AUDIENŢE. Pro TV a lasat concurenţă în urmă cu episodul de aseară din Las Fierbinţi. Serialul a avut cifre de audienţă duble faţă de postul clasat pe locul al doilea. Pe comercial diferenţa a fost chiar şi de trei ori mai mare. Pe intervalul Triplusec lucrurile au fost mai echilibrate.
Aventurile lui Firicel şi Celentano au avut o audienţă medie de aproximativ 2,1 milioane de oameni, în fiecare minut. Vârful naţional a fost atins la ora 21:00, când peste 2,6 milioane de oameni urmăreau serialul de comedie de la Pro TV.
În acelaşi timp, postul clasat pe locul al doilea, Kanal D, avea o medie de 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 a fost televiziunea de pe locul trei în toată ţara şi la oraşe, doar pe targetul comercial a urcat pe doi.
Producţiile Ultimul Trib (Antena 1) şi Exatlon (Kanal D) au început cu o jumătate de oră mai devreme şi apoi s-au intersectat cu serialele de la Pro TV, pe aproape tot intervalul.
Pe intervalul Triplusec lucrurile au fost mai echilibrate. Kanal D şi Pro TV au avut, pe rând, poziţia de lider. Postul Dogan pe naţional şi urban, iar postul din Pache Protopoescu pe comercial.
Cifre bune pentru Digi Sport 1 care joi seara două meciuri din Cupa României. Pe intervalul Las Fierbinţi, Digi Sport 1 a prins locul patru la oraşe.
Mai mult, pe intervalul Triplusec, Digi Sport a fost a treia televiziune pe comercial, peste Kanal D, cu meciul FCSB - Dunărea Călăraşi, din Cupa României.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Las Fierbinţi:
NAŢIONAL. Pro TV a dominat clasamentul naţional pe intervalul Las Fierbinţi. A avut proape un milion de telespectatori mai mult faţă de Kanal D, al doilea post clasat.
Exatlon a avut, pe intervalul fierbinţenilor, o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori.
Ultimul Trib a pierdut bătalia show-urilor bazate probe sportive, pe două targeturi. Pe intervalul Las Fierbinţi, s-a clasat pe locul trei. Doar pe publicul comercial a fost peste Exatlon.
URBAN. În mediul urban liderul a rămas neclintit. Pro TV a avut o medie de audienţă de aproape un milion de telespectatori, în fiecare minut.
Pe interval, postul de pe locul doi, Kanal D, a fost aproape la jumătate. Iar Antena 1 a fost pe trei, cu cifre de puţin peste 360.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Digi Sport 1 a prins locul patru la oraşe. Pe intervalul orar al serialelor de la Pro TV, postul RCS a difuzat meciurile de Cupa României: Csikszereda Miercurea Ciuc - Dinamo (6-5, după penaltt-uri) şi Dunarea Calarasi - FCSB Cupa Romaniei (2-1).
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV a condus. A avut o medie de audienţă de aproximativ 470.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a trecut pe doi, peste Kanal D. A avut o medie de aproape 200.000 de telespectatori pe minut.
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.197.000 | 12.3 | 25.1 |
2 | Kanal D | 1.328.000 | 7.4 | 15.2 |
3 | Antena 1 | 662.000 | 3.7 | 7.6 |
4 | National TV | 430.000 | 2.4 | 4.9 |
5 | Antena 3 | 324.000 | 1.8 | 3.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 986.000 | 10.3 | 22.2 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.6 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 364.000 | 3.8 | 8.2 |
4 | DigiSport 1 | 246.000 | 2.6 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 236.000 | 2.5 | 5.3 |
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 467.000 | 10.6 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.5 | 12.6 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4.1 | 11.6 |
4 | DigiSport 1 | 88.000 | 2.0 | 5.6 |
5 | Pro 2 | 50.000 | 1.1 | 3.2 |
-
Intervalul Triplusec
Pe intervalul serialului Triplusec, Kanal D a fost lider în toată ţara şi la oraşe. Pro TV şi-a adjudecat primul loc pe publicul comercial. Mai mult de atât, pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Kanal D a coborât până pe patru, sub Antena 1 şi Digi Sport 1.
Postul Dogan a avut la nivel naţional o medie de 1,2 milioane de telespectatori, pe intervalul Triplusec. La oraşe a strâns o medie aproxiamtiv jumătate de milion de privitori.
Pro TV a avut în toată ţara cifre de aproape 900.000 de telespectatori, la oraşe aproximativ 430.000 de privitori, iar pe comercial 240.000 de privitori, în fiecare minut.
Digi Sport 1 s-a poziţionat bine cu meciul în care a fost eliminat FCSB-ul din Cupa României. A avut locul patru în toată ţara şi trei la oraşe şi pe comercial.
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.298.000 | 7.2 | 16.6 |
2 | Pro TV | 895.000 | 5.0 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 685.000 | 3.8 | 8.8 |
4 | DigiSport 1 | 567.000 | 3.2 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 503.000 | 2.8 | 6.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 537.000 | 5.6 | 12.8 |
2 | Pro TV | 433.000 | 4.5 | 10.3 |
3 | DigiSport 1 | 426.000 | 4.4 | 10.2 |
4 | Antena 1 | 368.000 | 3.8 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 322.000 | 3.3 | 7.7 |
Audienţa posturilor TV joi, 1 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 242.000 | 5.5 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 207.000 | 4.7 | 13.9 |
3 | DigiSport 1 | 179.000 | 4.1 | 12.0 |
4 | Kanal D | 173.000 | 3.9 | 11.6 |
5 | Prima TV | 66.000 | 1.5 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Cu ăștia veți rămâne paginademedia. :))