Skip to main content

Fierbinţenii, ultima strigare. Aproape două milioane de oameni au văzut ultimul episod din acest sezon

 
Fierbinţenii, ultima strigare. Aproape două milioane de oameni au văzut ultimul episod din acest sezon

AUDIENŢE. Vacanţă pentru Las Fierbinţi. Cel mai recent sezon a ajuns la final, iar serialul de comedie a fost lider incontestabil în topul audienţelor. Aproape două milioane de oameni din toată ţara au urmărit, în medie, finalul sezonului 15.

Publicitate

Kanal D şi Antena 1, următoarele clasate, au avut cu aproape un milion de telespectatori mai puţin.

Fierbinţenii au avut priză şi la tineri, unde au scos aproape jumătate de milion de privitori în medie.

La bataie cu serialul de pe Pro TV, pe interval, Antena 1 a avut prima parte din emisiunea lui Dan Negru, Scena Misterelor (a început la ora 20:00). Kanal D a difuzat serialul turcesc Povestea noastră (tot de la 20:00).

Citeşte şi: Care au fost cele mai urmărite episoade Las Fierbinţi din acest an

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele ultimului episod al serialului Las Fierbinţi din acest sezon, de pe Pro TV (20.30-21.20)

NAŢIONAL. Pro TV s-a clasat pe primul loc în toată ţara cu Las Fierbinţi. A avut o medie de aproape două milioane de privitori în fiecare minut.

Kanal D, următorul clasat, a scos o medie de un milion de telespecatori în fiecare minut, pe intervalul serialului de comedie.

Antena 1, postul de pe locul trei, a înregistrat cifre de aproximativ 950.000 de privitori pe minut.

URBAN. Las Fierbinţi a stat bine şi la oraşe. Pro TV a scos o medie de 1,1 milioane de privitori de la oraşe, cu serialul de comedie.

Antena 1 şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Cele două posturi au avut cifre apropiate, Antena 1 - 520.000 şi Kanal D - 470.000.

COMERCIAL. Pro TV a fost lider detaşat pe segmentul comercial. Pe publicul tânăr s-a înregistrat cea mai mare diferenţă dintre Pro TV, primul loc, şi Antena 1 şi Kanal D - locurile doi şi trei.

Pro TV a avut o audienţă de aproape jumătate de milion de telespectatori, cu Las Fierbinţi. A avut o cotă de piaţă de 35,2%.

Pe acelaşi interval, Antena 1 a înregistrat o medie de 183.000 de privitori şi un share de 13,1%. Kanal D a avut, pe interval, o audienţă medie de 134.000 de telespectatori şi o cotă de piaţă de 9,6%.

Citeşte şi: Marius Crăciun a câştigat Ferma, Pro TV a câştigat audienţa. Finala emisiunii a fost lider joi seară

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.993.000 11.2 26.7
2 Kanal D 1.028.000 5.8 13.8
3 Antena 1 952.000 5.4 12.8
4 National TV 407.000 2.3 5.5
5 Romania TV 329.000 1.9 4.4
6 Antena 3 275.000 1.6 3.7
7 Prima TV 202.000 1.1 2.7
8 Pro 2 130.000 0.7 1.7
9 Pro Cinema 120.000 0.7 1.6
10 Antena Stars 114.000 0.6 1.5
11 DigiSport 1 108.000 0.6 1.4
12 Realitatea TV 104.000 0.6 1.4
13 B1TV 99.000 0.6 1.3
14 Diva 90.000 0.5 1.2
15 Digi 24 83.000 0.5 1.1
16 ETNO 82.000 0.5 1.1
17 TVR 2 77.000 0.4 1
18 TVR 1 72.000 0.4 1
19 Boomerang 70.000 0.4 0.9
20 Minimax 66.000 0.4 0.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.109.000 11.6 26.4
2 Antena 1 517.000 5.4 12.3
3 Kanal D 470.000 4.9 11.2
4 National TV 261.000 2.7 6.2
5 Antena 3 201.000 2.1 4.8
6 Romania TV 187.000 2 4.5
7 Pro 2 91.000 1 2.2
8 Prima TV 91.000 0.9 2.2
9 Realitatea TV 84.000 0.9 2
10 DigiSport 1 74.000 0.8 1.8
11 B1TV 72.000 0.7 1.7
12 Diva 71.000 0.7 1.7
13 Digi 24 65.000 0.7 1.6
14 Comedy Central 46.000 0.5 1.1
15 Pro Cinema 45.000 0.5 1.1
16 Antena Stars 44.000 0.5 1
17 TVR 2 37.000 0.4 0.9
18 Cartoon Network 36.000 0.4 0.9
19 TVR 1 36.000 0.4 0.9
20 Boomerang 33.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20.30-21.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 492.000 11.5 35.2
2 Antena 1 183.000 4.3 13.1
3 Kanal D 134.000 3.1 9.6
4 National TV 57.000 1.3 4
5 Comedy Central 40.000 0.9 2.9
6 Pro 2 38.000 0.9 2.7
7 Antena 3 29.000 0.7 2.1
8 Prima TV 24.000 0.6 1.7
9 Digi 24 21.000 0.5 1.5
10 Diva 18.000 0.4 1.3
11 Pro Cinema 18.000 0.4 1.3
12 Boomerang 15.000 0.4 1.1
13 Realitatea TV 14.000 0.3 1
14 DigiSport 1 13.000 0.3 0.9
15 B1TV 13.000 0.3 0.9
16 Cartoon Network 13.000 0.3 0.9
17 Disney Junior 11.000 0.3 0.8
18 Romania TV 10.000 0.2 0.7
19 Happy Channel 9.000 0.2 0.7
20 Antena Stars 8.000 0.2 0.6

Vezi aici TOATE audienţele celor 50 de episoade ale serialului Las Fierbinţi

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Pe perioada de vară sigur se vor difuza reluări. Așa au făcut în fiecare an.
  • dalien dalien
    Pe national, ultimul episod 'Vlad' a avut audiente foarte apropiate de Las Fierbinti, cu doar cateva zeci de mii de spectatori mai putin. Asta dovedeste ca publicul din Romania doreste sa vada si este capabil sa inteleaga si altceva in materie de seriale romanesti, nu numai comedie. Sa speram ca in curand va apune epoca emisiunilor concurs si va incepe o noua era a serialelor in Romania. Potentialul este enorm!
  • D D
    Pe Negru ajunge sa il vezi o singura data pe an, de Revelion.

    Si pe intervalul "Ferma" nu postati ? Doar a fost finala...

Trimite un comentariu

sus