.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:
NAŢIONAL. Pro TV şi-a adjudecat ţara cu serialul Las Fierbinţi. A condus detaşat topul audienţelor, cu o cifre de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Pe interval, a avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 24,8%.
Pe intervalul Las Fierbinţi, Kanal D a fost al doilea. Postul turcesc a avut o audienţă de medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Antena 1 s-a clasat pe trei, cu o medie de 600.000 de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. La oraşe, Pro TV a rămas lider cu serialul de comedie. Aproape un milion de telespectatori s-au uitat, în medie, la producţia Pro TV.
Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasat, cu o medie de aproximativ 450.000 şi respectiv 280.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a impus detaşat. Postul TV a avut pe intervalul Las Fierbinţi o cotă de piaţă de trei ori mai mare faţă de Kanal D, următorul post clasat.
Kanal D, pe locul doi, şi Antena 1 pe locul trei au avut cifre apropiate, mai exact aproximativ 150.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.111.000 | 11.8 | 24.8 |
2 | Kanal D | 1.061.000 | 5.9 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 600.000 | 3.4 | 7.1 |
4 | National TV | 406.000 | 2.3 | 4.8 |
5 | Romania TV | 368.000 | 2.1 | 4.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 983.000 | 10.2 | 23.0 |
2 | Kanal D | 444.000 | 4.6 | 10.4 |
3 | Antena 1 | 280.000 | 2.9 | 6.5 |
4 | Happy Channel | 224.000 | 2.3 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 217.000 | 2.3 | 5.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 481.000 | 10.9 | 32.4 |
2 | Kanal D | 154.000 | 3.5 | 10.4 |
3 | Antena 1 | 139.000 | 3.1 | 9.3 |
4 | Happy Channel | 63.000 | 1.4 | 4.2 |
5 | Prima TV | 56.000 | 1.3 | 3.7 |
Intervalul Triplusec
Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, pe intervalul Triplusec. Scenariul a fost asemănător cu cel de săptămâna trecută. Pro TV a învins Kanal D pe publicul comercial.
Spre deosebire de săptămâna trecută când a fost pe locul trei, pe comercial, aseară Kanal D a urcat pe doi, peste Antena 1.
Kanal D a avut o audienţă medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut, pe intervalul Triplusec.
Pro TV a strâns o medie de audienţă, pe comercial, de aproximatic 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Noul serial al postului e în creştere faţă de săptămâna trecut, când a scos aproape 240.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.249.000 | 7.0 | 15.9 |
2 | Pro TV | 824.000 | 4.6 | 10.5 |
3 | Antena 1 | 718.000 | 4.0 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 588.000 | 3.3 | 7.5 |
5 | Romania TV | 388.000 | 2.2 | 4.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 476.000 | 5 | 11.7 |
2 | Pro TV | 461.000 | 4.8 | 11.4 |
3 | Antena 3 | 380.000 | 4 | 9.4 |
4 | Antena 1 | 375.000 | 3.9 | 9.2 |
5 | Romania TV | 243.000 | 2.5 | 6 |
Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 290.000 | 6.6 | 19.4 |
2 | Kanal D | 195.000 | 4.4 | 13.1 |
3 | Antena 1 | 191.000 | 4.4 | 12.8 |
4 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.2 | 3.6 |
5 | National TV | 49.000 | 1.1 | 3.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Se pare ca joi si vineri, "Antena 1" pica pe locul 3 pe comercial. Esec "Ultimul Trib".