AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii cu ediţia a patra din Ninja Warrior. Show-ul bazat pe probe sportive, de la Pro TV, a câştigat duelul cu Exatlon, emisiunea cu un format asemănător de la Kanal D. Insula iubirii, de la Antena 1, s-a clasat pe locul al treilea în toată ţara, dar pe doi la oraşe si pe publicul comercial.
Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 21:06, aproxiamtiv 1,5 milioane de oameni se uitau la producţia Pro TV.
Prima TV şi România TV s-au poziţionat, la nivel naţional, pe locurile patru, respectiv cinci. Digisport 1 se regăseşte în top cinci pe publicul comercial. Pe intervalul Ninja Warrior, postul RCS a difuzat meciul de fotbal Hermannstadt - FCSB (1-3), de la ora 21:00.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Ninja Warrior (20.00-22.05):
NAŢIONAL. Pro TV a difuzat cea mai urmărită producţie de pe interval. Ninja Warrior a scos o audienţă medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 14,9%.
Kanal D a fost al doilea post din clasamentul naţional, pe intervalul Ninja Warrior. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 13,3%.
Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţară, însă la o distanţa mai mare de primele două posturi clasate. Insula iubirii a strâns o audienţă medie de aproxiamtiv 780.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 8,9%.
URBAN. Pro TV a fost lider şi în mediul urban. Ninja Warrior a scos o medie de audienţă de aproximativ 610.000 de telespectatori, în fiecare minut.
La oraşe, Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Postul Intact a trecut pe locul doi, înaintea postului Dogan. Insula iubirii a avut, pe intervalul Ninja Warrior, o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori.
Kanal D nu a fost departe de locul doi. A scos o audienţă medie de aproximativ 460.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Ninja Warrior a fost cel mai urmărit program şi pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Producţia Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 315.000 de privitori, în fiecare minut.
Antena 1 s-a clasat imediat după Pro TV, pe poziţia secundă. Postul Intact a strâns o audienţă medie de aproximativ 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Cele două posturi au avut o cotă de piaţă de aproximativ 18,%, respectiv 16,9%.
Kanal D a scos o audienţă medie de aproxiamtiv 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piaţă de 10,4%.
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.310.000 | 7.3 | 14.9 |
2 | Kanal D | 1.164.000 | 6.5 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 777.000 | 4.3 | 8.9 |
4 | Prima TV | 649.000 | 3.6 | 7.4 |
5 | Romania TV | 555.000 | 3.1 | 6.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 609.000 | 6.3 | 13.5 |
2 | Antena 1 | 496.000 | 5.2 | 11.0 |
3 | Kanal D | 460.000 | 4.8 | 10.2 |
4 | Romania TV | 271.000 | 2.8 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 262.000 | 2.7 | 5.8 |
Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.2 | 18.4 |
2 | Antena 1 | 288.000 | 6.5 | 16.9 |
3 | Kanal D | 178.000 | 4.1 | 10.4 |
4 | Prima TV | 93.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 93.000 | 2.1 | 5.4 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Oricum, nu publica audientele doar când Pro e pe 1. Momentan 90% din seri Pro e pe 1 pe comercial, adică acolo unde conteaza. Dacă apreciezi atât de mult audientele pe național sa știi ca în general acolo antena mănâncă batare de la pro și Kanal.
"Andreea", emisiunea a fost lidera doar pe urban, unde vezi tu pe national... Chiar titlul stirii de pe site-ul "a1" scrie ""Te cunosc de undeva!", lider de audiență la orașe!".
Sa vedem "Exatlon" ce face joi si vineri. Vad ca are 4,1 rating pe comercial. Poate trece peste "Ultimul Trib"...