AUDIENŢE. Visuri la cheie şi Fructul Oprit şi-au împărţit frăţeşte audienţele de miercuri seară. Cele două au avut cifre apropiate la oraşe şi la nivel naţional.
Serialul Fructul Oprit a câştigat la limită audienţa de pe targetul naţional miercuri seară, când s-a aflat la bătaie cu emisiunea de makeover Visuri la cheie de pe Pro TV şi serialul turcesc Mireasa din Istanbul de pe Kanal D. Pe targetul urban, Pro TV şi Antena 1 s-au aflat la mică distanţă, iar pe targetul comercial, Visuri la cheie s-a detaşat de Fructul Oprit.
Miercuri a fost prima seară fără Exatlon pe Kanal D. Reamintim că postul turcesc a înlocuit ediţia de miercuri a emisiunii Exatlon cu un episod din serialul turcesc Mireasa din Istanbul, după cum a scris Paginademedia.ro aici
Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie
NAŢIONAL. La nivel de ţară, serialul Ruxandrei Ion a fost urmărit de o medie de 1.472.000 de telespectatori. Imediat, în spatele Antenei s-a aflat Pro TV, cu media de 1.439.000 de urmăritori. Kanal D a scăzut faţă de săptămâna trecută, când miercuri seară la bătaie se afla Exatlon şi a obţinut media de 1.116.000 de telespectatori
URBAN. La oraşe, Pro TV a trecut pe primul loc, însă Antena a ţinut aproape. Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor o medie de 735.000 de persoane, în timp ce Fructul a avut 717.000 de privitori. Kanal D a obţinut o medie de 458.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe targetul 18-49 Urban, Visuri la cheie s-a distanţat de Fructul Oprit. Emisiunea de makeover a avut o medie de 390.000 de telespectatori, iar serialul românesc de inspiraţie turcească, media de 319.000. Serialul turcesc de la Kanal D a avut audienţe patru ori mai mici decât primul loc din topul audienţelor pe comercial, 92.000 de telespectatori.
În targetul comercial intră şi Digi Sport pe locul patru, care a difuzat două meciuri din Champions League TSKA Moscova - AS Roma şi Juventus Manchester United.
GALERIE FOTO Visuri la cheie 7 noiembrie
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.472.000 | 8.2 | 17.4 |
2 | Pro TV | 1.439.000 | 8.0 | 17.0 |
3 | Kanal D | 1.116.000 | 6.2 | 13.2 |
4 | Antena 3 | 416.000 | 2.3 | 4.9 |
5 | National TV | 314.000 | 1.8 | 3.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 735.000 | 7.6 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 717.000 | 7.5 | 16.1 |
3 | Kanal D | 458.000 | 4.8 | 10.3 |
4 | Antena 3 | 295.000 | 3.1 | 6.6 |
5 | National TV | 162.000 | 1.7 | 3.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 7 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 390.000 | 8.8 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 319.000 | 7.2 | 19.4 |
3 | Kanal D | 92.000 | 2.1 | 5.6 |
4 | DigiSport 1 | 79.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | National TV | 78.000 | 1.8 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Fructul Oprit e mai fain