AUDIENŢE TV. FCSB a avut parte de o calificare cu audienţă. Oamenii au fost cu ochii pe FCSB şi pe calificarea în Turul II Europa League.
Aproape jumătate de milion de români din toată ţara s-au uitat, în total, la duelul FCSB - FC Shirak (3-0). Partida a fost difuzată de două posturi de televiziune aproape „înrudite”: Prima TV şi Look Plus.
Prima TV a fost cumpărată de Adrian Tomşa, totodată acţionarul Look TV, iar tranzacţia mai are de făcut un singur pas: avizul de la CNA, după ce a obţinut autorizaţia de la Consiliul Concurenţei.
Privitorii s-au împărţit între Prima TV şi Look, dar audienţa celor două posturi a fost destul de apropiată. Meciul echipei patronate de Gigi Becali a adus cifre foarte bune pentru ambele canale.
De exemplu, la nivel naţional cei mai mulţi oameni au văzut meciul pe Prima TV - 242.000, dar nici Look nu a stat rău cu o medie de 208.000. De notat că lider, pe intervalul meciului, era Pro TV, urmat de Kanal D.
Prima TV şi-a găsit locul între primele zece pe toate targeturile, la fel ca şi Look Plus, aflat în faţa celor de la Digi Sport pe comercial.
A fost sau n-a a fost un experiment reuşit de Prima TV, meciul FCSB - FC Shirak?
Audienţele arată că la meciul cu FCSB s-au uitat de două ori mai mulţi telespectatori faţă de o seară obişnuită. De exemplu, Prima TV a avut o medie în prime time de 150.000 de privitori în luna iulie, timp ce la meci s-au uitat aproape 250.000.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalul meciului FCSB - FC Shirak (21:30-23:30):
NAŢIONAL. FCSB strânge oamenii la TV. Meciul din Europa League a plasat posturile Prima TV şi Look Plus în primele zece cele mai urmărite posturi aseră. Ambele au avut cifre bune, iar media totală a fost de aproape jumătate de milion de români.
Prima TV a fost pe locul şase, cu o medie de 242.000 de telespectatori. Imediat, pe şapte, s-a clasat Look Plus, cu o medie de 208.000 de privitori.
Digi Sport 1 a fost sub Look Plus pe intervalul FCSB - FC Shirak, cu o medie de 195.000 de urmăritori. DigiSport avea, pe interval, ultima parte a meciului Lokomotiv Tbilisi şi Universitatea Craiova (20:00-21:45) şi DigiSport Special (21:45-22:45).
Liderul serii a fost, însă, Pro TV. Cu filmul „Legea e lege”, postul din Pache Protopopescu a strâns 989.000 de privitori, în medie, pe intervalul orar al meciului de fotbal.
URBAN. Situaţia s-a schimbat puţin în mediul urban. Look Plus a avut audienţa mai mare la oraşe, peste Prima TV. Aproximativ 132.000 de telespectatori au vazut partida pe Look, în timp ce aproximativ 109.000 s-au uitat pe Prima TV. În total, 241.000 de urmăritori de la oraşe au văzut calificarea FCSB-ului.
Pe interval, între cele două canale ce au difuzat meciul FCSB s-a clasat Digi Sport 1, cu 129.000 de privitori.
Pro TV a rămas liderul serii şi pe segmentul urban, cu o medie de 524.000 de telespectatori pe interval.
COMERCIAL. Tinerii au văzut partida celor de la FCSB pe Look Plus. Postul şi-a adjudecat locul patru pe comercial, imediat după fruntaşele Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Au fost, în medie, 60.000 de privitori pe Look.
Prima TV a ocupat locul şase cu meciul de fotbal. A depăşit staţiile de ştiri, pe interval, cu o medie de aproximativ 46.000 de urmăritori tineri.
În total, aproximativ 100.000 de tineri s-au uitat la meciul FCSB-ului.
Între Look şi Prima TV s-a clasat, la fel ca pe urban, Digi Sport 1, cu 48.000 de privitori pe interval.
Totuşi, tinerii au plasat Pro TV pe primul loc în topul general, detaşat de concurenţă. Postul din Pache Protopopescu a întregistrat, pe interval, o medie de aproape 300.000 de privitori.
FCSB s-a calificat în turul doi preliminar Europa League, după o victorie facilă cu FC Shirak, scor 3-0. Golurile gazdelor au fost înscrise de Denis Olaru (34'), Florin Tănase (65' P.) şi Alexandru Buziuc (83').
Audienta posturilor TV joi, 27 august, pe intervalul meciului FCSB - FC Shirak (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 989.000 | 5.6 | 15.7 |
2 | Kanal D | 941.000 | 5.4 | 15 |
3 | Antena 1 | 637.000 | 3.6 | 10.1 |
4 | Romania TV | 468.000 | 2.7 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 307.000 | 1.8 | 4.9 |
6 | Prima TV | 242.000 | 1.4 | 3.8 |
7 | Look Plus | 208.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | DigiSport 1 | 195.000 | 1.1 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 127.000 | 0.7 | 2 |
10 | Antena Stars | 111.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 27 august, pe intervalul meciului FCSB - FC Shirak (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 524.000 | 5.5 | 16.2 |
2 | Kanal D | 425.000 | 4.5 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 276.000 | 2.9 | 8.6 |
4 | Romania TV | 237.000 | 2.5 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 202.000 | 2.1 | 6.3 |
6 | Look Plus | 132.000 | 1.4 | 4.1 |
7 | DigiSport 1 | 129.000 | 1.4 | 4 |
8 | Prima TV | 109.000 | 1.2 | 3.4 |
9 | Happy Channel | 72.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 63.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 27 august, pe intervalul meciului FCSB - FC Shirak (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 299.000 | 7.1 | 26.2 |
2 | Antena 1 | 153.000 | 3.6 | 13.4 |
3 | Kanal D | 99.000 | 2.4 | 8.7 |
4 | Look Plus | 60.000 | 1.4 | 5.3 |
5 | DigiSport 1 | 48.000 | 1.1 | 4.2 |
6 | Prima TV | 46.000 | 1.1 | 4 |
7 | Romania TV | 32.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
9 | Diva | 22.000 | 0.5 | 2 |
10 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
Comentarii
Umilinta pe antenistul mile cu antenuta steluta a lui
Pro detasat pe comercial , iar antenuta egal pe comercial cu national , public batran deci , ha ha ha
Chiar,ce au facut craiova si botoșani?