Skip to main content

AUDIENŢE. Eurovisionul, mai puţin interesant decât meciul Dinamo - Botoşani. Situaţia e şi mai dramatică pe publicul tânăr

 
AUDIENŢE. Eurovisionul, mai puţin interesant decât meciul Dinamo - Botoşani. Situaţia e şi mai dramatică pe publicul tânăr

AUDIENŢE. Câţi români au văzut Selecţia Naţională Eurovision pe TVR 1? Mai puţini decât cei care s-au uitat la meciul Dinamo- Botoşani, de pe DigiSport.

Publicitate

Câţi tineri au stat să vadă competiţia câştigată de Ester Peony? Puţini. Foarte puţini. Doar câteva zeci de mii (de peste zeci ori mai puţini tineri decât pe Pro TV şi de peste trei ori mai puţini decât la meciul Dinamo - Botoşani.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul finalei Eurovision România, din 17 februarie 2019:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Selecţia Naţională Eurovision a fost urmărită de 340.000 de români în fiecare minut. Postul public a fost pe locul opt, într-un clasament conduse de Antena 1 (aproape 1,4 milioane de români la Asia Expres), Pro TV (1,3 milioane la filmul Dr. Strange) şi Kanal D (1,3 milioane la Exatlon).

TVR 1 a fost după DigiSport, post care ţinea aproape 400.000 de români cu meciul Dinamo - Botoşani.

URBAN. La oraşe, TVR 1 a avut un loc mai bun - poziţia a şaptea, cu 240.000 de telespectatori. Prin comparaţie, meciul Dinamo - Botoşani era pe poziţia a patra, cu peste 310.000.

Topul urban pe intervalul Eurovision a fost condus de Antena 1, cu 760.000 de telespectatori la Asia Expres. Au urmat Pro TV (690.000) şi - ceva mai la distanţă decât la nivel naţional - Kanbal D, cu jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Foarte puţini tineri la Eurovision: nici 40.000 de telespectatori din segmentul 18-49 de ani. Pe acest segment, TVR 1 a avut cifre de peste zece ori mai mici decât primele locuri, Pro TV (420.000) şi Antena 1 (410.00).

Pe publicul tânăr, Kanal D este mult la distanţă: doar 175.000 de telespectatori din publicul tânăr.

Meciul Dinamo - Botoşani a plasat Digisport pe locul patru, cu aproape 130.000 de telespectatori, de peste patru ori mai mulţi decât la Eurovisionul de pe TVR 1.

Vezi piesa câştigătoare, aici

GALERIE FOTO. Finala Eurovision România 2019:

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.361.000 7.7 15.5
2 Pro TV 1.269.000 7.2 14.5
3 Kanal D 1.218.000 6.9 13.9
4 Romania TV 559.000 3.2 6.4
5 Prima TV 425.000 2.4 4.9
6 Antena 3 421.000 2.4 4.8
7 DigiSport 1 392.000 2.2 4.5
8 TVR 1 340.000 1.9 3.9
9 National TV 207.000 1.2 2.4
10 Pro 2 200.000 1.1 2.3
11 Realitatea TV 143.000 0.8 1.6
12 AXN 108.000 0.6 1.2
13 Antena Stars 108.000 0.6 1.2
14 Pro Cinema 107.000 0.6 1.2
15 ETNO 98.000 0.6 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 756.000 7.9 15.9
2 Pro TV 689.000 7.2 14.5
3 Kanal D 498.000 5.2 10.4
4 DigiSport 1 313.000 3.3 6.6
5 Romania TV 289.000 3 6.1
6 Antena 3 271.000 2.8 5.7
7 TVR 1 239.000 2.5 5
8 Prima TV 163.000 1.7 3.4
9 Pro 2 106.000 1.1 2.2
10 National TV 94.000 1 2
11 Realitatea TV 91.000 0.9 1.9
12 B1TV 64.000 0.7 1.3
13 Pro Cinema 63.000 0.7 1.3
14 Happy Channel 57.000 0.6 1.2
15 AXN 57.000 0.6 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 februarie, pe intervalul finalei Eurovision România 2019 (20.30-23.15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 422.000 9.8 22.7
2 Antena 1 411.000 9.6 22.2
3 Kanal D 175.000 4.1 9.4
4 DigiSport 1 126.000 2.9 6.8
5 National TV 52.000 1.2 2.8
6 Prima TV 48.000 1.1 2.6
7 Romania TV 44.000 1 2.4
8 TVR 1 37.000 0.9 2
9 Pro 2 33.000 0.8 1.8
10 Antena 3 32.000 0.8 1.7
11 AXN 27.000 0.6 1.4
12 Realitatea TV 24.000 0.6 1.3
13 Pro Cinema 23.000 0.5 1.3
14 Antena Stars 23.000 0.5 1.2
15 Paramount 19.000 0.4 1

Citeşte şi: VIDEO. Ester Peony va reprezenta România la Eurovision. Piesa câştigătoare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • anonim anonim
    laura bretan laura breton:)) oricum iti dai seama trebuia neaparat! sa le faca jocurile murdare celor doi din juriu!
  • Dani Dani
    Evident ca amândouă. Tvr hd e un program atipic, are programe diferite fata de tvr1 si o alta frecventa..
  • geo geo
    Intreb si eu - din nou - la masurarea unui post - Antena 1 de exemplu - se ia in considerare insumarea audientelor SD si HD sau doar cea a SD ?
  • Robert48 Robert48
    Karma.... pentru magariile facute de tvr aseară inca e bine. ***
  • Ne0 Ne0
    @R
    Pe intervalul Dr. Strange, 20.00-22.08, Pro 492.000, iar A1 386.000 pe comercial!!!!!!!!!
  • Dan Dan
    TVR HD nu intra in audiente, stim. Dar Digi Sport 1 HD este masurat? 0are ca nu, dar nu sint sigur. Si daca nu e, nu cred ca meciul Dinamo-Botosani a facut audienta din tabelul de mai sus, pe varianta SD. Cine se uita la Digi Sport in SD?..citi sint cei care au acces doar la SD si nu la HD (televizoare de generatie mai veche sau alte motive)? Eu cred ca putini..
  • bing bing
    oricum nici pensionarii nu sunt multumiti de eurovision 2019
  • Ciprian Ciprian
    Pro 2 mereu apare in top față de Happy Channel.
  • mile mile
    e normal rating, cum sa te compari cu asia express , doar nu o sa fie peste
  • mile mile
    oricum concurenta e puternica , nu poti face rating
  • F F
    Locul 8 pe comercial? :)) au și ei ceva ce ar duce la audiente sigure la oricare alta televiziune și tot nu reușesc măcar sa prindă un loc 3 pe comercial.
  • R R
    De acum încolo va tot crește! Audiențele "România,te iubesc"????
  • R R
    Wow! Ce creșteri uriașe are Asia Express,mai ales pe targetul comercial! Si unii postaci spuneau ca e un esec! Poate postați și audiențele pe intervalul "Asia Express" unde sigur au fost lideri pe toate targeturile!
  • Livia Pila Livia Pila
    Încă o mare isprava a triumviratului Gradea-Sassu-Vorniu-Shalitt.
  • Adi Adi
    Managementul TVR este la cel mai scazut nivel de la revoluție și până azi.Va dati seama ce monumente de incompetenta sunt la TVR daca finala Eurovision face 0.9 pe comercial? Ce pretentii sa mai avem de la această instituție care-l aduce inapoi pe Alexandru Sassu ? Problema e ca mai si consuma zeci si zeci de milioane de euro de la buget.

Trimite un comentariu

sus