Skip to main content

AUDIENŢE. Ţara a fost cu Gospodarii, tinerii au fost ispitiţi de Insula Iubirii. Antena 1, lider pe comercial, Pro TV, la oraşe şi în toată ţara

 
AUDIENŢE. Ţara a fost cu Gospodarii, tinerii au fost ispitiţi de Insula Iubirii. Antena 1, lider pe comercial, Pro TV, la oraşe şi în toată ţara

AUDIENŢE. Satele au ales „Dragostea rurală” de pe Pro TV, tinerii de la oraşe au fost ispitiţi pe Insula Antenei 1.

Publicitate

Pro TV a fost liderul serii la nivel naţional şi la oraşe, în schimb Antena 1 a condus pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele televiziunilor pe intervalul Insula iubirii (20.00-23.15):

NAŢIONAL. Pro TV a condus audienţele la nivel naţional, pe intervalul Insulia iubirii. Postul TV a avut peste 1,4 milioane de telespectatori media, având pe interval Ştirile din Sport, Meteo şi Gospodar fără pereche. Următoarele două locuri au fost, cu cifre aproape la egalitate, ale Kanal D şi Antena 1.

URBAN. La oraşe, Pro TV şi Antena 1 au fost apropiate, aproape 600.000 de privitori, media fiecărui post. Kanal D s-a situat pe trei.

COMERCIAL. Antena 1 a dominat pe publicul comercial, al persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Insula iubirii a avut o medie de peste 340.000 de privitori tineri, în fiecare minut de difuzare. Pro-ului i-a revenit poziţia secundă, cu o medie de 270.000 de persoane.

Kanal D a fost al treilea, la distanţă, cu cifre de trei ori mai mici decât Antena 1 şi Pro TV.

Audienţa posturilor TV luni, 1 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20.00-23.15), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.438.000 8 18.4
2 Kanal D 862.000 4.8 11
3 Antena 1 860.000 4.8 11
4 Prima TV 382.000 2.1 4.9
5 Antena 3 341.000 1.9 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 1 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20.00-23.15), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 587.000 6.1 13.7
2 Antena 1 569.000 5.9 13.3
3 Kanal D 422.000 4.4 9.9
4 Antena 3 249.000 2.6 5.8
5 DigiSport 1 197.000 2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 1 octombrie, pe intervalul Insula iubirii (20.00-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 342.000 7.8 20.8
2 Pro TV 270.000 6.2 16.4
3 Kanal D 96.000 2.2 5.8
4 Prima TV 70.000 1.6 4.3
5 DigiSport 1 64.000 1.5 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dragos dragos
    Ambele emisiuni mi se par mizerabile. Imi doresc ca o alta televiziune sa aduca un format bun care sa ia fata celor 2 televiziuni de top. Este genul de emisiuni pe care nu mi-l doresc la tv. Intr-un fel ma bucur ca nu mai stau cu ochii-n televizor si luni.
  • marian marian
    Recunosc ca am citit de saptamana trecuta dar trebuia dat pe intervalul ,exact cum scrie stirile din sport , meteo si Gospodari , nu cum da ei , si nu te mai enerva ca ramai cu sehele de la antenuta , aceasta emisiune trebuie mutata , deoarece contine scene explicit cu tenta sexuala la vedere , CNA rebuie sa ia masura dar nu o face atata timp cat CNA = PSD nu prea amendeaza intact de atata antenuta creierul nu ti sa mai dezvoltat atata am vrut sa -ti scriu
  • Razvan Putina Razvan Putina
    În minuntul de aur de la ora 20:30 1.118.000 de telespectatori erau cu ochii pe Insula Iubirii, sursa: Radar de Media, Xtra Night Show a fost lider de audienta pe toate cele trei targeturi, sursa tot Radar de media.
  • geo geo
    Razvan / Mile este in delir. Are si de ce. A 1 a dat lovitura. In mod neasteptat. La o diferenta considerabila. PR-ul Pro ar fi trebuit sa se miste mai eficient, inca de dimineata, si sa faca publice rezultatele audientelor de ieri. Pe intervalul emisiunilor Pro de interes. Dar nu o face. Măcar cei de la A 1 se laudă. Ba un loc unu pe national ori urban, ba un prim loc pe comercial, dar mai răruț.
  • F F
    Era și cazul. :)) am nimerit ieri 5 minute și pe lângă manele și scandal, emisiunea a vrut sa arate cum un concurent își schimba chiloții, doar ca sa îl blureze. Dacă nici așa nu ajunge pe 1, cum ar mai putea? :)) Amenda probabil iar va veni la pachet pentru tot sezonul, asta dacă va mai veni, având în vedere cum funcționează cna-ul.

    Dincolo de asta, e clar ca nici cu gospodarii nu s-au descurcat bine la Pro. Am impresia ca au vrut sa lungească emisiunea, dar era esențial la o emisiune de genul ăsta sa găsească niște personaje. Nu am urmărit ca sa știu exact ce și cum, dar bazat pe ce postează ei pe net, toți sunt niște plictisitori. Sa se apuce sa bage niște manele ca la concurenta. Poate rămân pe linia de plutire. :))
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Marian,esti atat de obsedat de Pro tv ca ai luat audientele de acum o saptamana . "Cred ca trebuie mutata la 12 noaptea la ce se da sani goi si altele emisiune interzisa minorilor" vai de capul tau, pai cine îi pune sa se uite daca le este interzis pentru ei exista "Ciobanii fara pereche " si pentru tine aceeasi treaba, ordinar împuțit
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Marian nu mai visa ,de unde dracu ai scos tu cifrele alea??? *** vostru a luat-o tare pe comercial , *** ***.
  • Doru Doru
    "Audiențe foarte bune pentru Antena 1, a lasat în urma tare Pro tv-ul pe publicul comercial"
    Si de ziua de vineri nu zici nimic ? "Pro TV" de aproape 4 ori mai mult pe comercial fata de "Antena 1"...
  • marian marian
    Era sa uit aceasta , emisiune este pentru , oameni ,,,,,,,,,,,,,,,,,, cred ca trebuie mutata la 12 noaptea la ce se da sani goi si altele emisiune interzisa minorilor
  • Doru Doru
    Cred si eu, cand "Antena 1" a avut un plus de o ora pe intervalul celor doua emisiuni. S-a intersectat cu stirile din sport si emisiunea "Pe bune?!".
    Interesant ca saptamana trecuta cand "Pro TV" a fost lider, ati postat stirea pe intervalul "Gospodar fara pereche". Acum pe intervalul "Insula Iubirii".

    Si dupa aproape o luna, emisiunea "Insula Iubirii" a fost lidera pe comercial. Sezoanele anterioare era pe primul loc, pe toate target-urile...
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-debut-insula-iubirii-2018
    "Pro TV" mai bine difuzeaza filme si scoate "facatura" asta de emisiune.
  • marian marian
    Trebuia sa scrieti ca pe intervalul Gospodari fara pereche pro a a vut pe comercial 6,8 , 19,2 , iar antenuta 6,4 , 18,1 ,
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Audiențe foarte bune pentru Antena 1, a lasat în urma tare Pro tv-ul pe publicul comercial, la orase sunt aproape la egalitate! Se pare ca "Ciobanii fara pereche" nu tin piept luni Antenei 1.
  • Costi Costi
    Din ce in ce mai multi oameni la tv seara.Toamna incepe sa-si spuna cuvantul :))))))))

Trimite un comentariu

sus