AUDIENŢE. Pro TV a condus detaşat topul audienlelor de aseară. Emisiunea Visuri la cheie a fost prima opţiune a telespectatorilor. Serialul Fructul oprit, principalul contracanditat, s-a clasat pe poziţia secundă. Kanal D a fost pe locul trei, cu o audienţă medie de peste un milion de telespectatori.
Emisiunea de la Pro TV a strâns, în medie, o audienţă de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori. Postul de televiziune şi-a menţinut poziţia de lider pe toate targeturile.
Posturile de ştiri Antena 3 şi România TV s-au clasat pe locurile patru şi cinci în toată ţara şi la oraşe, însă pe comercial au fost înlocuite de Prima TV şi Naţional TV.
Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Ţara a ales Visurile. Pro TV a fost lider şi a scos o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Producţia a crescut cu aproximativ 200.000 de privitori, faţă de săptămâna trecută.
A doua opţiune a telespectatorilor a fost serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1. Postul Intact a scos o medie de aproxiamtiv 1,4 milioane de telespectatori pe minut, apropiată de cea strânsă episodul trecut.
Kanal D a stat bine şi miercurea aceasta. Serialul Mireasa din Istanbul a strâns, pe intervalul Visurilor, la fel ca săptămâna trecută - 1,1 milioane de privitori.
URBAN. În mediul urban liderul a rămas acelaşi. Pro TV a scos o medie de 830.000 de telespectatori pe minut. Fructul oprit a scos, pe interval, 650.000 de privitori în fiecare minut.
Postul Dogan a staţionat pe trei, cu o medie de 480.000 de privitori pe minut.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a scos aproximativ 425.000 de telespectatori pe minut.
Fructul oprit s-a clasat pe poziţia secundă şi a scos o medie de aproape 300.000 de privitori, în fiecare minut.
Kanal D a strâns, pe interval, o medie de 130.000 de telespectatori pe minut.
GALERIE FOTO Visuri la cheie 14 noiembrie
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.645.000 | 9.2 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 1.396.000 | 7.8 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.113.000 | 6.2 | 12.9 |
4 | Antena 3 | 481.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 829.000 | 8.6 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 650.000 | 6.8 | 14.3 |
3 | Kanal D | 476.000 | 4.9 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 333.000 | 3.5 | 7.4 |
5 | Romania TV | 216.000 | 2.3 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 423.000 | 9.6 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 296.000 | 6.7 | 18.5 |
3 | Kanal D | 130.000 | 2.9 | 8.1 |
4 | Prima TV | 56.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | National TV | 49.000 | 1.1 | 3.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii