AUDIENŢE. Pro TV a tras lozul câştigător aseară, cu reţeta Las Fierbinţi şi Ferma. Cele două producţii au fost peste emisiunea lui Dan Negru de la Antena 1 şi peste serialul turcesc „Povestea noastră”, de la Kanal D.
Păţaniile sătenilor din Fierbinţi au ţinut audienţa cu ochii lipiţi de televizor. Peste 2,4 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la serialul de comedie de pe Pro TV.
În ceea ce priveşte publicul tânăr, Las Fierbinţi a avut cifre duble faţă de următoarele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D.
Scenariul s-a repetat şi în a doua parte a serii, tot cu Pro TV pe primul loc în top. Ferma a fost lider pe toate targeturile, iar la nivel naţional a avut o audienţă medie de aproximativ 1,6 milioane de privitori.
Las Fierbinţi şi Ferma, de pe Pro TV, s-au intersectat, pe Antena 1, cu Scena misterelor, cu Dan Negru, până la 22.45, şi apoi cu Xtra Night Show, cu Dan Capatos (până la 23.30).
Intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.20) - Pro TV, lider detaşat
NAŢIONAL. Audienţa a fost cu Firicel şi Celentano. Peste 2,4 milioane de privitori s-au uitat în fiecare minut la serialul de comedie de la Pro TV.
Kanal D a fost următorul post clasat, dar cu aproape un milion de privitori mai puţin decât primul post clasat. A avut în medie o audienţă de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori pe minut.
Antena 1 a fost pe locul trei, cu emisiunea „Scena misterelor”, prezentată de Dan Negru, pe interval. Peste 1,1 milioane de telespecatori s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul lui Negru.
URBAN. La oraşe, Pro TV a avut aproximativ 1,1 milioane de privitori în medie pe minut. Kanal D a fost pe locul doi, jumatate de milion de telespecatori în medie, iar pe trei s-a clasat Antena 1, cu cifre apropiate de Kanal D.
COMERCIAL. Şi tinerii „au fost” tot în fierbinţi. Aproape jumătate de milion, dublu faţă de următoarele clasate. Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri, postul Intact a trecut peste canalul Dogan.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.424.000 | 13.7 | 27.1 |
2 | Kanal D | 1.436.000 | 8.1 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.134.000 | 6.4 | 12.7 |
4 | National TV | 385.000 | 2.2 | 4.3 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2.0 | 3.9 |
6 | Romania TV | 328.000 | 1.8 | 3.7 |
7 | Pro 2 | 217.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | Prima TV | 184.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 180.000 | 1.0 | 2.0 |
10 | Realitatea TV | 149.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | TVR 1 | 138.000 | 0.8 | 1.5 |
12 | TVR 2 | 119.000 | 0.7 | 1.3 |
13 | Digi 24 | 108.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | B1TV | 106.000 | 0.6 | 1.2 |
15 | Minimax | 100.000 | 0.6 | 1.1 |
16 | ETNO | 83.000 | 0.5 | 0.9 |
17 | Disney Junior | 82.000 | 0.5 | 0.9 |
18 | DigiSport 2 | 81.000 | 0.5 | 0.9 |
19 | Boomerang | 72.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | Paramount | 69.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.151.000 | 12.0 | 25.0 |
2 | Kanal D | 582.000 | 6.1 | 12.6 |
3 | Antena 1 | 562.000 | 5.9 | 12.2 |
4 | Antena 3 | 227.000 | 2.4 | 4.9 |
5 | National TV | 208.000 | 2.2 | 4.5 |
6 | Romania TV | 150.000 | 1.6 | 3.2 |
7 | Pro 2 | 124.000 | 1.3 | 2.7 |
8 | Realitatea TV | 104.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Digi 24 | 96.000 | 1.0 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 90.000 | 0.9 | 1.9 |
11 | TVR 1 | 76.000 | 0.8 | 1.7 |
12 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 1.6 |
13 | B1TV | 68.000 | 0.7 | 1.5 |
14 | Diva | 58.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | TVR 2 | 57.000 | 0.6 | 1.2 |
16 | AXN | 53.000 | 0.6 | 1.1 |
17 | Boomerang | 50.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | DigiSport 2 | 50.000 | 0.5 | 1.1 |
19 | DigiSport 1 | 48.000 | 0.5 | 1.0 |
20 | Cartoon Network | 48.000 | 0.5 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 495.000 | 11.6 | 31.0 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.1 | 13.6 |
3 | Kanal D | 173.000 | 4.1 | 10.8 |
4 | Pro 2 | 51.000 | 1.2 | 3.2 |
5 | Antena 3 | 45.000 | 1.0 | 2.8 |
6 | National TV | 44.000 | 1.0 | 2.8 |
7 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Diva | 29.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | Paramount | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | Disney Junior | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Travel Channel | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | Discovery | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Boomerang | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
18 | TVR 1 | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Cartoon Network | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Film Cafe | 13.000 | 0.3 | 0.8 |
Intervalul Ferma (21.30-23.00) - Kanal D şi Antena 1, bătaie pentru locurile doi şi trei
Ferma a fost lider şi în partea a doua a serii. În toată ţara a avut o medie de audienţă de aproximativ 1,6 milioane de privitori pe minut. În ceea ce priveşte publicul tânăr a avut 400.000 de telespecatori, în medie.
Kanal D a fost pe locul doi în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial a trecut sub Antena 1, care a urcat pe doi.
Antena 1 şi Kanal D au avut cifre apropiate pe publicul comercial, aproximativ 200.000 de privitori.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul Ferma (21.25-23.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg% | Share(%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.633.000 | 9.2 | 20.6 |
2 | Kanal D | 1.291.000 | 7.3 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 1.054.000 | 5.9 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 392.000 | 2.2 | 4.9 |
5 | National TV | 323.000 | 1.8 | 4.1 |
6 | Romania TV | 270.000 | 1.5 | 3.4 |
7 | Prima TV | 245.000 | 1.4 | 3.1 |
8 | Pro 2 | 239.000 | 1.3 | 3.0 |
9 | DigiSport 1 | 159.000 | 0.9 | 2.0 |
10 | Realitatea TV | 144.000 | 0.8 | 1.8 |
11 | B1TV | 142.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | TVR 2 | 129.000 | 0.7 | 1.6 |
13 | Antena Stars | 125.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | TVR 1 | 92.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Digi 24 | 86.000 | 0.5 | 1.1 |
16 | ETNO | 83.000 | 0.5 | 1.0 |
17 | AXN | 74.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Look Plus | 73.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | Disney Junior | 65.000 | 0.4 | 0.8 |
20 | Film Cafe | 65.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul Ferma (21.25-23.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 775.000 | 8.1 | 18.4 |
2 | Kanal D | 547.000 | 5.7 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 533.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Antena 3 | 257.000 | 2.7 | 6.1 |
5 | National TV | 166.000 | 1.7 | 3.9 |
6 | Romania TV | 141.000 | 1.5 | 3.3 |
7 | Pro 2 | 121.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | Prima TV | 103.000 | 1.1 | 2.4 |
10 | Realitatea TV | 98.000 | 1.0 | 2.3 |
11 | Antena Stars | 82.000 | 0.9 | 2.0 |
12 | TVR 2 | 72.000 | 0.8 | 1.7 |
13 | B1TV | 70.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Digi 24 | 67.000 | 0.7 | 1.6 |
15 | AXN | 65.000 | 0.7 | 1.5 |
16 | Film Cafe | 46.000 | 0.5 | 1.1 |
17 | Look Plus | 44.000 | 0.5 | 1.1 |
18 | Diva | 41.000 | 0.4 | 1.0 |
19 | TVR 1 | 39.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 36.000 | 0.4 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 18 aprilie, pe intervalul Ferma (21.25-23.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 399.000 | 9.3 | 25.4 |
2 | Antena 1 | 217.000 | 5.1 | 13.8 |
3 | Kanal D | 189.000 | 4.4 | 12.0 |
4 | DigiSport 1 | 62.000 | 1.4 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 3.0 |
6 | Pro 2 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | National TV | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Diva | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Antena Stars | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Film Cafe | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | Travel Channel | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | Disney Junior | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
14 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Paramount | 16.000 | 0.4 | 1.0 |
17 | Discovery | 16.000 | 0.4 | 1.0 |
18 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 1.0 |
19 | Nick JR | 15.000 | 0.4 | 1.0 |
20 | Look Plus | 15.000 | 0.3 | 0.9 |
Si cam multi pensionari PSD la "Antena 1". Nu zici ?
Parca laudai emisiunea. Ce decor are, nu e plictiseala pentru 3 ore...