AUDIENŢE. Talentul a recâştigat audienţa. Show-ul „Românii au talent” a recuperat peste 1,1 milioane de telespectatori faţă de ediţia din Vinerea Mare.
Dacă acum o săptămână show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş avea în medie 2,1 milioane de privitori din toată ţară, vineri emisiunea a sărit din nou de trei milioane de privitori, în medie.
Creşterea s-a resimţit şi pe targetul comercial, unde emisiunea jurizată de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu şi Florin Călinescu a strâns o medie de 676.000 de telespectatori pe minut.
Audienţa postului Antena 1 a scăzut de la un aproape un milion de privitori cu „Iisus din Nazareth” (în urmă cu o săptămână), la 364.000 de privitori acum, cu „Terminatorul”.
Kanal D a scos o medie de peste 1,1 milioane de privitori, pe intervalul Românii au talent, cu serialul turcesc „Povestea noastră”.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent, ediţia din 3 mai (interval orar 20.30-23.10):
NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul topului din toată ţara, cu talent show-ul Românii au talent. Emisiunea a scos o medie de aproxiamtiv trei milioane de privitori pe minut.
Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de privitori, în fiecare minut.
Antena 3 a completat podiumul. După postul de ştiri Intact s-au poziţionat Antena 1 şi România TV.
URBAN. La oraşe, tot Pro TV a fost lider. Românii au talent a scos o medie de 1,5 milioane de privitori pe minut, cu ediţia de vineri seara.
Kanal D a ocupat locul secund, unde a avut aproape jumătate de milion de telespecatori în medie.
În mediul urban, România TV a trecut pe locul patru, peste Antena 1.
COMERCIAL. Publicul tânăr a ales tot Românii au talent. Talent show-ul a avut o medie de 676.000 de telespectatori în fiecare minut.
Pe interval, Kanal D a ocupat locul doi cu 160.000 de privitori în medie. Antena 1 a mai recuperat şi s-a poziţionat pe locul trei, cu aproxiamativ 100.000 de telespectatori în fiecare minut.
Audienta posturilor TV vineri, 3 mai, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.037.000 | 17.1 | 37.7 |
2 | Kanal D | 1.116.000 | 6.3 | 13.8 |
3 | Antena 3 | 371.000 | 2.1 | 4.6 |
4 | Antena 1 | 364.000 | 2.1 | 4.5 |
5 | Romania TV | 310.000 | 1.7 | 3.8 |
6 | National TV | 246.000 | 1.4 | 3 |
7 | Pro 2 | 216.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Prima TV | 183.000 | 1 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 164.000 | 0.9 | 2 |
10 | ETNO | 138.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | TVR 1 | 108.000 | 0.6 | 1.3 |
12 | DigiSport 1 | 105.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | TVR 2 | 88.000 | 0.5 | 1.1 |
14 | Realitatea TV | 79.000 | 0.4 | 1 |
15 | Favorit TV | 76.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | B1TV | 69.000 | 0.4 | 0.9 |
17 | Minimax | 59.000 | 0.3 | 0.7 |
18 | Digi 24 | 54.000 | 0.3 | 0.7 |
19 | AXN | 51.000 | 0.3 | 0.6 |
20 | Eurosport 1 | 49.000 | 0.3 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 3 mai, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.580.000 | 16.5 | 37.4 |
2 | Kanal D | 458.000 | 4.8 | 10.8 |
3 | Antena 3 | 225.000 | 2.3 | 5.3 |
4 | Romania TV | 189.000 | 2 | 4.5 |
5 | Antena 1 | 187.000 | 2 | 4.4 |
6 | National TV | 110.000 | 1.2 | 2.6 |
7 | Pro 2 | 110.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | Prima TV | 94.000 | 1 | 2.2 |
9 | DigiSport 1 | 90.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 86.000 | 0.9 | 2 |
11 | Realitatea TV | 65.000 | 0.7 | 1.5 |
12 | TVR 1 | 60.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | TVR 2 | 43.000 | 0.4 | 1 |
14 | AXN | 42.000 | 0.4 | 1 |
15 | B1TV | 40.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | ETNO | 39.000 | 0.4 | 0.9 |
17 | Digi 24 | 39.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Diva | 39.000 | 0.4 | 0.9 |
19 | Eurosport 1 | 37.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Pro Cinema | 32.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 3 mai, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 676.000 | 15.8 | 43.7 |
2 | Kanal D | 159.000 | 3.7 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 104.000 | 2.4 | 6.7 |
4 | Antena 3 | 43.000 | 1 | 2.8 |
5 | Pro 2 | 36.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | DigiSport 1 | 32.000 | 0.8 | 2.1 |
7 | National TV | 26.000 | 0.6 | 1.7 |
8 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | AXN | 20.000 | 0.5 | 1.3 |
11 | Antena Stars | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
12 | Comedy Central | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
13 | Paramount | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | TVR 1 | 15.000 | 0.3 | 1 |
15 | TVR 2 | 15.000 | 0.3 | 1 |
16 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1 |
17 | Diva | 15.000 | 0.4 | 1 |
18 | Eurosport 1 | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Bollywood TV | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Boomerang | 12.000 | 0.3 | 0.8 |
Citeşte şi:
Vezi audienţa Românii au talent din Vinerea Mare
Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial
A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D
A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia
A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei
A cincea ediţie, 8 martie: Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie
A şasea ediţie, 15 martie: Show-ul Românii au talent a dominat seara de vineri
A şaptea ediţie, 22 martie: Românii au talent, o nouă rundă de audiţii. Câţi telespectatori au urmărit show-ul
A opta ediţie, 29 martie: Românii au talent, audienţe cât următoarele 20 de posturi la un loc pe publicul tânăr
A noua ediţie, 5 aprilie: Românii au talent, audienţe în pielea goală. Câţi români s-au uitat la ediţia cu un moment de striptease
A zecea ediţie, 12 aprilie: Golden Buzz-ul Smiley şi Pavel Bartoş, văzut de peste trei milioane de români. Pe comercial, Pro TV a făcut cât douăzeci de posturi la un loc
A unsprezecea ediţie, 19 aprilie: Românii au talent coboară sub trei milioane de telespectatori, prima dată în acest sezon. Show-ul, liderul serii pe toate segmentele
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii