AUDIENŢE. România a văzut România şi în Norvegia. Meciul de fotbal dintre Norvegia şi România, din preliminariile Euro 2020, a strâns peste 2,3 milioane de privitori din toată ţara.
Pro TV a fost liderul detaşat al topului, pe intervalul partidei, pe toate cele trei targeturi.
Diferenţa dintre postul din Pache Protopopescu şi Antena 1, locul doi la nivel naţional, a fost de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori.
Postul Intact a scos, pe intervalul meciului, o medie de 780.000 de privitori pe minut.
Kanal D s-a clasat pe locul trei, la diferenţă mare de Pro TV, dar aproape de Antena 1.
Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au fost următoarele clasate din topul celor mai urmărite pe intervalul meciului.
La bătaie cu meciul de fotbal au fost următoarele producţii:
- Antena 1 - Cartea junglei (de la 20:00) şi Capcană pentru părinţi (de la ora 22:00)
- Kanal D - Serialul turcesc Povestea noastră (de la ora 20:00) şi Bravo, ai stil! (de la ora 22:30)
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Norvegia - România (2-2), din preliminariile Euro 2020:
NAŢIONAL. Pro TV a fost liderul incontestabil al topului. A strâns peste 2,3 milioane de români în faţa televizorelor, pe intervalul partidei Norvegia - România (2-2).
Antena 1 a fost următorul post clasat, dar la o diferenţă considerabilă faţă de lider. A strâns o medie de 780.000 de telespecatori pe minut.
Kanal D a completat podiumul, cu o cifre de audienţă de 745.000 de privitori pe minut.
În top 10, pe intervalul partidei de fotbal, s-au regăsit posturi ca Prima TV, TVR 2 sau Pro 2.
URBAN. Oraşele au văzut tot meciul tricolorilor. Remiza României din Norvegia a adus Pro TV-ului aproximativ 1,2 milioane de privitori din mediul urban.
Antena 1 a fost şi la oraşe la o distanţa considerabilă de primul loc. A scos o medie de 386.000 de telespecatori din mediul urban.
Kanal D nu a fost departe de postul Intact. A avut, în medie, cifre de aproximativ 320.000 de privitori de la oraşe.
COMERCIAL. Tinerii s-au uitat la fotbal. Pro TV a scos o medie de aproximativ jumătate de milion de privitori tineri. A avut o cotă de piaţă de 39,9%.
Antena 1 a fost pe doi, cu 200.000 de privitori în medie pe minut. Kanal D a completat podiumul şi aici, unde a avut cifre de aproximativ 100.000 de privitori în medie, pe intervalul meciul de fotbal.
Audienta posturilor TV vineri, 7 iunie, pe intervalul meciului meciul Norvegia - România 2-2 (21.45-23.35), la nivel NATIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 7 iunie, pe intervalul meciului meciul Norvegia - România 2-2 (21.45-23.35), în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
P.S. De apreciat Antena 3 care, din fericire, cade pe locul 10 pe comercial!