COMUNICAT. Pandora şi muza brand-ului, Halima Aden, lucrează împreună pentru a susţine UNICEF, întrucât Familia Marley reimaginează imnul foarte cunoscut, One Love, pentru o campanie de strângere de fonduri la nivel global.
Modelul şi activista Halima Aden colaborează cu Pandora pentru a susţine iniţiativa One Love a UNICEF, de a reimagina o lume potrivită pentru toţi copiii. Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 să nu se transforme într-o criză de durată pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienţi prin iniţiativa One Love până la strângerea valorii totale de 1 milion de dolari.
Membrii familiei Marley reînregistrează imnul regretatului Bob Marley, „One Love”, pentru a susţine UNICEF. Tuff Gong International and Amplified Music va lansa o nouă versiune a melodiei iniţiale pe 17 iulie, iar toate veniturile derivate din această iniţiativă vor merge direct către sprijinirea campaniei „Reimagine”a UNICEF
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament.
Înregistrat iniţial în 1977 de Bob Marley şi The Wailers, One Love / People Get Ready este un cântec reprezentativ pentru milioane de oameni din toată lumea, cu mesajul său puternic şi mereu actual, să acţionăm împreună ca unul. Versiunea reimaginată a melodiei va fi un adevărat imn global pentru 2020, care îi va include pe membrii familiei Marley, dar şi pe alţi muzicieni consacraţi din toate colţurile globului şi artişti din zone de conflict din întreaga lume.
„În urmă cu peste patruzeci de ani, tatăl meu a scris One Love, un cântec despre unitate, pace şi iubire universală într-o perioadă în care erau multe probleme în lume. Chiar şi în momentele în care nu putem să ne întâlnim, mesajul său rămâne adevărat şi astăzi, putem trece peste această criză globală dacă ne unim printr-o singură iubire şi o singură inimă”, a declarat inima Cedella Marley.
Susţinătoare a schimbării globale, model şi activistă, Halima Aden îşi face vocea auzită pentru a promova iniţiativa One Love, încurajând publicul să susţină şi să utilizeze diverse funcţii de donare pe toate reţelele de socializare. Cu primul milion de dolari donat de susţinătorii din întreaga lume, care va fi dublat de Pandora, încasările vor ajuta UNICEF să furnizeze echipamentele necesare şi sprijinul esenţial pentru copiii şi tinerii vulnerabili.
„În calitate de Muză Pandora sunt atât de încântată că Pandora susţine eforturile unei organizaţii care este atât de importantă pentru mine, UNICEF. Ca Ambasadoare UNICEF, care s-a aflat odată de cealaltă parte, a beneficierii de pe urma serviciilor pe care această organizaţie le oferă copiilor din întreaga lume, atunci când eram într-o tabără de refugiaţi, ştiu cât de dăunător ar fi impactul COVID-19, dacă virusul va ajunge în tabere”, a declarat Halima Aden.
„Pierderea va fi insuportabilă. În tabere, nu există conceptul dedistanţare socială. UNICEF are nevoie de ajutorul nostru azi mai mult ca oricând şi sunt atât de recunoscătoare familiei mele Pandora, precum şi familiei Marley, pentru că acţionează împreună ca unul pentru a promova această iniţiativă importantă”.
Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora, a adăugat, „La nivel global trebuie să ne unim şi să acţionăm ca unul în aceste momente dificile, fără a-i uita pe cei care au cea mai mult nevoie. Prin colaborarea cu Halima Aden şi Familia Marley pentru a susţine UNICEF, putem să contribuim şi să ne asigurăm împreună că lumea după pandemie va fi mai dreaptă şi mai egală pentru fiecare copil”.
De-a lungul lunii iulie, Pandora şi UNICEF vor creşte gradul de conştientizare prin comunicarea cu fanii şi influenţatorii Pandora, strângând fonduri în sprijinul iniţiativei One Love. Aceste activităţi includ o funcţie de „Swipe-up” şi dublare a donaţiei de către Pandora, un filtru AR Instagram unde fiecare interacţiune are ca rezultat o donaţie către UNICEF şi dublarea tuturor fondurilor strânse prin activări pe TikTok care susţin lansarea melodiei.
Parteneriatul Pandorei cu UNICEF este un îndemn global la acţiune ca răspuns la estimările UNICEF potrivit cărora, fără iniţiative urgente, COVID-19 ar putea provoca, în plus, decesul a 6.000 de copii, din cauze care pot fi prevenite, în următoarele şase luni. Colaborarea pentru promovarea iniţiativei One Love este o extensie a parteneriatului continuu dintre Pandora şi UNICEF ce are ca scop susţinerea vocilor tinere din întreaga lume.
Vizitează unicef.org/ONE-LOVE pentru mai multe informaţii şi pentru a dona.
#PandoraForUNICEF #OneLoveOneHeart
Despre PANDORA
PANDORA creează, fabrică şi comercializează bijuterii finisate manual, realizate din materiale de înaltă calitate la preţuri accesibile. Bijuteriile Pandora sunt comercializate în peste 100 de ţări, prin aproximativ 7,400 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 de magazine-concept.
Cu sediul în Copenhaga, Danemarca, Pandora are 28,000 de angajaţi în întreaga lume şi îşi creează bijuteriile în două fabrici din Thailanda, certificate LEED, folosind în principal aur şi argint reciclate. Compania plănuieşte să devină neutră din punct de vedere carbonic până în 2025 şi s-a alăturat iniţiativei Science Based Targets de reducere a emisiilor de-a lungul întregului lanţ de producţie.
PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga şi generează vânzări în valoare de 2,9 miliarde EUR în 2019.
Despre UNICEF
UNICEF lucrează în unele dintre cele mai dificile locuri din lume, pentru a ajunge la copiii cei mai defavorizaţi. În mai mult de 190 de ţări şi teritorii, lucrăm pentru fiecare copil, pretutindeni, pentru a construi o lume mai bună pentru toţi.
Pentru mai multe informaţii despre UNICEF şi munca sa de ajutorare a copiilor, vizitaţi www.unicef.org. Urmăriţi UNICEF pe Twitter şi Facebook.
ATENŢIE
În perioada 9 iulie 2020 - 31 august 2020, brandul de bijuterii Pandora va dubla fiecare dolar donat de public pentru iniţiativa One Love a UNICEF; şi donează 1$ de fiecare dată când utilizatorii de social media utilizează anumite funcţii care vor fi lansate pe 17 iulie 2020; ca parte a contribuţiei totale a companiei de până la 1 milion de dolari.
Fondurile obţinute ca urmare a iniţiativei One Love a UNICEF vor sprijini activitatea UNICEF pentru a ajuta copiii şi familiile lor să se recuperează după impactul COVID-19. Accesaţi www.unicef.org/one-love pentru a dona şi pentru a afla mai multe informaţii. UNICEF nu susţine nicio companie, marcă, produs sau serviciu.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu