AUDIENŢE TV. Interes pentru meciul dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj, cel care a decis campioana Ligii 1. Dacă adunăm audienţele posturilor care au difuzat aseară partida - DigiSport, Look Plus şi TelekomSport, cifrele plasează evenimentul sportiv în top.
Chiar pe primul loc la oraşe, unde Digi Sport 1, Look Plus şi Telekom Sport 1, posturile ce au difuzat partida de fotbal, au însumat o audienţă peste Kanal D şi Pro TV.
La nivelul întregii ţări, cele trei canale au realizat împreună o audienţă suficientă pentru a se plasa pe locul 3 (sub Kanal D şi Pro TV), iar pe comercial pe locul doi, imediat după Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului de fotbal Craiova-CFR Cluj (20.30-22.30):
NAŢIONAL. Încheiat cu victoria CFR-ului (3-1), meciul a înregistrat o medie totală de 967.000 de telespectatori la nivel naţional pe cele trei canale anterior menţionate, în intervalul 20:30-22:30.
Dintre aceştia, cei mai mulţi au urmărit partida pe Digi Sport 1 - 650.000, apoi pe Look Plus - 222.000, iar pe Telekom Sport 1 au fost 94.000 de privitori în toată ţară.
Lider a fost Kanal D în seara trecută. Postul Dogan a adunat 1.136.000 de telespectatori cu serialul turcesc „Dragoste şi secrete”.
Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 1.079.000 de urmăritori pe minut.
Antena 1, care a avut finala redifuzată a sezonului 5 din Chefi la Cuţite, a strâns o audienţă sub media celor trei canale de sport, adică 720.000 de privitori.
URBAN. Situaţia cea mai bună pentru Look, Digi şi Telekom a fost la nivel de oraşe. Oamenii au urmărit cu sufletul la gură partida ce a decis, într-un final, campioana Ligii 1 din sezonul 2019/2020.
Pe cele trei canale de sport au fost în total 599.000 de telespectatori pe minut. Dintre aceştia, cei mai mulţi au fost tot pe Digi Sport 1 - 451.000, apoi pe Look Plus - 93.000, iar Telekom Sport 1 a încheiat podiumul cu 55.000.
În spatele celor trei posturi de sport s-a clasat Kanal D, cu 537.000 de privitori, iar Pro TV a urmat în top cu 526.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Nici tinerii nu au stat departe de televizor şi au privit meciul de fotbal. Media audienţei celor de la Look, Digi şi Telekom a plasat posturile TV pe locul secund în top, imediat în spatele celor de la Pro TV.
Look Plus, Digi Sport 1 şi Telekom Sport 1 au adunat împreună 215.000 de tineri în faţa televizoarelor, dintre care cei mai mulţi au fost, din nou, pe Digi Sport 1 - 158.000. Pe Look Plus au urmărit 32.000 de tineri, iar pe Telekom Sport 1 s-au uitat 25.000.
Pro TV a strâns o audienţă de 240.000 de telespectatori pe comercial, iar Antena 1 doar 165.000. Kanal D are cifrele cele mai mici pe comercial, reuşind să obţină 147.000 de urmăritori tineri.
Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.136.000 | 6.5 | 16.5 |
2 | Pro TV | 1.079.000 | 6.1 | 15.7 |
3 | Antena 1 | 720.000 | 4.1 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 650.000 | 3.7 | 9.4 |
5 | Romania TV | 418.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 3 | 255.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | Look Plus | 222.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Happy Channel | 155.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | National TV | 155.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | Digi 24 | 148.000 | 0.8 | 2.1 |
11 | Prima TV | 140.000 | 0.8 | 2 |
12 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | Telekom Sport 1 | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | ETNO | 90.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Diva | 87.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 537.000 | 5.6 | 14.3 |
2 | Pro TV | 526.000 | 5.5 | 14 |
3 | DigiSport 1 | 451.000 | 4.7 | 12 |
4 | Antena 1 | 417.000 | 4.4 | 11.1 |
5 | Romania TV | 226.000 | 2.4 | 6 |
6 | Antena 3 | 169.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 96.000 | 1.0 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 93.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Look Plus | 93.000 | 1.0 | 2.5 |
10 | Prima TV | 70.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | Diva | 65.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | National TV | 57.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | Telekom Sport 1 | 55.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | TVR 1 | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Realitatea Plus | 44.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 3 august, pe intervalul meciului Universitatea Craiova - CFR (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 240.000 | 5.7 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 165.000 | 3.9 | 14 |
3 | DigiSport 1 | 158.000 | 3.8 | 13.4 |
4 | Kanal D | 147.000 | 3.5 | 12.5 |
5 | Prima TV | 37.000 | 0.9 | 3.2 |
6 | Look Plus | 32.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
8 | Telekom Sport 1 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Film Cafe | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
11 | Antena 3 | 19.000 | 0.4 | 1.6 |
12 | Boomerang | 16.000 | 0.4 | 1.4 |
13 | Happy Channel | 16.000 | 0.4 | 1.4 |
14 | Kiss TV | 12.000 | 0.3 | 1.1 |
15 | AXN | 12.000 | 0.3 | 1 |
Comentarii
valabil si pentru tine *** antenista , de covid la antenute nu zici nimic?
ca pe stirile cu esca covid imediat postai un comentariu
Iar PRO-CINEMA ar merita un format HD având în vedere că are audiență dublă față de PRO-2 și PRO-X!