Ferma continuă la Pro TV. Compania-mamă a postului TV, Central European Media Enterprises, a achiziţionat reality-show-ul Ferma, pentru posturile din teritoriile România (Pro TV), Bulgaria (BTV) şi Slovacia (Markiza), anunţă publicaţia tematică c21media.net.
Formatul a fost achiziţionat pe o perioadă de trei ani, începând din 2020, mai precizează sursa citată.
Până acum, emisiunea a fost produsă în ţările amintite în ediţii de 60 şi de 90 de minute, pe o durată de trei luni.
Despre format. Emisiunea este un reality-show, care are drept concurenţi, în general, vedete. Acestea sunt duse într-o zonă izolată, cu resurse limitate şi lăsate să se „gospodărească”.
Până acum, Pro TV a difuzat formatul „Ferma vedetelor”, schimbat, din 2019 în Ferma, cu Mihaela Rădulescu prezentatoare. Show-ul a avut rezultate bune de audienţă pentru postul de televiziune. Până acum, Pro TV nu a făcut un anunţ oficial pentru sezonul 2020.
Formatul Ferma a fost creat de compania suedeză Strix Television în anul 2001. Emisiunea a fost adaptată în peste 50 de teritorii.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii