AUDIENŢE. Reţeta Chefilor a fost mai bună decât „reţeta” Jason Statham. Antena 1 a dominat seara de luni cu semifinala Chefi la cuţite.
Cooking show-ul a fost lider de audienţă pe toate targeturile. Aproximativ două milioane de telespecatatori din toată ţara au urmărit, în fiecare minut, show-ul de la Antena 1.
Pe publicul tânăr, emesiunea a condus detaşat, cu o audienţă de aproximativ jumătate de milion de privitori şi o cotă de piaţă de 11,9%, ceea ce înseamnă mult peste media postului.
Paginademedia.ro prezintă în continuare mediile de audienţă din 21 ianuarie, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:00-23.05):
NAŢIONAL. Show-ul Antenei 1, care se apropie de final, a avut în cele peste trei ore de emisiune, două milioane de telespectatori media. Pro TV a avut poziţia a doua, cu peste 1,4 milioane de privitori, cu Mecanicul (Jason Statham) pe interval.
Kanal D, cu al său Exatlon, a avut o medie de 1,1 milioane de privitori.
URBAN. La oraşe, audienţa a fost tot cu Antena 1. Emisiunea Chefi la cuţite a scos o medie de aproximativ un milion de telespecatori pe minut. A avut şi un rating de 11,3%.
În acelaşi timp, Pro TV a fost postul de pe locul doi. Mecanicul a scos, pe intervalul Chefi la cuţite, o medie de aproximativ 700.000 de privitori.
Kanal D, Antena 3 şi Happy Channel au completat top cinci.
COMERCIAL. Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au fost primii şi pe publicul tânăr. Jumătate de milion de privitori au urmărit, în fiecare minut, cooking show-ul Antenei 1.
Pro TV a fost al doilea post clasat. Pe intervalul Chefilor, Mecanicul a scos cifre de aproximativ 350.000 de telespectatori, în medie, pe minut.
Kanal D a fost al treilea post clasat, cu cifre de aproximativ 133.000 de privitori pe minut.
GALERIE FOTO.
Audienţa posturilor TV luni, 21 ianuarie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.005.000 | 11.3 | 23.1 |
2 | Pro TV | 1.477.000 | 8.3 | 17 |
3 | Kanal D | 1.158.000 | 6.5 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 459.000 | 2.6 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 298.000 | 1.7 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 21 ianuarie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.079.000 | 11.3 | 23.6 |
2 | Pro TV | 714.000 | 7.5 | 15.6 |
3 | Kanal D | 438.000 | 4.6 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 299.000 | 3.1 | 6.5 |
5 | Happy Channel | 166.000 | 1.7 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 21 ianuarie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 514.000 | 11.9 | 30.5 |
2 | Pro TV | 348.000 | 8.1 | 20.6 |
3 | Kanal D | 133.000 | 3.1 | 7.9 |
4 | Happy Channel | 69.000 | 1.6 | 4.1 |
5 | Pro 2 | 43.000 | 1 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Disperatule "Răzvan Putina mile A1", pai asa si "Chefi la cutite" a fost lider, ca nu avea cocurenta. La tine niste filme de acum 10-15 ani sunt concurenta serioasa ? Daca difuza noul sezon "Las Fierbinti", mai ziceam...
Si inca astept raspunsuri, nu mai ocolii intrebarile penibilule.
De "Ultimul Trib" nu zici nimic ? Numai laude aduceai emisiunii...
Si audientele serialului "Fructul Oprit" nu le ceri ? Nici pe "capital", nici pe "radar", nici pe "a1" si nici pe "paginademedia" nu apar audientele cu "Fructul Oprit" de saptamana trecuta si episodul de aseara. Oare de ce ?
Probabil iar a picat pe locul 2 acest asa zis "mare" serial...