AUDIENŢE. Evoluţiile echipelor româneşti, în Europa League, s-au văzut din nou la TV. Aseară au fost două meciuri, împărţite între trei televiziuni. Pro TV a mers pe reţetat clasică, adică FCSB, iar Digi Sport 1 şi Look Plus au dat meciul Universităţii Craiova.
Ca şi în partidele precedente, cele mai bune audienţe le-a adus FCSB-ul. Remiza obţinută de echipa lui Gigi Becali contra cehilor de la Mlada Boleslav (0-0) a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.
Postul TV a adunat o medie de audienţă de aproximativ 1,4 milioane de privitori din toată ţara.
Pe de altă parte, meciul pierdut de Craiova în faţa grecilor de la Aek Atena (0-2) a scos cifre bune pentru ambele posturi care l-au transmis: Digi Sport 1 şi Look Plus.
Publicul din toată s-a împărţit astfel, la meciul Universităţii: DigiSport 1 (463.000 de privitori) şi Look Plus (197.000 de privitori).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciurilor echipelor româneşti FCSB, Universitatea Craiova din turul III preliminar din Europa League.
FCSB - Mlada Boleslav, pe Pro TV: Primul loc în toată ţara, la oraşe şi pe segmentul comercial
NAŢIONAL. Pro TV a fost lider de audienţă cu partida FCSB-ului, din turul trei Europa League. Peste 1,4 milioane de privitori au văzut meciul roş-albaştrilor.
Kanal D a fost următorul post clasat, însă cu audienţe mai mici faţă de lider. Postul Dogan a avut o medie de 884.000 de privitori, pe intervalul meciului.
Antena 1 s-a clasat abia pe locul cinci, când la TV era partida FCSB-ului. Peste generalistul trustului Intact s-au situat staţiile de ştiri România TV şi Antena 3.
URBAN. La oraşe, tot meciul a fost cel mai căutat program. Pro TV a scos o medie de 780.000 de telespecatori, în fiecare minut.
Kanal D a rămas tot pe locul secund, cu cifre la jumătate faţă de lider. Antena 1 s-a clasat tot pe cinci, cu 250.000 de privitori pe interval.
COMERCIAL. Tinerii au vrut tot să vadă tot partida FCSB - Mlada. Pe segmentul comercial, Pro TV a avut o medie de 364.000 de privitori pe minut.
Antena 1 a stat mai bine în ceea priveşte publicul tânăr. S-a clasat pe locul doi, cu o medie de 160.000 de telespectatori.
Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.456.000 | 8.2 | 21.2 |
2 | Kanal D | 884.000 | 5 | 12.9 |
3 | Romania TV | 665.000 | 3.7 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 624.000 | 3.5 | 9.1 |
5 | Antena 1 | 533.000 | 3 | 7.8 |
6 | Prima TV | 246.000 | 1.4 | 3.6 |
7 | DigiSport 2 | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | National TV | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 137.000 | 0.8 | 2 |
10 | Pro 2 | 110.000 | 0.6 | 1.6 |
11 | TVR 1 | 101.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | B1TV | 87.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | DigiSport 1 | 84.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Antena Stars | 83.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Realitatea TV | 79.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | TVR 2 | 78.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Nickelodeon | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | Disney Junior | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Digi 24 | 70.000 | 0.4 | 1 |
20 | Minimax | 65.000 | 0.4 | 1 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 782.000 | 8.2 | 21.3 |
2 | Kanal D | 410.000 | 4.3 | 11.2 |
3 | Antena 3 | 365.000 | 3.8 | 9.9 |
4 | Romania TV | 364.000 | 3.8 | 9.9 |
5 | Antena 1 | 253.000 | 2.6 | 6.9 |
6 | DigiSport 2 | 136.000 | 1.4 | 3.7 |
7 | Prima TV | 123.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | Pro 2 | 71.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | National TV | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 62.000 | 0.7 | 1.7 |
11 | B1TV | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | DigiSport 1 | 52.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Realitatea TV | 51.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | TVR 2 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | TVR 1 | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Digi 24 | 44.000 | 0.5 | 1.2 |
17 | Disney | 34.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Paramount | 32.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Nickelodeon | 31.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Boomerang | 31.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului FCSB - Mlada Boleslav (21:30 - 23:25) pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 364.000 | 8.5 | 27.4 |
2 | Antena 1 | 159.000 | 3.7 | 12 |
3 | Kanal D | 128.000 | 3 | 9.7 |
4 | Romania TV | 99.000 | 2.3 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 76.000 | 1.8 | 5.7 |
6 | DigiSport 2 | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Prima TV | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 2 |
9 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro 2 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
11 | Boomerang | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
12 | Comedy Central | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
14 | B1TV | 14.000 | 0.3 | 1 |
15 | Realitatea TV | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
16 | TVR 2 | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
17 | AMC | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
18 | National TV | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | TVR 1 | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media
Universitatea Craiova - Aek Atena, pe Look Plus şi Digi Sport 1: A adus cifre bune pentru cele două canale TV
Partida dintre Universitatea Craiova şi Aek Atena s-a văzut pe două canale TV: Digi Sport 1 şi Look Plus.
