Paginademedia Database. 700 de copii din 14 centre sociale şi de plasament au primit răspunsurile mult aşteptate la întrebarea „Ce vrei să îţi aducă Moşu’?” prin campania „The gift that keeps on giving”.
În perioada 2-10 decembrie, în noul lobby inteligent din Globalworth Tower, a fost amenajat magazinul lui Moş Crăciun - The gift that keeps on giving Shop. Toţi cei care au trecut prin lobby au fost invitaţi să ridice cutii în care se găseau scrisorile a 700 de copii către Moş Crăciun şi....să le împlinească.
Conceptul creativ The gift that keeps on giving a avut la bază cea mai simplă idee – cel mai frumos cadou pe care îl poţi face este să dăruieşti – oferind ocazia angajaţilor Globalworth să dăruiască asemeni lui Moş Crăciun.
Chiriaşii, colegii şi partenerii Globalworth au reacţionat cu bucurie şi au luat câte o cutie în care au pus, ulterior, cadoul mult visat de fiecare copil: păpuşi, roboţi, maşinuţe, unicorni, ursuleţi de pluş şi multe alte vise indeplinite au umplut lobby-ul clădirii Globalworth.
„Împreună cu Globalworth Foundation am transformat vise în realitate. La modul cel mai propriu. Aşa a apărut cutia de cadouri cu o dorinţă în ea, un vehicul al faptelor bune de Crăciun.
Cei care au luat cutia au descoperit înăuntru un mesaj personalizat cu dorinţa unui copil. Elicopetere, păpuşi, dulciuri, ursuleţi de pluş, dulciuri sau carioci — toate şi-au gasit loc in cutia-cadou care a facut drum întors sub bradul de Crăciun, ajungând, în final, la copii care de obicei nu au parte de un Crăciun fericit.” spune Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy România.
Între 11 şi 13 Decembrie, la cea de-a şasea ediţie Globalworth Christmas Charity Days, cele 700 de cadouri strânse au fost oferite de Moş Crăciun copiilor, în cadrul unor evenimente special create pentru cei mici.
„Globalworth Christmas Charity Days este un cadou pentru noi toţi, un eveniment pe care îl aşteptăm cu nerăbdare la finalul fiecărui an.
Este cea mai bună ocazie să oferim bucurie şi să primim zâmbete la schimb, să vedem cu ochii noştri cât este de uşor să ajutăm copiii pentru care Crăciunul nu este neapărat o perioadă de bucurie.
Le mulţumim tuturor partenerilor, colegilor, chiriaşilor şi donatorilor anonimi care au ajutat ca această magie să aibă loc!”, a declarat Georgiana Iliescu, Director Executiv, Fundaţia Globalworth.
GALERIE FOTO.
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy si oferă pietei locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence şi servicii de strategie digitala.
Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local - Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr. Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Qreator by IQOS , Sonae Sierra şi alte companii de renume
Ce este Paginademedia Database:
Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.
Trimite un comentariu