AUDIENŢE. Tinerii au ales umorul sâmbătă seara. Doar tinerii. Antena 1 a câştigat publicul comercial, dar pierdut bătălia la nivel naţional şi la oraşe, cu Pro TV.
Show-ul jurizat de Bendeac, Delia şi Cheloo a fost pe locul doi, cu 1,1 milioane de privitori din toată ţara. S-a clasat sub liderul Pro TV care a scos o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut.
Cele două posturi au făcut schimb de locuri pe segmentul de public tânăr, însă la o diferenţă mică unul faţă de celălalt. Antena 1, de pe primul loc, a scos o medie de 276.000 de privitori, iar Pro TV, următorul loc clasat, a avut o medie de 270.000 de telespectatori pe minut.
Pe intervalul emisiunii „iUmor”, Pro TV a difuzat filmul „Ben Hur” (ora 20:00) şi Kanal D a avut show-ul „Exatlon” (ora 20:00).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor sâmbătă, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:50):
NAŢIONAL. Antena 1 s-a clasat pe locul secund sâmbătă seara, sub Pro TV, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Liderul a strâns în faţa televizoarelor, cu un film de acţiune, o medie de 1,3 milioane de privitori pe minut.
Pe locul al treilea, Kanal D a scos o medie de 975.000 de privitori pe minut, cu show-ul Exatlon.
URBAN. La oraşe clasamentul a fost identic. Pro TV a fost lider, cu o medie de 630.000 de privitori. Antena 1, cu 570.000 de telespectatori în medie, s-a clasat pe locul doi. Kanal D a completat podiumul, cu o audienţă medie de 420.000 de privitori pe minut.
COMERCIAL. Tinerii au mers pe mâna iUmor. Antena 1 şi Pro TV au făcut schimb de locuri, însă la o diferenţă mică. iUmor (Antena 1), de pe primul loc, a scos o medie de 276.000 de privitori pe minut, în timp ce filmul Ben Hur (Pro TV) a avut o audienţă medie de 270.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.320.000 | 7.5 | 17.4 |
2 | Antena 1 | 1.153.000 | 6.5 | 15.2 |
3 | Kanal D | 975.000 | 5.5 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 493.000 | 2.8 | 6.5 |
5 | Romania TV | 394.000 | 2.2 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 632.000 | 6.6 | 16.6 |
2 | Antena 1 | 572.000 | 6 | 15 |
3 | Kanal D | 420.000 | 4.4 | 11 |
4 | Antena 3 | 309.000 | 3.2 | 8.1 |
5 | Romania TV | 225.000 | 2.4 | 5.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 20 aprilie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 276.000 | 6.4 | 21.3 |
2 | Pro TV | 270.000 | 6.3 | 20.8 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 58.000 | 1.3 | 4.5 |
5 | DigiSport 1 | 48.000 | 1.1 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
De altfel, eu ma abțin să vorbesc de postaci, fiindca nu am vreo dovadă. Tu ai?
"paginademedia", filmul "in premiera" s-a terminat la in jurul orei 22:15. Nu la 22:50. "iUmor" a mai durat 30 de minute; aici a recuperat pe comercial.
Văd că singurul postac la datorie ești tu, așa că....au intrat banii pe card ?