(P) Noua generaţie de influenceri. Peste 9 milioane de reach şi 420.000 de like-uri. O performanţă pentru orice influencer. Dar în acest caz vorbim de un influencer care are ...4 ani! Eva Măruţă, mezina familiei Măruţă.
La patru ani, Eva Măruţă are performanţe pe online demne de un influencer cu experienţă. Şi cu un canal pe YouTube cu un număr consistent de abonaţi.
Detalii, în continuare:
Andra este o artistă foarte iubită în România şi cu o comunitate uriaşă (în jur de 7 milioane de fani). Principalele calităţi pe care fanii le apreciază la ea sunt talentul, dar şi modestia şi modul sincer şi plin de emoţie în care ea comunică.
Fără probleme de imagine în cei 20 ani de carieră, constantă în alegerile ei şi cu un discurs foarte transparent despre viaţa ei dincolo de lumina reflectoarelor, Andra a reuşit să contruiască un brand personal cu o credibilitate foarte mare.
Această imensă calitate o face de neînlocuit ca influencer într-o campanie şi, în plus, s-a transmis şi copiilor ei, David şi Eva.
Cei doi au atras atenţia publicului de când s-au născut şi deja au fani înrăiţi care nu ratează nicio apariţie. Paginile copiilor Andrei au fost inregistrate de părinţi la puţin timp după naştere pentru a evita folosirea numelor lor fără acord şi în scopuri ilicite (de exemplu, concursuri false sau fake news).
Puterea nebănuită a Evei Măruţă
Mezina familiei Măruţă este plină de surprize. Un video al micuţei postat pe Facebook a depăşit 9 milioane de persoane reach şi 420,000 de like-uri. Engagementul ei formidabil a devenit o regulă.
Un alt post video al ei a avut aproape 6,5 milioane de persoane reach şi 237,000 de reacţii. Sunt multe astfel de exemplu, cu reach de peste 4 milioane sau 6 milioane de persoane, întotdeauna organic.
YouTube: Eva Show, un canal cu 140.000 de abonaţi
Pentru că video este clar mediumul care I se potriveşte cel mai bine, părinţii i-au lansat Evei un canal de Youtube pentru a păstra înregistrări cu ea.
Canalul are deja 140,000 de abonaţi, iar conţinutul uploadat sub numele de Eva Show este adorat de fani. Ultimele episoade au depăşit un milion de vizualizări, ba chiar se apropie de 1,5 milioane.
Nici pe reţeaua TikTok, Eva nu e mai prejos. Ea inspiră utilizatorii să creeze conţinut folosindu-se de înregistrări cu vocea ei. Fanii fac playback în mod ingenios, luând apoi mii de like-uri.
VIDEO. Eva Măruţă, la Eva Show - un episod cu peste 1,1 milioane de views
Andra, prima prima artistă din România câştigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards
Faptul că Eva este iubită de copii şi adulţi totodată este valabil şi pentru Andra.
Recent, ea a fost premiată în cadrul faimoasei gale Nickelodeon Kids’ Choice Awards, cel mai mare eveniment din lume dedicat copiilor.
Andra a câştigat trofeul pentru „Cel mai iubit star românesc” cu peste 50% din voturile publicului minor dovedind că este cea mai iubită artistă de publicul sub 18 ani.
Citeşte şi: Andra, preferata publicului sub 18 ani din România! Este prima artistă din România câştigătoare la gala Nickelodeon Kids Choice Awards
Comentarii
De la el a inceput moda copiilor din Romania de a se filma si posta pe YouTube.
Puneți audientele zilnice, nu tot felul de promovări neinteresante.
Penibil din partea părinților care își expun copii pe rețelele de socializare.
Doar daca esti fan infocat Acces Direct, ai o scuza.