Deşi echipa din „bănie” a pierdut meciul (0-2), cifrele de audienţă au fost bune. Cumulat, meciul a adunat aproximativ 660.000 de privitori, din toată ţara.
NAŢIONAL. Meciul pierdut de Craiova s-a vazut simultan pe Digi Sport 1 şi pe Look Plus. Audienţa s-a împărţit astfel: Digi Sport 1 - 463.000 de telespectatori şi Look Plus - 197.000 de privitori.
Digi Sport 1 s-a clasat pe locul doi în topul celor mai urmărite posturi, iar Look Plus a fost pe opt.
Pe intervalul meciului de pe Ion Oblemenco, Pro TV a fost liderul topului.
URBAN. Şi la oraşe meciul european s-a văzut bine. Digi Sport, pe locul doi, a adunat 318.000 de telespectatori, iar Look Plus, pe opt, a adunat 93.000 de telespectatori.
De asemenea, tot Pro TV a fost liderul topului urban pe intervalul meciului de la Craiova.
COMERCIAL. Şi tinerii au fost interesaţi de partida Craiova - Aek Atena. Digi Sport 1 s-a clasat pe locul trei, după Pro TV şi Antena 1.
Postul TV a avut 100.000 de telespectatori, pe interval. De asemenea, Look Plus s-a clasat pe locul şase - 47.000 de privitori.
Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.223.000 | 6.9 | 22.3 |
2 | DigiSport 1 | 463.000 | 2.6 | 8.4 |
3 | Kanal D | 456.000 | 2.6 | 8.3 |
4 | Antena 1 | 417.000 | 2.3 | 7.6 |
5 | Romania TV | 407.000 | 2.3 | 7.4 |
6 | National TV | 342.000 | 1.9 | 6.2 |
7 | Antena 3 | 252.000 | 1.4 | 4.6 |
8 | Look Plus | 197.000 | 1.1 | 3.6 |
9 | Prima TV | 181.000 | 1 | 3.3 |
10 | Happy Channel | 114.000 | 0.6 | 2.1 |
11 | Pro Cinema | 110.000 | 0.6 | 2 |
12 | TVR 1 | 98.000 | 0.6 | 1.8 |
13 | Antena Stars | 77.000 | 0.4 | 1.4 |
14 | Pro 2 | 73.000 | 0.4 | 1.3 |
15 | Cartoon Network | 67.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | B1TV | 66.000 | 0.4 | 1.2 |
17 | TVR 2 | 56.000 | 0.3 | 1 |
18 | Realitatea TV | 53.000 | 0.3 | 1 |
19 | Digi 24 | 50.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 45.000 | 0.3 | 0.8 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 610.000 | 6.4 | 19.5 |
2 | DigiSport 1 | 318.000 | 3.3 | 10.2 |
3 | Antena 1 | 249.000 | 2.6 | 8 |
4 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 7.4 |
5 | Kanal D | 218.000 | 2.3 | 7 |
6 | National TV | 200.000 | 2.1 | 6.4 |
7 | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 5.7 |
8 | Look Plus | 93.000 | 1 | 3 |
9 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Happy Channel | 59.000 | 0.6 | 1.9 |
11 | TVR 1 | 53.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | B1TV | 46.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Pro Cinema | 45.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Digi 24 | 45.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Antena Stars | 43.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Cartoon Network | 43.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | TVR 2 | 43.000 | 0.4 | 1.4 |
18 | Disney Junior | 39.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | Realitatea TV | 38.000 | 0.4 | 1.2 |
20 | Diva | 37.000 | 0.4 | 1.2 |
Sursa: Kantar Media
Audienţele meciului Universitatea Craiova - Aek Atena (19:15 - 21:10) pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 270.000 | 6.3 | 26.3 |
2 | Antena 1 | 118.000 | 2.7 | 11.5 |
3 | DigiSport 1 | 102.000 | 2.4 | 9.9 |
4 | Kanal D | 66.000 | 1.5 | 6.4 |
5 | National TV | 47.000 | 1.1 | 4.6 |
6 | Look Plus | 47.000 | 1.1 | 4.6 |
7 | Romania TV | 39.000 | 0.9 | 3.8 |
8 | Antena 3 | 31.000 | 0.7 | 3 |
9 | Disney Junior | 31.000 | 0.7 | 3 |
10 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.9 |
11 | Diva | 17.000 | 0.4 | 1.6 |
12 | Digi 24 | 16.000 | 0.4 | 1.6 |
13 | TVR 1 | 14.000 | 0.3 | 1.4 |
14 | Comedy Central | 13.000 | 0.3 | 1.3 |
15 | Happy Channel | 12.000 | 0.3 | 1.2 |
16 | Pro Cinema | 12.000 | 0.3 | 1.2 |
17 | Nickelodeon | 9.000 | 0.2 | 0.9 |
18 | History | 9.000 | 0.2 | 0.9 |
19 | Paramount | 9.000 | 0.2 | 0.9 |
20 | TNT | 8.000 | 0.2 | 0.7 |
Sursa: Kantar Media
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"Romania Tv si Antena 3 înca au audiente foarte mari"
Asa e, "Răzvan Putina R", audiente mari la pensionari...