Skip to main content

COMUNICAT. Agenţia Ideologiq a dezvoltat pentru Porsche Inter Auto România soft-ul Entigha. Are scopul de a urmări, optimiza şi raporta potenţialii clienţi

 
Adrian Ichim si Adrian Apostol - Fondatori Ideologiq
Adrian Ichim si Adrian Apostol - Fondatori Ideologiq

COMUNICAT. Agenţia digitală Ideologiq a dezvoltat pentru reţeaua de cinci dealeri auto Porsche Inter Auto România, soft-ul Entigha. Special creat pentru distribuitorii mărcilor Volkswagen, Skoda, Audi şi Seat, Entigha are scopul de urmărire, optimizare şi raportare a potenţialilor cumpărători care doresc să intre în contact cu echipele de vânzări.

Publicitate

Acest proiect a apărut din nevoia de a avea o vedere de ansamblu, clară şi detaliată, asupra tuturor posibililor clienţi. Până în momentul implementării soft-ului, informaţiile erau obţinute accesând 13 canale online diferite, la care se adăugau şi canalele offline.

Proiectul a fost implementat în anul 2018 şi până în prezent, aproximativ 28.000 de lead-uri au fost prelucrate de echipele de vânzări ale Porsche Inter Auto România prin platforma Entigha.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.

Entigha a rezolvat încă din primul moment problemele legate de solicitările potenţialilor clienţi care nu ajungeau către echipa de vânzări, diverse greşeli umane sau erori apărute în raportare.

Aceste situaţii au fost schimbate radical datorită soft-ului care poate centraliza solicitările apărute din toate punctele de trimitere, atât din mediul online, cât şi offline. Totodată, prin diferite protocoale de comunicare, acesta poate introduce toate cerinţele în baza de date Porsche Inter Auto, ajutând astfel echipele de vânzări să clasifice şi să prelucreze cererile într-un timp mult mai scurt.

În acelaşi timp, soft-ul Entigha vine în ajutorul directorilor de vânzări dar şi departamentului de management pentru a oferi o vedere amplă şi în timp real, în orice moment al zilei.

Astfel, printr-o simplă accesare, se pot măsura şi afla timpii de răspuns şi acţiunile întreprinse, împărţite pe fiecare solicitare în parte şi de asemenea, pot aduce oricând optimizări procesului de prelucrare, în funcţie de nevoile de business.

Adrian Ichim şi Adrian Apostol, Fondatori Ideologiq:

„Pentru creşterea volumului şi a calităţii solicitărilor pe care Porsche Inter Auto le primeşte online, am dezvoltat în decursul celor cinci ani de colaborare diverse proceduri digitale complementare vânzării de maşini noi şi în acelaşi timp, platforme şi campanii dedicate vânzării de maşini second-hand, în colaborare cu Das Welt Auto.

Astfel, am realizat platforma Entigha, dedicată centralizării informaţiilor, atât pentru echipele de vânzări cât şi pentru cele de service pentru a uşura experienţa clienţilor care doresc o programare în service sau vor să obţină o constatare în cazul unui accident uşor.

Totodată, platforma poate aduna solicitările venite în urma campaniilor media dedicate diverselor modele, sau a celor de tip umbrelă, cum sunt ofertele prin programul REMAT valabil pentru toate brand-urile de maşini comercializate de Porsche Inter Auto prin reţeaua de dealeri PBN, PBV1, PBV2, PTM sau PPP. Toate aceste proiecte derulate au creat o strânsă legătură între Ideologiq şi Porsche Inter Auto România, care se bazează pe încredere şi respect.

Suntem încrezători că şi următoarele proiecte pe care le vom dezvolta împreună vor fi cel puţin la fel de speciale”, spun aceştia.

Parteneriatul dintre Ideologiq şi Porsche Inter Auto România a debutat acum cinci ani şi a pornit cu patru produse digitale şi o strategie omni-channel.

