AUDIENŢE. Seară dinamică miercuri, când audienţa se împarte între Fructul Oprit, de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, de pe Pro TV. Aseară, serialul de pe Antena 1 a fost peste Pro TV pe două targeturi: la nivelul întregii ţări şi la oraşe. Tinerii din mediul urban - segmentul comercial - au preferat emisiunea de makeover Visuri la cheie.
Serialul Antenei 1 s-a poziţionat ca lider pe ţară, într-o seară cu o concurenţă clasică: Visuri la cheie de la Pro TV şi Mireasa din Istanbul de la Kanal D. Pe targetul urban, clasamentul a rămas acelaşi, iar pe cel comercial, Pro TV şi-a adjudecat primul loc. Antena 1 a coborât pe locul doi, iar Mireasa de la Kanal D s-a menţinut pe a treia poziţie în clasament, la distanţă de cele două.
Miercurea este una dintre cele mai disputate zile, între Antena 1 şi Pro TV. Săptămâna trecută, Visuri la cheie era cel mai urmărit program, pe toate targeturile. În săptămânile trecute, emisiunea de pe Pro TV şi serialul de pe Antena 1 şi-au împărţit audienţa, în funcţie de targeturi.
De menţionat: Dacă ţara şi oraşele au preferat România TV şi Antena 3, ocupantele locurilor patru şi cinci, tinerii de la oraşe au urcat generalistele Naţional TV şi Prima TV în top.
Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul serialului Fructul Oprit (20.00-23.00):
NAŢIONAL. Fructul oprit a adus în faţa televizoarelor o medie de 1.470.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost înregistrat la 21:23, când 1.762.000 de persoane urmăreau serialul produs de echipa Ruxandrei Ion.
Pe locul doi, Visuri la cheie a obţinut media de 1.316.000 de telespectatori, iar Mireasa din Istanbul a completat podiumul, la distanţă de cele două posturi, cu media de 895.000 de urmăritori.
URBAN. La oraşe, serialul Ruxandrei Ion a adus Antenei o medie de 707.000 de telespectatori în fiecare minut, în timp ce Pro TV era urmărit de 647.000 de persoane.
Kanal D a păstrat distanţa şi la oraşe, cu media de 386.000 de privitori.
COMERCIAL. Tinerii din mediul urban au ales Pro TV. Emisiunea postului a obţinut o medie de 355.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani în fiecare minut. Pe locul doi, Antena 1 a avut 333.000 de privitori.
Locul trei a revenit postului Kanal D, însă cu o audienţă de trei ori mai mică decât cea a liderului.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.470.000 | 8.2 | 17.8 |
2 | Pro TV | 1.316.000 | 7.3 | 15.9 |
3 | Kanal D | 895.000 | 5 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 4.7 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 707.000 | 7.4 | 16.1 |
2 | Pro TV | 647.000 | 6.7 | 14.7 |
3 | Kanal D | 386.000 | 4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 260.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Romania TV | 197.000 | 2.1 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 355.000 | 8.1 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 333.000 | 7.6 | 20.6 |
3 | Kanal D | 99.000 | 2.2 | 6.1 |
4 | National TV | 77.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Eu zic ca este penibil ca o emisiune de genul Visuri la cheie sa te bata tocmai pe comercial. Dacă era peste pe toate targeturile era ok, dar visuri sa fie peste doar pe comercial subliniază ca oamenii din spatele Fructului nu sunt așa buni pentru viitor.