AUDIENŢE. Victoria FCSB-ului, din preliminariile Europa League, a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Postul de televiziune a adunat aproape 1,5 milioane de privitori din toată ţara.
Tinerii s-au uitat la meciul câştigat de FCSB contra celor de la Milsami Orhei (2 - 0). Pe comercial, Pro TV a avut o medie de 335.000 de privitori, în medie, pe intervalul meciului.
Kanal D (Preţul Fercirii - 20:00 şi Se strigă darul - 23:00) şi Antena 1 (Cum să scapi de un tip in 10 zile - 20:00 şi Stai, că trage mama - 22:15) s-au bătut pentru următoarele două locuri, însă la diferenţă faţă de Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciului FCSB - Milsami în prima manşă a turului 1 din Europa League (21:30 - 23:25):
NAŢIONAL. Pro TV a fost primul în toată ţara. A adunat aproape 1,5 milioane de telespectatori, în medie, cu meciul. A avut o cotă de piaţă de 21,9%.
Kanal D a fost postul de pe locul al doilea, cu o medie de 960.000 de privitori în fiecare minut, pe intervalul meciului.
Antena 1 s-a clasat pe locul trei, la o diferenţă de aproape un milion de privitori faţă de primul loc. A avut o medie de 530.000 de telespectatori pe minut.
URBAN. La oraşe, tot Pro TV a condus în clasament. A avut, în medie, o audienţă de 710.000 de privitori pe minut.
Kanal D s-a clasat pe locul secund, cu aproape jumătate de milion de privitori în medie, pe intervalul meciului.
Antena 1 a completat podiumul şi la oraşe, unde a avut o medie de 237.000 de privitori pe minut, în acelaşi interval orar.
COMERCIAL. Tinerii s-au uitat tot la fotbal. Postul din Pache Protopopescu a fost lider şi pe segmentul comercial, cu o medie de 335.000 de telespectatori pe minut. A avut o cotă de piaţă de 26,8%.
Antena 1 a făcut schimb de locuri cu Kanal D. Postul Intact a avut, de pe locul doi, o medie de 218.000 de privitori pe minut.
Kanal D a coborât pe locul trei. Pe segmentul comercial a strâns o audienţă de 150.000 de privitori în medie, pe interval.
Audienţele meciului FCSB - Milsami (21:30 - 23:25) la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.484.000 | 8.3 | 21.9 |
2 | Kanal D | 958.000 | 5.4 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 530.000 | 3 | 7.8 |
4 | Romania TV | 418.000 | 2.3 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 373.000 | 2.1 | 5.5 |
6 | Prima TV | 321.000 | 1.8 | 4.7 |
7 | Antena Stars | 237.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | Pro 2 | 207.000 | 1.2 | 3 |
9 | TVR 1 | 135.000 | 0.8 | 2 |
10 | Pro Cinema | 129.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | National TV | 100.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | B1TV | 97.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 80.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | DigiSport 1 | 67.000 | 0.4 | 1 |
15 | Diva | 64.000 | 0.4 | 0.9 |
16 | Boomerang | 64.000 | 0.4 | 0.9 |
17 | AXN | 58.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Nickelodeon | 55.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | Realitatea TV | 54.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Paramount | 43.000 | 0.2 | 0.6 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului FCSB - Milsami (21:30 - 23:25) în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 7.4 | 20.1 |
2 | Kanal D | 492.000 | 5.1 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 342.000 | 3.6 | 9.6 |
4 | Romania TV | 237.000 | 2.5 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 6.7 |
6 | Pro 2 | 111.000 | 1.2 | 3.1 |
7 | Prima TV | 100.000 | 1 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 98.000 | 1 | 2.8 |
9 | Pro Cinema | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | B1TV | 61.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | TVR 1 | 51.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | DigiSport 1 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Diva | 48.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | National TV | 47.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | AXN | 44.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Realitatea TV | 40.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | Nickelodeon | 35.000 | 0.4 | 1 |
19 | Boomerang | 35.000 | 0.4 | 1 |
20 | Paramount | 33.000 | 0.3 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciuluiFCSB - Milsami (21:30 - 23:25) pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 334.000 | 7.8 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.1 | 17.5 |
3 | Kanal D | 152.000 | 3.6 | 12.2 |
4 | Pro 2 | 39.000 | 0.9 | 3.1 |
5 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
6 | Pro Cinema | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
7 | Paramount | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Romania TV | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
9 | Antena Stars | 23.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
11 | B1TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
12 | DigiSport 1 | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
13 | Diva | 17.000 | 0.4 | 1.4 |
14 | National TV | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
15 | AXN | 14.000 | 0.3 | 1.2 |
16 | Digi 24 | 11.000 | 0.2 | 0.8 |
17 | Nickelodeon | 10.000 | 0.2 | 0.8 |
18 | TVR 1 | 7.000 | 0.2 | 0.6 |
19 | Boomerang | 4.000 | 0.1 | 0.3 |
20 | Realitatea TV | 2.000 | 0 | 0.1 |
Sursa: Kantar Media
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-filme-iunie-2019
Si acest "Mihai", e doar un postac care comenteaza pe acest site pe multe stiri, folosind nume diferite.
Si vezi ca "Antena 1" deja a primit apropare, dar te faci ca nu vezi:
https://www.paginademedia.ro/2019/06/pro-tv-ajutor-guvern-vlad-sacrificiul-antena-1
Ca sa citezi din stire: "Dacă Pro TV este în faza de "solicitare", o producție care va fi pe Antena 1 a obținut deja aprobarea pentru finanțare.".