AUDIENŢE. Pro TV a avut audienţa de partea lui. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită producţie, miercuri seara în prime-time. Emisiunea de transformări a fost peste Exatlon şi Fructul oprit, însă toate trei au avut cifre de peste un milion de telespectatori din toată ţara.
Pro TV a scos o audienţă medie de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Visuri la cheie s-a desprins puţin de concurenţă, iar cifrele au crescut vizibil faţă de săptămâna trecută.
Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasate, insă diferenţa dintre cele două a fost mică. Antena 3 şi Naţional TV au completat topul primelor cinci televiziuni.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, a fost cea mai urmărită emisiune, pe interval, aseară. A scos cifre de aproximativ 1,5 milioane de privitori, în fiecare minut.
Kanal D şi Antena 1 au ocupat următoarele două locuri, însă cu cifre apropiate. Cele două posturi au scos o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori şi o cotă de piaţă de 15,3%, respectiv 14,8%.
URBAN. Pro TV a rămas primul şi în mediul urban. Aproximativ 800.000 de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, Visuri la cheie.
La oraşe, Fructul oprit a trecut peste Exatlonul de la Kanal D, pe intervalul Visuri la cheie. Antena 1 a avut o medie de audienţă de aproxiamtiv 600.000 de telespectatori.
Kanal D a încheiat pe locul al treilea, la oraşe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.
COMERCIAL. Pe comercial, clasamentul a arătat la fel ca la oraşe: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. Visuri la cheie au avut o audienţă medie de 400.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 25,4%.
Antena 1 a scos cifre de aproximativ 317.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 20%. Pro 2 s-a poziţionat pe locul patru, cu serialul Dragoste de contrabandă.
Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.499.000 | 8.4 | 17.8 |
2 | Kanal D | 1.289.000 | 7.2 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 1.249.000 | 7.0 | 14.8 |
4 | Antena 3 | 450.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | National TV | 376.000 | 2.1 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 811.000 | 8.4 | 18.6 |
2 | Antena 1 | 605.000 | 6.3 | 13.9 |
3 | Kanal D | 495.000 | 5.2 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 294.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | 4.5 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 403.000 | 9.1 | 25.4 |
2 | Antena 1 | 317.000 | 7.2 | 20.0 |
3 | Kanal D | 168.000 | 3.8 | 10.6 |
4 | Pro 2 | 48.000 | 1.1 | 3.0 |
5 | National TV | 43.000 | 1.0 | 2.7 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Ziua de miercuri ramane cea mai "competitiva".