Skip to main content

AUDIENŢE. Toată România a văzut România. Pro TV, de patru ori peste Antena 1 şi Kanal D cu meciul România - Serbia

 
Sursă foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României
Sursă foto | Facebook - Echipa naţională de fotbal a României

AUDIENŢE. Meciul din Nations League, disputat între România şi Serbia (0-0), a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. Postul TV a fost de patru ori peste următorele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D.

Publicitate

Partida, programată la o oră atipică, a strâns în faţa televizoarelor, la nivel naţional, o medie aproxiamativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 17:53, aproximativ 2,2 milioane de telespectatori.

Remiza tricolorilor s-a impus pe toate targeturile şi s-a intersectat cu Aventură de 4 stele şi B.D. în alertă (Antena 1) şi cu Roata norocului şi Asta-i România (Kanal D).

Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, pe intervalul meciului România - Serbia:

NAŢIONAL. România a remizat, dar Pro TV a bătut în topul audienţelor. Pro TV a fost de patru ori peste următorul postul clasat, Antena 1. A avut o medie de audienţă de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a fost următorul post clasat, cu o medie de 412.000 de telespectatori. Kanal D s-a poziţionat imediat, cu cifre apropiate.

URBAN. În mediul urban, tot meciul de fotbal a ţinut oamenii în faţa televizoarelor. O medie de aproximativ 950.000 de telespectatori au urmărit partida, în fiecare minut.

Kanal D a luat locul Antenei 1, la oraşe. Cifrele celor două televiziuni au fost apropiate.

COMERCIAL. Pe comercial Pro TV s-a impus detaşat. A avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 37,6 %, în timp ce Antena 1, de pe doi, a avut o cotă de 8,6%.

Meciul de fotbal din Nations League a strâns aproxiamtiv 400.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.712.000 9.6 32.3
2 Antena 1 412.000 2.3 7.8
3 Kanal D 408.000 2.3 7.7
4 Romania TV 262.000 1.5 4.9
5 Antena 3 176.000 1.0 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 963.000 10.0 32.4
2 Kanal D 212.000 2.2 7.1
3 Antena 1 209.000 2.2 7.1
4 Romania TV 139.000 1.4 4.7
5 Antena 3 104.000 1.1 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 406.000 9.2 37.6
2 Antena 1 93.000 2.1 8.6
3 Kanal D 93.000 2.1 8.6
4 Diva 32.000 0.7 3.0
5 Pro 2 24.000 0.5 2.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    Antena și Kanal s-au luat de mana pe toate targeturile. :))
  • Doru Doru
    "o treime din romania a vazut romania , doua treimi nu"
    Ce "mile" ? Te supara titlul ? Eu vad ca scrie altceva: "Toată România a văzut România.".
    Dar nu mai bine ne spui ce a facut "Antena 1" (cat "Kanal D") ? De "Pro 2" nimic ? Iar a prins un top 5.
  • mile mile
    o treime din romania a vazut romania , doua treimi nu
  • Ciprian Ciprian
    Pro 2 top cinci pe Comercial. Unde este Happy Channel ?
  • Cristi Cristi
    @An: Un film de dramă din 2018 - Signed, Sealed, Delivered: The Road Less Travelled.
  • Doru Doru
    "Gheneon! toti care s-ar fi uitat la antena la ora aia erau pe stadion. :)
    Unde esti "mile"?"
    Continua "mile". Nu te lasa...

    Si ca sa nu deviez ca un "troler" ce foloseste numele meu pe aici. Dezastru pentru "Antena 1", audiente de 4 ori mai mici pe comercial...
  • an an
    premiera a fost saptamana trecuta jk, dar e interesant ....mai ales ca se bate pe Tvr1 cu Dinescu o parte din editie...(una din emisiunile care merg destul de okay)....
  • Doru Doru
    Gheneon! toti care s-ar fi uitat la antena la ora aia erau pe stadion. :)
    Unde esti "mile"?
  • An An
    Dar ce era pe Diva atunci?!
  • jk jk
    Ce a făcut Fuego cu emisiunea de pe TVR 2?

Trimite un comentariu

sus