AUDIENŢE SERIALE 2018. Las Fierbinţi a câştigat titlul de cel mai urmărit serial al anului 2018, arată datele de audienţă. Aventurile lui Firicel şi Celentano din Fierbinţi conduc topul celor mai urmărite seriale în anul care tocmai s-a încheiat.
Primele trei poziţii în clasamentul anului 2018 sunt ocupate de serialul de pe Pro TV, atât cu sezoane noi cât şi cu reluări. Las Fierbinţi a condus pe publicul din toată ţara, dar şi la oraşe şi pe publicul comercial.
Sezonul 14, cel mai recent din Las Fierbinţi, a condus topul în toată ţara, văzut în medie de 2,2 milioane de telespecatori.
Pe comercial, sezonul 13 al serialului de comedie de la Pro TV a fost preferatul publicului, urmărit în medie de aproape 500.000 de privitori.
Paginademedia.ro prezintă topul celor mai urmărite seriale în 2018:
NAŢIONAL. Pro TV a cel mai urmărit serial al anului 2018: Las Fierbinţi. Cel mai recent sezon al producţiei, 14, a strâns cei mai mulţi telespecatori în anul care a trecut. Fierbinţenii au fost urmăriţi, în medie, de aproximativ 2,2 milioane de privitori.
Următoarele două poziţii sunt ocupate de sezoane mai vechi din Las Fierbinţi, redifuzate de Pro TV.
Abia pe poziţia a patra a clasamentului se găseşte un serial difuzat de alt post, mai exact Steaua sufletului, de la Kanal D.
Antena 1 a bifat locul opt din clasament, cu sezonul al doilea al producţiei Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion a fost urmărit de o medie de 1,3 milioane de telespectatori.
URBAN. Oraşele au „mers” tot în Fierbinţi. Serialul a ocupat consecutiv primele şase locuri, cu diferite sezoane difuzate în timpul întregului an.
Sezonul 13 al serialului de la Pro TV a fost cea mai urmărită producţie în 2018 de către publicul de la oraşe. A avut o medie de audienţă de aproximativ un milion de privitori.
Pe locul al doilea s-a clasat sezonul 14 al serialului de comedie de la Pro TV. Podiumul a fost completat de o redifuzare a sezonului opt din Las Fierbinţi.
Fructul oprit, de pe Antena 1, şi-a menţinut poziţia pe locul opt, unde a fost urmărit de aproximativ 643.000 de privitori.
COMERCIAL. Las Fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor şi publicul tânăr. Sezonul 13 din al serialului a fost cel mai urmărit serial pe publicul comercial. A avut o medie de audienţă de aproximativ 500.000 de telespectatori.
Pe locurile doi şi trei s-au clasat sezoanele 14 şi opt ale producţiei de pe Pro TV. De asemenea, pe patru s-a poziţionat tot un sezon mai vechi din Las Fierbinţi.
Sezonul doi din Fructul oprit a urcat două poziţii pe comercial, până pe locul cinci.
Producţia Ruxandrei Ion a avut o medie de audienţă de aproximativ 313.000 de privitori, aproape la egalitate cu redifuzarea sezonului 10 din Las Fierbinţi.
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe targetul NAŢIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 2.219.000 | 12.4 |
2 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 2.089.000 | 11.7 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 1.985.000 | 11.1 |
4 | Steaua sufletului | Kanal D | 1.476.000 | 8.3 |
5 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 1.462.000 | 8.2 |
6 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 1.454.000 | 8.1 |
7 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 1.440.000 | 8.0 |
8 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 1.344.000 | 7.5 |
9 | Dragoste si ura | Kanal D | 1.052.000 | 5.9 |
10 | Lectii de viata | Pro TV | 1.051.000 | 5.9 |
11 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 986.000 | 5.5 |
12 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 920.000 | 5.2 |
13 | Triplusec | Pro TV | 919.000 | 5.1 |
14 | Fructul oprit | Antena 1 | 918.000 | 5.1 |
15 | Meryem | Kanal D | 905.000 | 5.1 |
16 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 770.000 | 4.3 |
17 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 756.000 | 4.2 |
18 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 667.000 | 3.7 |
19 | Suflete tradate | National TV | 666.000 | 3.7 |
20 | Lectii de viata (sez. 2) | Pro TV | 643.000 | 3.6 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, în mediul URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 1.051.000 | 10.9 |
2 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 995.000 | 10.4 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 921.000 | 9.6 |
4 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 726.000 | 7.6 |
5 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 668.000 | 7.0 |
6 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 661.000 | 6.9 |
7 | Steaua sufletului | Kanal D | 652.000 | 6.8 |
8 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 643.000 | 6.7 |
9 | Dragoste si ura | Kanal D | 517.000 | 5.4 |
10 | Meryem | Kanal D | 471.000 | 4.9 |
11 | Triplusec | Pro TV | 457.000 | 4.8 |
12 | Fructul oprit | Antena 1 | 456.000 | 4.7 |
13 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 450.000 | 4.7 |
14 | Lectii de viata | Pro TV | 420.000 | 4.4 |
15 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 374.000 | 3.9 |
16 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 363.000 | 3.8 |
17 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 353.000 | 3.7 |
18 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 311.000 | 3.2 |
19 | Suflete tradate | National TV | 306.000 | 3.2 |
20 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 265.000 | 2.8 |
Cele mai urmărite seriale în anul 2018, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | |
---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti (sez. 13) | Pro TV | 498.000 | 11.2 |
2 | Las Fierbinti (sez. 14) | Pro TV | 477.000 | 10.9 |
3 | Las Fierbinti (sez. 8) | Pro TV | 454.000 | 10.1 |
4 | Las Fierbinti (sez. 11) | Pro TV | 339.000 | 7.7 |
5 | Fructul oprit (sez. 2) | Antena 1 | 314.000 | 7.1 |
6 | Las Fierbinti (sez. 10) | Pro TV | 313.000 | 7.1 |
7 | Las Fierbinti (sez. 12) | Pro TV | 308.000 | 7.0 |
8 | Triplusec | Pro TV | 271.000 | 6.2 |
9 | Fructul oprit | Antena 1 | 230.000 | 5.2 |
10 | Baieti de oras (sez. 3) | Antena 1 | 228.000 | 5.2 |
11 | Steaua sufletului | Kanal D | 210.000 | 4.7 |
12 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 209.000 | 4.7 |
13 | Lectii de viata | Pro TV | 180.000 | 4.1 |
14 | Dragoste si ura | Kanal D | 165.000 | 3.7 |
15 | TAXI DON TITI | Kanal D | 132.000 | 3.0 |
16 | Meryem | Kanal D | 130.000 | 2.9 |
17 | Lectii de viata (sez. 4) | Pro TV | 128.000 | 2.9 |
18 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 125.000 | 2.9 |
19 | Mireasa din Istanbul | Kanal D | 117.000 | 2.7 |
20 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 112.000 | 2.5 |
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii