AUDIENŢE. Doar Pro TV a avut audienţe mai mari decât meciul istoric de aseară, din semifinala UEFA Champions League. Un meci în care Liverpool a învins Barcelona cu 4-0 şi s-a calificat în finală, după 3-0 pentru catalani în tur.
Câţi români s-au meciul dat de Digisport, de Look Plus şi de Telekom Sport 1?
Audienţa cumulată a celor trei posturi TV, cu meciul de fotbal a fost imediat sub Pro TV (care avea pe interval Ferma şi apoi Ştirile), dar peste Antena 1 (Chefi la cuţite) şi peste Kanal D (cu serialul turcesc Preţul fericirii pe cea mai mare parte a intervalului partidei de fotbal).
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Liverpool - Barcelona, din 7 mai (scor 4 - 0):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 950.000 de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Liverpool - Barcelona. Cei mai mulţi (aproape 600.000) erau pe DigiSport, iar 200.000 se uitau la meci pe Look Plus. Pe Telekom Sport erau 150.000 de români.
Pro TV a fost singurul post cu cifre peste meciul de fotbal: aproape 1,2 milioane, cu Ferma şi cu Ştirile nopţii.
URBAN. Peste 600.000 telespectatori de la oraşe au urmărit semifinala de la Liverpool. Dintre ei, 450.000 erau pe Digi Sport (post care s-a clasat pe locul al doilea pe interval), în timp ce Look Plus ţinea în faţa televizoarelor aproape 100.000 de persoane din mediul urban.
Pe Telekom Sport 1, 70.000 de telespectatori de la oraşe se uitau la meci.
Pe intervalul partidei, cel mai vizionat post TV a fost Pro TV, cu 550.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Câţi tineri a avut meciul? O medie de aproape 280.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru partida de fotbal Liverpool - Barcelona. Peste 200.000 pe Digisport, 40.000 pentru Look Plus şi Telekom Sport 1
Pe publicul tânăr, pe intervalul partidei de fotbal, Pro TV a numărat aproape 300.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.170.000 | 6.6 | 17.6 |
2 | Antena 1 | 730.000 | 4.1 | 11 |
3 | Kanal D | 724.000 | 4.1 | 10.9 |
4 | DigiSport 1 | 587.000 | 3.3 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 354.000 | 2.0 | 5.3 |
6 | Romania TV | 296.000 | 1.7 | 4.4 |
7 | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | National TV | 223.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | Look Plus | 210.000 | 1.2 | 3.2 |
10 | Pro Cinema | 148.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Telekom Sport 1 | 146.000 | 0.8 | 2.2 |
12 | Antena Stars | 119.000 | 0.7 | 1.8 |
13 | Pro 2 | 107.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | TVR 1 | 99.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Film Cafe | 98.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Realitatea TV | 96.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | TNT | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
18 | B1TV | 93.000 | 0.5 | 1.4 |
19 | ETNO | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Digi 24 | 63.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 554.000 | 5.8 | 15.3 |
2 | DigiSport 1 | 448.000 | 4.7 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 423.000 | 4.4 | 11.7 |
4 | Kanal D | 358.000 | 3.7 | 9.9 |
5 | Antena 3 | 228.000 | 2.4 | 6.3 |
6 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 4.8 |
7 | Prima TV | 98.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | Look Plus | 96.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | National TV | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Telekom Sport 1 | 73.000 | 0.8 | 2 |
11 | Pro Cinema | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | Realitatea TV | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | TNT | 62.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Antena Stars | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Film Cafe | 51.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Pro 2 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | TVR 1 | 48.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | B1TV | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Digi 24 | 39.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Happy Channel | 37.000 | 0.4 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 295.000 | 6.9 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 206.000 | 4.8 | 14.8 |
3 | DigiSport 1 | 206.000 | 4.8 | 14.8 |
4 | Kanal D | 117.000 | 2.7 | 8.4 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 3.2 |
6 | TNT | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Look Plus | 39.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Telekom Sport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | National TV | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
11 | Prima TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Film Cafe | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Happy Channel | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | B1TV | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Comedy Central | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Discovery | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | TVR 1 | 11.000 | 0.2 | 0.8 |
20 | Paramount | 11.000 | 0.2 | 0.8 |
Comentarii
Nu se mai inscriu concurenti noi sau ce ?