Din primul moment al colaborării, accentul a fost pus nu doar pe produsele sau serviciile pe care Porsche Inter Auto România le oferă clienţilor săi, ci în mod deosebit, pe oferirea unei experienţe captivante în mediul online, similară cu cea pe care clienţii o regăsesc în oricare dintre cele cinci reprezentanţe PIA din Bucureşti şi Timişoara.

Pe parcursul acestor ani, agenţia Ideologiq a avut două scopuri clare: cel de a oferi clienţilor Porsche Inter Auto România o experienţă facilă şi intuitivă în mediul online, atunci când accesează oricare dintre mediile de comunicare digitală ale companiei, şi cel de-al doilea, de a facilita digitalizarea companiei şi de a veni către clienţi cu soluţii tehnice simplu de folosit, dar cu un impact major în procesele şi procedurile interne.

Colaborarea dintre Ideologiq şi Porsche Inter Auto România a avut în vedere şi marca Porsche, pentru care în anul 2016 a fost dezvoltat site-ul brand-ului. În primăvara acestui an site-ul Porsche a intrat în proces de redesign pentru a fi aliniat la normele grupului în materie de structură a website-ului şi din punct de vedere grafic: www.porsche-bucuresti.ro

„Parteneriatul dintre Porsche Inter Auto România şi Ideologiq s-a dezvoltat pornind de la sistemul omni-channel, şi astfel am reuşit să realizăm un ecosistem propriu de obţinere, clasificare şi prelucrare a pistelor de vânzare, integrând toate mijloacele de comunicare media, la care se adaugă toţi facilitatorii de care Porsche Inter Auto România dispune în acest moment.

Ne bucurăm că avem alături o agenţie pe care ne putem baza şi care reuşeşte să vină în întâmpinarea nevoilor companiei. În ceea ce priveşte soft-ul Entigha, acesta s-a dovedit a fi extrem de util în activitatea noastră zilnică.

Ne dorim să le oferim clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate şi experienţe inedite, iar alături de Ideologiq reuşim să ne transpunem ideile în realitate”, declară echipa Porsche Inter Auto România.

Astfel, în primăvara acestui an, Ideologiq a reconstruit site-urile dedicate celor patru brand-uri de maşini comercializate de Porsche Inter Auto România: Audi (audipia.ro), Volkswagen (volkswagenpia.ro), Skoda (skodapia.ro) şi Seat (seatpia.ro), cu scopul principal de a obţine şi de a creşte atât cantitatea, cât şi calitatea pistelor de vânzări de maşini din mediul online, nu doar din offline, dar şi anticipând transformarea acestor produse digitale în platforme e-commerce.

Doar accesând site-ul, clientul are opţiunea de a rezerva şi achiziţiona autoturismului dorit, cu un minim de efort, acesta fiindu-i adus, la cerere, chiar în faţa locuinţei.

Despre Ideologiq

- Ideologiq este o agenţie digitală cu experienţă de +15 ani pe piaţa din România care a pornit ca studio de dezvoltare software şi a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.

- Agenţia oferă astfel soluţii digitale pentru cele mai diverse nevoi de comunicare: de la campanii online la offline, de la activările BTL la comunicarea ATL, de la generarea identităţii până la producţia media AV, de la designul UI / UX până la dezvoltarea unui software complet, de la cursuri online până la proiecte majore de digitalizare corporativă.

- Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenţii de digital din România, formată dintr-o echipă de 20 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă angajaţi din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croaţia şi Slovenia. Mai mult de jumătate dintre aceştia sunt seniori cu peste zece ani de experienţă în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenţiei se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcţii, finance şi industria „verde/reciclare”.

- Printre clientii agenţiei se numără: Pfizer, GSK, Novartis, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, , Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol sau Medsana.

Despre Ascendis

Grupul Ascendis este liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale fondat în urmă cu 25 de ani. Grupul are în prezent linii de business în arii precum training, coaching, consultanţă, team building, digital learning, certificări HR şi LSS, limbi străine şi well-being.

Grupul este deţinut de patru parteneri români - Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu – care deţin, fiecare, câte 25% din acţiuni.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi:

https://www.ideologiq.com/

https://www.facebook.com/ideologiq/

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus