AUDIENŢE. Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au pus Antena 1 pe primul loc în audienţe pe două targeturi. Chefii au fost pe gustul publicului de la oraşe şi pe cel al publicului tânăr. Pro TV a fost lider în toată ţara pe tot intervalul emisiunii culinare.
Antena 1 s-a clasat pe locul doi în toată ţara, însă la o diferenţă mică faţă de lider. Cele două posturi au avut o medie de audienţă de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori pe minut.
Vârful naţional s-a înregistrat la ora 21:47, când aproximativ 2,1 milioane de telespectatori aveau televizoarele deschise pe Antena 1.
PE INTERVALUL LAS FIERBINŢI. Pro TV a fost peste Antena 1 timp de o oră (20:30 - 21:30), pe intervalul Las Fierbinţi. Atunci, postul din Pache Protopopescu a avut o medie de 2,3 milioane de privitori din toată ţara, iar postul Intact 1,6 milioane.
Pro TV a avut pe comercial, pe intervalul Las Fiebrinţi, o medie de 436.000 de privitori (10% rating şi 28,7% share), iar Antena 1 a scos cifre de aproximativ 400.000 de telespectatori în fiecare minut.
Producţiile care s-au intersectat cu emisiunea culinară de la Antena 1, pe interval, au fost „Las Fierbinţi” şi filmul „Jack Ryan: Agentul din umbră” (Pro TV, de la ora 20:30 şi 21:30) şi serialul „Mireasa din Istanbul” (Kanal D, de la 20:00).
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marţi, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite:
NAŢIONAL. Antena 1 a ocupat poziţia secundă în toată ţara cu emisiunea Chefi la cuţite. Media de audienţă a fost apropiată de primul loc, ocupat de Pro TV. Cele două posturi au avut cifre apropiate de 1,6 milioane de telespectatori.
Kanal D s-a clasat pe locul trei, cu o medie de peste un milion de telespectatori.
URBAN. Chefii au preluat conducerea la oraşe, unde au avut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori pe minut.
Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care a avut pe interval o medie de aproape 760.000 de privitori în fiecare minut. Kanal D şi-a menţinut poziţia pe trei.
COMERCIAL. Pe publicul tânar tot Antena 1 a fost lider. A scos o medie de audienţă de aproape 395.000 de privitori şi o cotă de piaţă de 27%.
Pro TV a fost tot pe doi, cu cifre de aproximativ 375.000 de telespectatori şi un share de 25,7%.
Digi Sport a intrat în top cinci pe publicul comercial, cu un meci şi jumătate pe interval: AEK Atena - Ajax Amsterdam (20.00 - 22.00), urmat de meciul Roma - Real Madrid, ambele partide din Champions League.
Audienţa posturilor TV marţi, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.649.000 | 9.2 | 20.1 |
2 | Antena 1 | 1.627.000 | 9.1 | 19.9 |
3 | Kanal D | 1.041.000 | 5.8 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 367.000 | 2 | 4.5 |
5 | Romania TV | 309.000 | 1.7 | 3.8 |
Audienţa posturilor TV marţi, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05), în mediul URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 878.000 | 9.1 | 20.7 |
2 | Pro TV | 757.000 | 7.9 | 17.8 |
3 | Kanal D | 429.000 | 4.5 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 242.000 | 2.5 | 5.7 |
5 | Romania TV | 162.000 | 1.7 | 3.8 |
Audienţa posturilor TV marţi, 27 noiembrie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00 - 23.05) pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 394.000 | 9 | 27 |
2 | Pro TV | 375.000 | 8.6 | 25.7 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2.1 | 6.4 |
4 | Prima TV | 35.000 | 0.8 | 2.4 |
5 | DigiSport 1 | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Ciudat. In tabelul pe "national" vad ca si "Antena 1" are audienta identica cu "Pro TV". Dar unii "postaci" nu vad asta...
Si, "Mihai", inca iti astept comentariile cu "taranii" de la "Antena 1" aici:
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-fructul-oprit-visuri-la-cheie-21-noiembrie
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-te-cunosc-de-undeva-24-noiembrie-2018
"Razvan Putina", tu stii sa citesti ? Pe intervalul "Las Fierbinti": "Pro TV a avut pe comercial o medie de 436.000 de privitori, iar Antena 1 a scos cifre de aproximativ 400.000 de telespectatori în fiecare minut."
"Antena 1" trebuie sa lungeasca emisiunile cate 3-4 ore ca sa prinda pozitia de lider...