Skip to main content

COMUNICAT. Webinar Virtual Summit & DWF: Cum adaptăm strategia SEO la contextul generat de Covid-19

 
COMUNICAT. Webinar Virtual Summit & DWF: Cum adaptăm strategia SEO la contextul generat de Covid-19

COMUNICAT. La peste 4 luni de la confirmarea primelor cazuri de coronavirus în România, putem spune că niciun sector economic nu a rămas neafectat de pandemie. Rapid şi direct, ca în cazul businessurilor din Turism sau Horeca, ori mai lent şi indirect, noul virus a dus la tulburări majore în activitatea comercială.

Publicitate

Deşi au putut să-şi continuie activitatea, magazinele online din România au asistat la schimbări masive de priorităţi din partea clienţilor, nu de puţine ori aflându-se în incapacitatea de a răspunde nevoilor acestora.

Miercuri, 1 iulie, ora 15:00, Mihai Vînătoru, Managing Partner la DWF, va susţine un webinar în cadrul sesiunii speciale Virtual Summit, Back to Business. Linkurile de care ai nevoie:

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

În cele 60 de minute dedicate acestui subiect, vom trece în revistă principalele noutăţi de care trebuie să ţină cont orice magazin online sau brand care doreşte o prezenţă bună pe Google din punct de vedere SEO, în contextul generat de coronavirus.

De asemenea, vom parcurge etape din metodologia SEO DWF pentru identificarea oportunităţilor de optimizare specifice acestei perioade.

La DWF, am fost nevoiţi să operăm modificări de strategie în toate cele 150+ campanii SEO pe care le gestionam, din toate domeniile de activitate. Astfel, am reuşit să identificăm oportunităţi noi de creştere SEO, dar şi să obţinem insighturi de business, care au ajutat la dimensionarea stocurilor, prioritizarea unor vânzări (de exemplu, prin promoţii) sau listarea unor noi game de produse.

Tehnologia folosită ne permite să identificăm aceste oportunităţi în mod proactiv, înainte ca ele sa devina common knowledge, la care au acces toţi jucătorii dintr-un anumit domeniu. Covid-19 nu a schimbat algoritmul Google, însă a modificat în mod semnificativ comportamentul utilizatorilor pe web.

În acest sens, SEO s-a schimbat.” - Mihai Vînătoru, DWF.

Mihai va cuprinde cele mai importante 5 schimbări aduse în SEO de noul coronavirus, de care trebuie sa ţii cont neapărat în strategia ta de marketing:

  • identificarea trendurilor (ce subiecte / teme / produse) înregistrează creşteri masive de interes;
  • evaluarea corectă a volumelor de căutare, pentru definirea strategiei de optimizare;
  • cum faci un keyword research corect, pentru identificarea intenţiilor de căutare;
  • alegerea "bătăliilor" în SERP; pentru ce expresii nu merită sa depui efort SEO;
  • ce rol joaca Google My Business în lumea post-pandemie?

Sesiunea se adresează proprietarilor de magazine online, responsabililor de marketing ai magazinelor online, marketing managers pentru branduri care nu vând direct online, dar au produse de larg consum şi oricine vrea să înveţe lucruri noi sau să ţină pasul cu schimbările din Google. Nivel de cunoştinţe: beginner / intermediate

Despre Mihai Vînătoru

Managing Partner DWF, SEO enthusiast din 2005, pasionat de identificarea oportunităţilor de optimizare prin agregarea şi procesarea unor seturi mari de date SEO.

În cadrul DWF, Mihai este implicat în dezvoltarea de strategii SEO pentru branduri precum Carrefour, Mathaus, Catena, Nestle, L'Oreal, Vivre şi alte 150+ branduri.

Despre DWF

DWF este (probabil) cea mai mare agenţie SEO independentă din Europa Centrală şi de Est, singura agenţie SEO din România membră în CEE Digital Alliance. Cu peste 150 de campanii SEO active în portofoliu şi o echipa formată din 30 de specialisti SEO, DWF realizează şi implementează strategii SEO complexe pentru Magazine Online, site-uri de tip Lead Generation şi Corporate.

Cu o abordare proprietară, dezvoltată în cei peste 8 ani de experienţă şi validată în sute de campanii, DWF reuşeşte sa livreze rezultate SEO măsurabile, previzibile şi cu impact real în business.

Despre Virtual Summit - Back to Business

Evenimentul anului în marketing, comunicare, digital şi social media - un eveniment unic de 3 zile ce aduce în acelaşi loc virtual comunităţile de marketing, comunicare, social media şi publicitate din România, pentru a găsi împreună soluţii care să asigure continuitatea afacerilor şi răspunsuri pentru noile aşteptări ale consumatorilor.

Un festival online de comunicare, ce include două zile de conferinţe transmise de la JW Marriott şi o zi de webinarii organizate independent, din locaţii diferite.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus