AUDIENŢE. Meciul din Nations League, disputat între România şi Serbia (0-0), a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. Postul TV a fost de patru ori peste următorele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D.
Partida, programată la o oră atipică, a strâns în faţa televizoarelor, la nivel naţional, o medie aproxiamativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 17:53, aproximativ 2,2 milioane de telespectatori.
Remiza tricolorilor s-a impus pe toate targeturile şi s-a intersectat cu Aventură de 4 stele şi B.D. în alertă (Antena 1) şi cu Roata norocului şi Asta-i România (Kanal D).
Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, pe intervalul meciului România - Serbia:
NAŢIONAL. România a remizat, dar Pro TV a bătut în topul audienţelor. Pro TV a fost de patru ori peste următorul postul clasat, Antena 1. A avut o medie de audienţă de aproximativ 1,7 milioane de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a fost următorul post clasat, cu o medie de 412.000 de telespectatori. Kanal D s-a poziţionat imediat, cu cifre apropiate.
URBAN. În mediul urban, tot meciul de fotbal a ţinut oamenii în faţa televizoarelor. O medie de aproximativ 950.000 de telespectatori au urmărit partida, în fiecare minut.
Kanal D a luat locul Antenei 1, la oraşe. Cifrele celor două televiziuni au fost apropiate.
COMERCIAL. Pe comercial Pro TV s-a impus detaşat. A avut o cotă de piaţă de aproxiamtiv 37,6 %, în timp ce Antena 1, de pe doi, a avut o cotă de 8,6%.
Meciul de fotbal din Nations League a strâns aproxiamtiv 400.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe publicul comercial.
Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.712.000 | 9.6 | 32.3 |
2 | Antena 1 | 412.000 | 2.3 | 7.8 |
3 | Kanal D | 408.000 | 2.3 | 7.7 |
4 | Romania TV | 262.000 | 1.5 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 176.000 | 1.0 | 3.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 963.000 | 10.0 | 32.4 |
2 | Kanal D | 212.000 | 2.2 | 7.1 |
3 | Antena 1 | 209.000 | 2.2 | 7.1 |
4 | Romania TV | 139.000 | 1.4 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 104.000 | 1.1 | 3.5 |
Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul meciului România - Serbia (16.00-17.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 406.000 | 9.2 | 37.6 |
2 | Antena 1 | 93.000 | 2.1 | 8.6 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.1 | 8.6 |
4 | Diva | 32.000 | 0.7 | 3.0 |
5 | Pro 2 | 24.000 | 0.5 | 2.2 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Ce "mile" ? Te supara titlul ? Eu vad ca scrie altceva: "Toată România a văzut România.".
Dar nu mai bine ne spui ce a facut "Antena 1" (cat "Kanal D") ? De "Pro 2" nimic ? Iar a prins un top 5.
Unde esti "mile"?"
Continua "mile". Nu te lasa...
Si ca sa nu deviez ca un "troler" ce foloseste numele meu pe aici. Dezastru pentru "Antena 1", audiente de 4 ori mai mici pe comercial...
Unde esti "mile"?