AUDIENŢE. S-a întors Vulpiţa, au revenit şi audienţele mari ale emisiunii. Acces Direct, prima ediţie în direct de după vacanţă, a propulsat Antena 1 pe primul loc la nivelul întregii ţări.
Faţă de săptămâna trecută, când erau reluări, Acces direct are un plus de peste 200.000 de telespectatori.
Audienţa a crescut puternic la nivelul întregii ţări (unde sunt incluse satele şi localităţile mici). La oraşe, plusul a fost mult mai mic (90.000 de telespectatori) iar pe publicul comercial variaţiile sunt mici (18.000 creştere). De altfel, în rândul publicului comercial, Vulpiţa e pe locul al treilea.
Cu ce emisiuni a concurat Acces Direct?
Pro TV a mizat pe Ştirile de la ora 17:00 şi emisiunea „Ce spun românii” de la ora 18:00. Pe Kanal D s-a difuzat un nou episod din „Puterea Dragostei”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele primei ediţii Acces Direct din acest sezon (luni, 17 august), comparativ cu săptămâna precedentă:
NAŢIONAL. Acces Direct a fost, la prima ediţie din sezon, cea mai urmărit emisiune la nivel naţional. A avut o creştere de 221.000 de telespectatori faţă de săptămâna trecută. La ediţia din 10 august (în reluare), de exemplu, s-au uitat 629.000 de români, iar la cea de luni, 17 august, 850.000 de privitori.
Pro TV s-a clasat pe locul secund în audienţă, la o diferenţă considerabilă faţă de Antena 1. O medie de 539.000 de telespectatori au urmărit programele pregătite de postul din Pache Protopopescu. La mică diferenţă s-a clasat pe locul 3 Kanal D.
Postul Dogan şi-a păstrat poziţia în clasament, la fel ca săptămâna trecută, însă are o uşoară urcare, de la 498.000 de urmăritori la 508.000.
URBAN. La oraşe, Acces Direct a fost opţiunea a doua, după Pro TV, dar a recuperat serios din audienţe.
Pe Pro TV s-au uitat 363.000 de telespectatori, iar pe Antena au fost 340.000, cu o creştere faţă de săptămâna trecută, când erau 256.000 de urmăritori.
Podiumul a fost completat de Kanal D, care a strâns 214.000 de privitori, tot cu o uşoară creştere faţă de săptămâna trecută.
COMERCIAL. Tinerii au ocolit şi prima ediţie de Acces Direct cu Vulpiţa. Antena 1 s-a poziţionat pe locul al treilea, cu 79.000 de telespectatori, faţă de 61.000 săptămâna trecută.
Primul loc în topul preferinţelor tinerilor a rămas Pro TV. Au fost 121.000 de privitori, în scădere însă faţă de săptămâna anterioară.
Kanal D s-a intercalat între cele două „rivale” şi a strâns 83.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, la nivel NATIONAL:
10 august | Persoane | Rtg% | Share | 17 august | Persoane | Rtg% | Share | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 690.000 | 3.9 | 17.1 | Antena 1 | 850.000 | 4.8 | 21.6 | |
2 | Antena 1 | 629.000 | 3.6 | 15.6 | Pro TV | 539.000 | 3.1 | 13.7 | |
3 | Kanal D | 498.000 | 2.8 | 12.3 | Kanal D | 508.000 | 2.9 | 12.9 | |
4 | Romania TV | 292.000 | 1.7 | 7.2 | Antena 3 | 216.000 | 1.2 | 5.5 | |
5 | Antena 3 | 250.000 | 1.4 | 6.2 | Romania TV | 208.000 | 1.2 | 5.3 | |
6 | Digi 24 | 89.000 | 0.5 | 2.2 | B1TV | 111.000 | 0.6 | 2.8 | |
7 | Prima TV | 85.000 | 0.5 | 2.1 | Digi 24 | 96.000 | 0.5 | 2.4 | |
8 | Nickelodeon | 84.000 | 0.5 | 2.1 | Realitatea Plus | 85.000 | 0.5 | 2.2 | |
9 | TVR 1 | 79.000 | 0.4 | 1.9 | Prima TV | 83.000 | 0.5 | 2.1 | |
10 | National TV | 78.000 | 0.4 | 1.9 | TVR 1 | 83.000 | 0.5 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, în mediul URBAN:
10 august | Persoane | Rtg% | Share | 17 august | Persoane | Rtg% | Share | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 419.000 | 4.4 | 18.1 | Pro TV | 363.000 | 3.8 | 16.7 | |
2 | Antena 1 | 256.000 | 2.7 | 11 | Antena 1 | 340.000 | 3.6 | 15.6 | |
3 | Romania TV | 190.000 | 2 | 8.2 | Kanal D | 214.000 | 2.2 | 9.9 | |
4 | Kanal D | 182.000 | 1.9 | 7.8 | Antena 3 | 159.000 | 1.7 | 7.3 | |
5 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 7.6 | Romania TV | 127.000 | 1.3 | 5.8 | |
6 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 2.5 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 3.6 | |
7 | Eurosport 1 | 54.000 | 0.6 | 2.3 | Prima TV | 60.000 | 0.6 | 2.8 | |
8 | Nickelodeon | 49.000 | 0.5 | 2.1 | Happy Channel | 42.000 | 0.4 | 1.9 | |
9 | Prima TV | 48.000 | 0.5 | 2.1 | TVR 1 | 42.000 | 0.4 | 1.9 | |
10 | B1TV | 45.000 | 0.5 | 1.9 | B1TV | 41.000 | 0.4 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 10 august şi luni, 17 august, pe intervalul emisiunii Acces Direct, pe publicul COMERCIAL:
10 august | Persoane | Rtg% | Share | 17 august | Persoane | Rtg% | Share | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 159.000 | 3.8 | 25.8 | Pro TV | 121.000 | 2.9 | 21.8 | |
2 | Kanal D | 78.000 | 1.9 | 12.8 | Kanal D | 83.000 | 2 | 15 | |
3 | Antena 1 | 61.000 | 1.4 | 9.9 | Antena 1 | 79.000 | 1.9 | 14.3 | |
4 | Antena 3 | 35.000 | 0.8 | 5.7 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 4.5 | |
5 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 3.6 | Prima TV | 22.000 | 0.5 | 4 | |
6 | Romania TV | 19.000 | 0.4 | 3 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 3.2 | |
7 | Discovery | 14.000 | 0.3 | 2.2 | Antena 3 | 17.000 | 0.4 | 3.1 | |
8 | N24 PLUS | 13.000 | 0.3 | 2.1 | Pro X | 9.000 | 0.2 | 1.6 | |
9 | Nicktoons | 11.000 | 0.3 | 1.7 | History | 9.000 | 0.2 | 1.7 | |
10 | History | 10.000 | 0.2 | 1.7 | B1TV | 6.000 | 0.1 | 1.1 |
Comentarii
Pe comerical la tineri locul 3 , unde e *** de mile?