COMUNICAT. În ultimele trei luni s-a înregistrat o creştere semnificativă a persoanelor care au început să facă marketing afiliat: 2.734 de conturi noi de afiliaţi în platforma 2Performant
●Tehnologia 2Performant permite oricui este pasionat de online şi digital să facă bani prin afiliere
●Peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliaţii 2Performant de la înfiinţarea companiei
Marketingul afiliat reprezintă unul dintre domeniile care nu au fost afectate de criza generată de pandemie şi odată cu accelerarea eCommerce-ului în această perioadă, creşterile înregistrate pe acest segment au fost considerabile.
Analiza companiei 2Performant în cadrul propriei platforme de marketing afiliat arată nu numai o dublare a comerţului online în luna aprilie şi creşteri semnificative pe toată perioada stării de urgenţă, ci şi un interes crescut al oamenilor pentru a practica afilierea.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.
Pe fondul crizei manifestate în ultimele luni şi pe piaţa muncii, echipa 2Performant a observat o creştere a numărului de persoane care au început să facă marketing afiliat în cadrul platformei companiei. Cu alte cuvinte, tot mai mulţi oameni sunt interesaţi de tehnologia care le permite să câştige bani din comisioane şi să îşi suplimenteze veniturile.
Astfel, în perioada martie – mai 2020, 2.734 de conturi noi de afiliaţi au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant. Totodată, în aceeaşi perioadă şi comisioanele încasate de către afiliaţi au crescut considerabil faţă de anii trecuţi, ca urmare a accelerării comerţului online, dar şi a interesului crescut al brandurilor pentru astfel de campanii.
În perioada 1-30 aprilie 2020, s-a înregistrat un total al comisioanelor afiliaţilor de 345.300 euro, ceea ce reprezintă o creştere de 75,9 %, iar între 1-31 mai comisioane de 366.700 euro, o creştere cu 58,1%.
Dintre cele 2.734 de conturi noi înregistrate în această perioadă, 383 au şi încasat primii lor bani din afiliere. Deşi nu este o modalitate uşoară de „a face bani de acasă”, pentru că marketingul afiliat necesită pregătire şi cunoştinţe de marketing şi vânzări online, interesul sporit pentru acest domeniu este un semnal pozitiv pe o piaţă pe care rata şomajului a ajuns la 4,8% în luna aprilie 2020.
Compania 2Performant oferă afiliaţilor nu numai tehnologia prin care aceştia pot face bani, în mod transparent şi automatizat, ci şi consiliere.
Grupul de Facebook Primii Paşi în Afiliere este comunitatea de afiliaţi la început de drum, care numără 1.227 de membri, pe care echipa 2Performant îi susţine cu know-how şi sfaturi utile.
În plus, Dorin Boerescu, CEO-ul companiei a lansat cursul „Cum să câştigi bani ca afiliat 2Performant” pe udemy.com, un curs de 3 ore dedicat oricărui marketer sau creator de conţinut interesat să îşi monetizeze talentul digital prin marketing afiliat şi la care s-au înscris 1.020 de persoane în perioada martie – mai 2020.
De când a fost lansat şi până în prezent, cursul însumează 50.274 de minute predate.
„Asistăm la o creştere a interesului pentru marketingul afiliat nu numai de partea brandurilor, ci şi de partea celor care, prin afiliere, trimit trafic către aceste companii, câştigând bani pe măsura vânzărilor generate.
Pandemia a adus cu sine o accelerare a online-ului, dar şi o reactivare a domeniului freelancing, influenţat atât de fenomenul work-from-home, cât şi de schimbările de pe piaţa muncii.
Previziunile pe plan internaţional sunt că până în 2027 freelancerii vor reprezenta 50% din forţa de muncă americană, aşadar, în contextul gig economy existent cred că şi în România acest tip de muncă va lua amploare.
Mai mult, sunt studii care arată că tehnologia este cea care i-a ajutat pe cei mai mulţi freelanceri să câştige bani, iar marketingul afiliat se înscrie în această linie. Marketingul afiliat pune tot mai mult accent pe performanţă, pentru că în acest domeniu câştigi pe măsura vânzărilor generate.
Cu cât eşti mai performant, cu atât câştigi mai mult. Iar acesta este viitorul marketingului”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.
Interes crescut pentru afiliere – cum funcţionează tehnologia?
Marketingul afiliat a fost introdus pentru prima oară pe piaţa din România de către 2Performant (la vremea aceea 2Parale), companie care a generat în cei 12 ani de activitate peste 201 milioane de euro vânzări pentru magazinele online din platformă şi peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliaţii săi.
Înţeles ca publicitate plătită la cost pe vânzare, marketingul afiliat este marketingul viitorului şi creşte odată cu accelerarea la nivel mondial a eCommerce-ului.
Acesta reprezintă modalitatea transparentă de colaborare dintre un magazin online şi cei care pot trimite potenţiali clienţi către magazin, prin diferite forme de reclamă online, primind în schimb un comision pentru vânzările generate.
Astăzi, peste 1.000 de branduri fac afiliere activ în România, 600 doar prin platforma companiei 2Performant, care a dezvoltat şi operează propria tehnologie în acest domeniu.
Două importante studii de caz realizate în cadrul platformei arată că în ultimul an brandul Vivre, unul dintre cei mai importanţi parteneri 2Performant, a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin afiliere (https://ro.2performant.com/blog/vanzari-de-peste-1-milion-de-euro-prin-afiliere/), în vreme ce NeaKaisa, magazin online de produse pentru casă şi grădină, are vânzări cu 20 de procente mai mari prin colaborarea cu afiliaţi (https://ro.2performant.com/blog/vanzari-mai-mari-cu-20-procente-prin-afiliere/).
Cum se fac bani de oriunde te-ai afla, după propriul program de lucru
Creşterile înregistrate în cadrul platformei arată un interes sporit al tot mai multor oameni de a accesa această tehnologie prin care pot ajunge să facă bani, după propriile reguli.
Numărul record de afiliaţi noi înregistraţi în platforma 2Performant în ultimele trei luni subliniază schimbările care au loc pe piaţa muncii, dar şi pe segmentul percepţiei individuale asupra locului de muncă.
De exemplu, numai în perioada stării de urgenţă, numărul afiliaţilor care au făcut bani a crescut cu 12,1%, aceştia înregistrând împreună în luna aprilie venituri de peste 10.000 euro/zi în medie.
Cine sunt afiliaţii?
De la site-uri de conţinut (publishing, blogging, proiecte dedicate) generalist sau comercial, nişat sau nu, la specialişti PayPerClick (Google & Facebook ads), publisheri (ziare, televiziuni, publicaţii online etc.), specialişti sau firme de email marketing, proiecte de cashback, agregatoare de produse pe o anumită industrie sau comparatoare de preţuri şi comunităţi de shopping pe Facebook, afiliaţii funcţionează ca o echipă extinsă de marketing care contribuie la vânzările companiilor din platformă.
Pentru mulţi dintre afiliaţi, acest tip de lucru devine chiar un stil de viaţă, pentru că o conexiune bună la Internet, inspiraţie şi implicare le aduc acestora venituri câştigate flexibil, de oriunde s-ar afla.
În prezent, în platforma 2Performant au fost generate mii de conturi de afiliaţi, printre care se numără: Stirileprotv.ro, ING Bazar, BCRplusincont.ro, Bonusway.ro, Picodi.ro, Use-beez.ro, Andreea Balaban, Cuponeria.ro, Kuplio.ro, Myblog.ro, Pricy.ro, Clovis.ro, Mobilissimo.ro, Booknation.ro, precum şi numeroşi specialişti în marketing digital. În fiecare lună, mii de afiliaţi din platformă generează comisioane.
2Performant
2Performant este o companie românească de tehnologie ce dezvoltă şi operează https://ro.2performant.com/ - platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing.
Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliaţi şi influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat şi influencer marketing.
Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar peste 5 milioane de clickuri pentru clienţii din portofoliu.
Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima reţea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piaţa din Bulgaria.
În 2016 platforma şi operaţiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluţie tehnică şi un mod nou de operare care pun accentul pe self-service şi prepay ca soluţie de plată. Compania a investit pană acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creşterea performanţelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, uşurarea şi îmbunătăţirea experienţei de utilizare (UX & UI).
Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanţă şi transparenţă, 2Performant a reuşit în aceşti ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 200 de milioane de euro, prin aproape 400 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România şi din regiune, din peste 30 de industrii.
Compania se implică activ în zona de educaţie şi este unul dintre iniţiatorii proiectului AjutorSpitale.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu