Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea s-a auzit din nou cel mai tare. Pro TV a avut audienţe cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, pe toate targeturile

 
AUDIENŢE. Vocea s-a auzit din nou cel mai tare. Pro TV a avut audienţe cât Kanal D şi Antena 1 la un loc, pe toate targeturile

AUDIENŢE. Noua rundă de audinţii de la Vocea României a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe, cu cifre peste media postului din prime-time. Alături de Las Fiebrinţii, Vocea a adus cele mai bune cifre pentru Pro TV în acest sezon.

Publicitate

Peste 1,8 milioane de privitori au fost pe Pro TV în medie în fiecare minut, în timpul show-ului jurizat de Andra, Irina Rimes, Tudor Chirilă şi Smiley.

În minutul de aur, la 21.46, show-ul a atins aproape 2,3 milioane de persoane.

Pe intervalul show-ului, Kanal D a avut poziţia a doua pe toate targeturile, iar Antena 1 a fost pe trei. Ambele au avut la bătaie show-uri de aventură, Exatlon, respectiv, Ultimul trib.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10):

NAŢIONAL. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut în cele două ore şi jumătate de show. Pro TV a fost liderul clasamentului, fiind urmat de Kanal D, cu o medie de un milion de persoane şi de Antena 1, cu cifre la jumătate faţă de Kanal.

URBAN. Puţin peste un milion de orăşeni au ales Vocea României. Postul a avut o cotă de piaţă de 25%, ceea ce înseamă că un sfert din publicul care vineri seara avea televizorul deschis era pe Pro TV. Kanal D, cu Exatlon a avut poziţia a doua cu puţin peste 425.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu cifre pe care altădată le făcea pe publicul comercial.

COMERCIAL. Pro TV a obşinut pe publicul tânăr puţin peste jumătate de milion de persoane. Celelalte două clasate, Kanal D şi Antena 1, au avut 155.000, respectiv 134.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 octomrbie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.813.000 10.1 23.3
2 Kanal D 1.089.000 6.1 14.0
3 Antena 1 553.000 3.1 7.1
4 National TV 475.000 2.7 6.1
5 Antena 3 363.000 2.0 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.032.000 10.7 25.8
2 Kanal D 425.000 4.4 10.6
3 Antena 1 261.000 2.7 6.5
4 Antena 3 218.000 2.3 5.5
5 National TV 210.000 2.2 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 5 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10),pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 509.000 11.6 33.9
2 Kanal D 155.000 3.5 10.3
3 Antena 1 134.000 3.0 8.9
4 National TV 70.000 1.6 4.7
5 Prima TV 57.000 1.3 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daniel Daniel
    Pe comercial locurile 2-5 adunat nu fac cat locul 1

    :)))
  • Doru Doru
    E clar... Joi si vineri, locul 3 pe toate target-urile pentru "Antena 1".
    Apropo, ce scriau "postacii" pe aici ? Ca venirea noilor jurati (Andra si Irina Rimes) o sa traga emisiunea in jos ? Nu prea vad...

Trimite un comentariu

sus