AUDIENŢE. Comedie sau aventură? Românii: Las Fierbinţi. Pro TV a fost liderul incontestabil al serii, cu poveştile lui Firicel, Celentano sau Bobiţă. Serialul de comedie a avut cifre de trei ori mai mari decât Antena 1 şi cu un milion mai mult decât Kanal D, în toată ţara.
Las Fierbinţi a strâns o medie de audienţă de aproximativ 2,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Media a fost mai mare cu un milion decât a principalei contracandidate, Kanal D. Media producţiei a crescut faţă de săptămâna trecută, cu aproximativ 200.000 de telespectatori.
Pe intervalul Tripusec s-a repetat scenariul de săptămâna trecută. Mai exact, Kanal D a condus la nivel naţional şi la oraşe, iar Pro TV pe publicul comercial.
Producţiile Exatlon (Kanal D) şi Ultimul Trib (Antena 1) au început cu o jumătate de oră mai devreme şi apoi s-au intersectat cu serialele de la Pro TV, pe aproape tot intervalul.
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi:
NAŢIONAL. Las Fierbinţi a fost prima opţiune a telespectatorilor aseară. Pro TV a fost lider pe interval, cu o medie de 2,3 milioane de telespectatori.
Kanal D a fost al doilea post din top, însă a avut cu cu un milion de telespectatori mai puţin decât Pro TV, pe interval.
Antena 1 a ocupat locul al treilea, pe interval, cu o medie de 600.000 de telespectatori.
URBAN. La oraşe tot Las Fierbinţi a ţinut cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor. Serialul de comedie a avut o medie de un milion de telespectatori, în fiecare minut.
Pe locul al doilea s-a poziţionat postul Dogan, care a avut pe intervalul Las Fierbinţi o medie de aproape 600.000 de telespectatori din mediul urban.
Antena 1 a fost tot pe locul trei şi a avut o medie de aproape 320.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani tot Pro TV a condus. A avut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D şi-a păstrat poziţia pe trei, cu o medie de 250.000 de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 a fost pe trei, cu o medie 150.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.369.000 | 13.2 | 27.2 |
2 | Kanal D | 1.309.000 | 7.3 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 607.000 | 3.4 | 7.0 |
4 | National TV | 412.000 | 2.3 | 4.7 |
5 | Antena 3 | 346.000 | 1.9 | 4.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.072.000 | 11.2 | 24.0 |
2 | Kanal D | 593.000 | 6.2 | 13.3 |
3 | Antena 1 | 318.000 | 3.3 | 7.1 |
4 | Antena 3 | 238.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | National TV | 209.000 | 2.2 | 4.7 |
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 564.000 | 12.8 | 34.0 |
2 | Kanal D | 248.000 | 5.6 | 15.0 |
3 | Antena 1 | 151.000 | 3.4 | 9.1 |
4 | National TV | 59.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | Pro 2 | 34.000 | 0.8 | 2.1 |
-
Intervalul Triplusec
Pe intervalul Triplusec lucrurile au fost aproape ca săptămâna trecută: Kanal D a condus în toată ţara şi la oraşe, iar Pro TV a fost lider pe comercial.
Exatlon a avut, pe intervalul Triplusec, o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara. Pro TV a avut aproape un milion de telespectatori, pe acelaşi interval.
Pe comercial, Pro TV a fost lider, cu o medie de 280.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost aproape cu o medie de 230.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.342.000 | 7.5 | 17.3 |
2 | Pro TV | 958.000 | 5.3 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 657.000 | 3.7 | 8.4 |
4 | National TV | 485.000 | 2.7 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 443.000 | 2.5 | 5.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 597.000 | 6.2 | 14.4 |
2 | Pro TV | 455.000 | 4.7 | 10.9 |
3 | Antena 1 | 336.000 | 3.5 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 330.000 | 3.4 | 7.9 |
5 | Romania TV | 252.000 | 2.6 | 6.1 |
Audienţa posturilor TV joi, 8 noiembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 281.000 | 6.4 | 17.8 |
2 | Kanal D | 231.000 | 5.2 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 194.000 | 4.4 | 12.3 |
4 | National TV | 76.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Prima TV | 59.000 | 1.3 | 3.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii