AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii cu ediţia a patra din Ninja Warrior. Show-ul bazat pe probe sportive, de la Pro TV, a câştigat duelul cu Exatlon, emisiunea cu un format asemănător de la Kanal D. Insula iubirii, de la Antena 1, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara, dar pe doi la oraşe si pe publicul comercial.
Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 21:06, aproxiamtiv 1,5 milioane de oameni se uitau la producţia Pro TV.
Prima TV şi România TV s-au poziţionat, la nivel naţional, pe locurile patru, respectiv cinci. Digisport 1 se regăseşte în top cinci pe publicul comercial. Pe intervalul Ninja Warrior, postul RCS a difuzat meciul de fotbal Hermannstadt - FCSB (1-3), de la ora 21:00.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior (20.00-22.05):
NAŢIONAL. Pro TV a difuzat cea mai urmărită producţie de pe interval. Ninja Warrior a scos o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 14,9%.
Kanal D a fost al doilea post din clasamentul naţional, pe intervalul Ninja Warrior. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 13,3%.
Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţară, însă la o distanţa mai mare de primele două posturi clasate. Insula iubirii a strâns o audienţă medie de aproxiamtiv 780.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 8,9%.
URBAN. Pro TV a fost lider şi în mediul urban. Ninja Warrior a scos o medie de audienţă de aproximativ 610.000 de telespectatori, în fiecare minut.
La oraşe, Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Postul Intact a trecut pe locul doi, înaintea postului Dogan. Insula iubirii a avut, pe intervalul Ninja Warrior, o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.
Kanal D nu a fost departe de locul doi. A scos o audienţă medie de aproximativ 460.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Ninja Warrior a fost cel mai urmărit program şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Producţia Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 315.000 de privitori, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat imediat după Pro TV, pe poziţia secundă. Postul Intact a strâns o audienţă medie de aproximativ 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Cele două posturi au avut o cotă de piaţă de aproximativ 18,%, respectiv 16,9%.
Kanal D a scos o audienţă medie de aproxiamtiv 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 10,4%.
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.310.000 | 7.3 | 14.9 |
2 | Kanal D | 1.164.000 | 6.5 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 777.000 | 4.3 | 8.9 |
4 | Prima TV | 649.000 | 3.6 | 7.4 |
5 | Romania TV | 555.000 | 3.1 | 6.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 609.000 | 6.3 | 13.5 |
2 | Antena 1 | 496.000 | 5.2 | 11.0 |
3 | Kanal D | 460.000 | 4.8 | 10.2 |
4 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 262.000 | 2.7 | 5.8 |
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.2 | 18.4 |
2 | Antena 1 | 288.000 | 6.5 | 16.9 |
3 | Kanal D | 178.000 | 4.1 | 10.4 |
4 | Prima TV | 93.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 93.000 | 2.1 | 5.4 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Degeaba daca nu esti lider pe comercial...
"iar miercuri nu mişca în fata Fructului Oprit!"
Doar o zi din sapte pe primul loc in audiente ? Slab...
"Duminica si Luni Insula Iubirii aduc cifre foarte bune pe comercial, îi sufla în ceafa liderului."
Dar tot pe locul doi... In sezoanele anterioare, emisiunea era mereu lidera, pe toate target-urile.
Cat despre cine vine cu mahalaua pe aici, uita-te câte comentarii ai moderate doar la articolul ăsta, așa ca privește bine în oglinda și apoi bine în jur și dupa vezi cum scapi de mahala, ca zau nu impresionezi pe nimeni cu jignirile astea. Spun mai multe despre tine.
Penibilule, ti-am zis sa citesti bine, inainte sa comentezi... Chiar si pe site-ul tau preferat, "a1" scrie ca:
"Show-ul "Te cunosc de undeva!", care l-a desemnat câștigător pe Alin Gheorghișan cu o transformare exctraordinara în Mireille Mathieu, a fost sâmbătă seara lider de audiență in mediul urban. Așadar, la nivelul publicului de la orase, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 - 23.11)".
Unde vezi tu lider pe national ?
"Romania,te iubesc a fost lider deoarece nu a avut o concurenta mai serioasa , la Antena 1 rula o redifuzare de prin 2017 a emisiunii " Aventura cu 4 stele"."
Da ? Pai si emisiunea "Te cunosc de undeva" a fost lidera pe national si urban pentru ca nu a avut competitie serioasa (un film redifuzat din 2012):
https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018.