AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Exatlon s-au duelat pentru audienţă. Cine a trecut proba? Pro TV a depăşit Kanal D la mustaţă, diferenţa dintre cele două fiind destul de mică. Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei. Însă tot cu cifre de peste un milion.
Ambele posturi de televiziune au avut o medie de audienţă de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată ţara. Pentru postul Dogan cifrele au fost mai mari faţă de săptămâna trecută, iar postul din Pache Protopopescu au fost mai mici (vezi situaţia, AICI).
Serialul Antenei 1 s-a poziţionat pe locul trei, pe intervalul Visuri la cheie, însă cu cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori. Fructul oprit a avut cifre în scădere faţă de săptămâna trecută, când era lider naţional.
De menţionat că Visuri la cheie a început la ora 20:30, adică cu jumătate de oră mai târziu decât Fructul oprit şi Exatlon.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Pro TV a câştigat lupta pentru audienţă aseară. Visuri la cheie a avut cifre de peste 1,3 milioane telespectatori, însă nu s-a desprins cu mult de al doilea post clasat, Kanal D.
Antena 1 a fost al treilea post din toată ţara, însă a recuperat pe următoarele două targeturi. Serialul produs de Ruxandra Ion a scos cifre de peste 1,2 milioane de telespectatori.
Digi Sport 1 a fost al cincilea post clasat în toată ţara. Pe intervalul Visuri la cheie au fost difuzate meciurile de fotbal Universitatea Cluj - Astra Giurgiu (3-4) şi Gaz Metan Medias - CFR Cluj (0-1), din Cupa României.
URBAN. La oraşe liderul a rămas neschimbat. Pro TV s-a impus cu o medie de aproximativ 680.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Antena 1 a recuperat şi a trecut pe locul doi, peste Kanal D. Postul Intact a scos o medie aproximativ 580.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D nu a fost departe de locul doi, cu cifre de aproximativ 550.000 de telespectatori. De asemenea, Digi Sport 1 şi-a menţinut poziţia pe locul cinci, cu o medie de 230.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a desprins mai mult. A fost peste locul doi cu o medie de audienţă de 340.000 de telespectatori.
Antena 1 a avut, pe interval, o medie de 250.000 de telespectatori. Kanal D a ţinut aproape cu o medie 230.000 de telespectatori.
Digi Sport 1 a urcat pe patru, în ceea ce priveşte targetul comercial.
GALERIE FOTO
Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.345.000 | 7.5 | 16.2 |
2 | Kanal D | 1.316.000 | 7.3 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 1.278.000 | 7.1 | 15.4 |
4 | Antena 3 | 464.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | DigiSport 1 | 321.000 | 1.8 | 3.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 682.000 | 7.1 | 15.7 |
2 | Antena 1 | 582.000 | 6.1 | 13.4 |
3 | Kanal D | 551.000 | 5.7 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 313.000 | 3.3 | 7.2 |
5 | DigiSport 1 | 233.000 | 2.4 | 5.4 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 31 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 339.000 | 7.6 | 22.2 |
2 | Antena 1 | 248.000 | 5.6 | 16.2 |
3 | Kanal D | 233.000 | 5.3 | 15.3 |
4 | DigiSport 1 | 75.000 | 1.7 | 4.9 |
5 | National TV | 50.000 | 1.1 | 3.3 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Diferenta foarte mica intre "Kanal D" si "Antena 1" pe comercial. Deja saptamana trecuta "Exatlon" a fost peste "Ultimul Trib" si "X Factor". Poate vedem si "Fructul Oprit" pe locul 3.