Skip to main content

Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial

 
Românii, între Referendum şi sexul de împăcare. Insula iubirii, cât toate posturile de ştiri la un loc pe publicul comercial

AUDIENŢE. "Ştii care e cel mai fain sex?" Întrebarea rula pe Antena 1, la Insula iubirii, în jurul orei 21.00. Oră la care posturile de ştiri dezbăteau rezultatul Referendumului.

Publicitate

Ce au căutat tinerii, răspunsurile legate de Referendum sau răspunsul la întrebarea de mai sus? ("Sexul de împăcare", a punctat unul dintre concurenţii de la Antena 1. A mai adăugat ceva despre "orificii", într-o discuţie care se purta la o oră accesibilă minorilor, dar acesta este un alt subiect).

Datele de audienţă arată că "grosul" audienţei tinere era pe Antena 1, între orele 21.00 şi 23.00. Pe publicul comercial, Insula iubirii a avut o audienţă cât toate posturile de ştiri la un loc! Niciun post de ştiri nu a ajuns la 100.000 de telespectatori pe publicul comercial.

Cei mai mulţi telespectatori tineri au fost la Digi 24 - 80.000. La nivelul întregii ţări, Antena 3 a adunat mulţi telespectatori: aproape 600.000, dar nici măcar 50.000 nu au fost din publicul urban comercial, adică cei între 18 şi 49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţe de aseară, din intervalul 21.00-23.00, când pe posturile de ştiri se dezbătea Referendumul:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post de ştiri în intervalul 21.00-23.00 a fost Antena 3. Cu Mihai Gâdea moderator, postul dezbătea avându-i în studio, printre alţii, pe Mircea Badea şi Mugur Ciuvică. Audienţa: aproape 600.000 de români.

Cum stăteau celelalt staţii de ştiri care vorbeau despre "Referendumul eşuat"?

  • România TV: 527.000
  • Realitatea TV: 335.000
  • Digi 24: 217.000
  • B1 TV: 118.000

Şi TVR 1 avea ca subiect tot Referendumul. Audienţa: 118.000

Pe intervalul orar 21.00-23.00, românii s-au orienta către Kanal D (aproape 1,2 milioane pe Exatlon), către Pro TV (Ninja Warrior) şi către Antena 1 (Insula iubirii).

URBAN. Publicul de la oraşe a urmărit tema Referendumului mai mult la Antena 3 (peste 370.000). Postul de ştiri a fost pe interval după Kanal D, Antena 1 şi Pro TV.

Staţiile care au dezbătur Referendumul, la oraşe:

  • România TV: 250.000
  • Realitatea TV: 185.000
  • Digi 24: 167.000
  • B1 TV: 68.000
  • TVR 1: 49.000

COMERCIAL. Pentru publicul tânăr, tema Referendumului a fost puţin interesantă: niciuna dintre staţiile de ştiri nu a ajuns nici la 80.000 de tineri pe post. Publicul între 18 şi 49 de ani s-a concentrat la Insula iubirii (emisiune cu multe secvenţe nepotrivite pentru minori), la Pro TV şi la Kanal D.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a avut în faţa televizoarelor, în fiecare minut, cât toate posturile de ştiri la un loc (aproape 240.000 de telespectatori).

Digi 24 a fost prima staţie pe publicul comercial.

Datele pe publicul 18-49 de ani:

  • Digi 24: 79.000
  • Realitatea TV: 58.000
  • Antena 3: 45.000
  • România TV: 43.000
  • B1 TV: 13.000
  • TVR 1: 13.000

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.176.000 6.6 15
2 Pro TV 781.000 4.4 10
3 Antena 1 708.000 4 9
4 Antena 3 595.000 3.3 7.6
5 Romania TV 527.000 2.9 6.7
6 Prima TV 404.000 2.3 5.2
7 DigiSport 1 384.000 2.1 4.9
8 Realitatea TV 335.000 1.9 4.3
9 Digi 24 217.000 1.2 2.8
10 Pro 2 160.000 0.9 2.1
11 National TV 144.000 0.8 1.8
12 Antena Stars 142.000 0.8 1.8
13 TVR 1 118.000 0.7 1.5
14 B1TV 118.000 0.7 1.5
15 ETNO 104.000 0.6 1.3
16 AXN 91.000 0.5 1.2
17 TVR 2 83.000 0.5 1.1
18 DigiSport 2 77.000 0.4 1
19 Telekom Sport 1 71.000 0.4 0.9
20 Cartoon Network 66.000 0.4 0.8
21 Pro Cinema 61.000 0.3 0.8
22 Happy Channel 53.000 0.3 0.7
23 Disney 53.000 0.3 0.7
24 Boomerang 47.000 0.3 0.6
25 Disney Junior 44.000 0.2 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 464.000 4.8 11.2
2 Antena 1 402.000 4.2 9.7
3 Pro TV 397.000 4.1 9.6
4 Antena 3 373.000 3.9 9
5 DigiSport 1 275.000 2.9 6.6
6 Romania TV 249.000 2.6 6
7 Realitatea TV 185.000 1.9 4.5
8 Prima TV 169.000 1.8 4.1
9 Digi 24 167.000 1.7 4
10 Pro 2 102.000 1.1 2.5
11 Antena Stars 83.000 0.9 2
12 B1TV 68.000 0.7 1.6
13 TVR 1 49.000 0.5 1.2
14 DigiSport 2 49.000 0.5 1.2
15 AXN 48.000 0.5 1.2
16 Cartoon Network 48.000 0.5 1.2
17 National TV 45.000 0.5 1.1
18 TVR 2 44.000 0.5 1.1
19 Happy Channel 42.000 0.4 1
20 Boomerang 32.000 0.3 0.8
21 Disney Junior 29.000 0.3 0.7
22 Pro Cinema 28.000 0.3 0.7
23 Disney 26.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 26.000 0.3 0.6
25 Telekom Sport 1 25.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Audienta posturilor TV duminică, 7 octombrie, pe intervalul orar 21.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 238.000 5.4 15.2
2 Pro TV 217.000 4.9 13.8
3 Kanal D 174.000 3.9 11
4 DigiSport 1 107.000 2.4 6.8
5 Digi 24 79.000 1.8 5
6 Prima TV 59.000 1.3 3.7
7 Realitatea TV 58.000 1.3 3.7
8 Antena 3 45.000 1 2.9
9 Romania TV 43.000 1 2.7
10 Pro 2 34.000 0.8 2.2
11 Disney Junior 22.000 0.5 1.4
12 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
13 AXN 21.000 0.5 1.3
14 TVR 2 16.000 0.4 1
15 DigiSport 2 16.000 0.4 1
16 Telekom Sport 1 16.000 0.4 1
17 Cartoon Network 16.000 0.4 1
18 Boomerang 16.000 0.4 1
19 Pro Cinema 14.000 0.3 0.9
20 History 14.000 0.3 0.9
21 Discovery 14.000 0.3 0.9
22 Antena Stars 13.000 0.3 0.8
23 TVR 1 13.000 0.3 0.8
24 B1TV 13.000 0.3 0.8
25 Disney 10.000 0.2 0.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Putina Razvan Putina
    Doru, nu mai abera, nu vezi audientele , ce Ninja Warrior visezi lider pe comercial , ***
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Mare disperere pe Doru, ai iesit iar la atac ***
  • Mile Mile
    Zi doru de aseara nu o zi pe saptamana , antena are public bătrân doar sâmbătă, pro tv in fiecare zi , să nu zic de la kanal d , de pro tv de ce nu zici , nu ai voie
  • Doru Doru
    "citez "Insula Iubirii, cât toate posturile de stiri la un loc pe publicul comercial"
    Slabut "Razvan Putina"... "Vocea Romaniei" a fost cu mult peste celelalte posturi TV adunate din top 5 pe comercial aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/audiente-tv-vocea-romaniei-5-octombrie

    Ciudat ca tu, "Razvan Putina" si "Mile" ati comentat la fix un minut distanta. Nu ?
  • Doru Doru
    "Unde sunt proteviştii care spuneau ca publicul batran e la Antena 1"
    "Razvan Putina", zis si "Mile", aici nu zici nimic de "pensionarii Antena 1" ?
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-24-septembrie-2018
  • Doru Doru
    Si pe intervalul "Ninja Warrior" nu postati ? Emisiunea a fost pe primul loc pe comercial.
  • Mile Mile
    E normal , românii vor sex la tv , asta e stabilit de mult , care referendum, de prosteala pesedista și al celor ipocriți din așa zisa coaliție, desfintati de romani
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Unde sunt proteviştii care spuneau ca publicul batran e la Antena 1 , citez "Insula Iubirii, cât toate posturile de stiri la un loc pe publicul comercial" Doru sau F mai bine zis , ce aveți de spus ???
  • geo geo
    CNA-ule, te faci ca lucrezi ?
    Oare ce parere o avea dl Radu Herjeu care vad ca urmareste postarile de pe acest site.

Trimite un comentariu

sus