COMUNICAT. Legrand a semnat recent declaraţia Global Compact a Naţiunilor Unite, alăturându-se altor 155 de companii multinaţionale, care reprezintă un total de 5 milioane de angajaţi la nivel global.
Ca un răspuns la iniţiativa Science Based Targets, declaraţia îndeamnă guvernele ca acţiunile de redresare economică să aibă în vedere şi reducerea emisiilor de carbon, deschizând astfel calea unei economii bazate pe emisii scăzute de carbon.
Mai mult, Legrand a semnat recent şi declaraţia comună a Asociaţiei Întreprinderilor Private din Franţa (AFEP), declaraţie ce prioritizează protejarea mediului înconjurător în procesul de redresare economică.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.
Aderarea Legrand la aceste initiţiative reprezintă o continuare firească a planului de responsabilitate socială al Grupului Legrand privind accelerarea tranziţiei către o economie sustenabilă.
Grupul francez a făcut deja public obiectivul de a-şi reduce amprenta de dioxid de carbon cu 30% până în 2030, iar anul trecut au fost evitate emisii de dioxid de carbon însumând 2,4 milioane de tone, cu aproape 10% mai mult, în comparaţie cu obiectivul iniţial de 2,2 miloane de tone.
La nivel mondial, Grupul Legrand este prezent în peste 90 ţări, are aproximativ 39.000 angajaţi, iar 2.600 dintre aceştia lucrează în cercetarea şi dezvoltarea de produse noi.
DESPRE LEGRAND
Legrand este specialistul global în infrastructuri electrice şi digitale. Soluţiile sale complete pentru clădiri rezidenţiale, comerciale, de birouri, învăţământ, data center, spitale şi alte centre de sănătate, hoteluri şi construcţii industriale îl fac un etalon în domeniu pentru utilizatorii din întreaga lume.
În România, Grupul Legrand este prezent de peste 20 ani şi comercializează, prin intermediul distribuitorilor săi, cele mai variate şi inovatoare produse din domeniul electric sub umbrela a 15 mărci de top dintre care cele mai reprezentative sunt: Legrand, BTicino, Zucchini, Cablofil.
Bazându-se pe un program în care sunt implicaţi toţi angajaţii şi partenerii cheie, strategia Legrand pentru o creştere sustenabilă include lansarea constantă de produse şi servicii de înaltă tehnologie adaptate la nevoile şi cerinţele pieţei.
Legrand a raportat vânzări de aproximativ 6 miliarde de euro în 2018.
Compania este listată la Euronext Paris şi este o componentă notabilă a indicilor bursieri CAC 40 (cod ISIN FR0010307819).
www.legrand.ro; www.legrand.com
Ce este secţiunea COMUNICATE:
Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu