Skip to main content

COMUNICAT. Cât de important este copywriting-ul în digital marketing

 
COMUNICAT. Cât de important este copywriting-ul în digital marketing

În era digitală, copywriting-ul se regăseşte peste tot – de la reclame, la broşuri, site-uri web şi pe reţelele de socializare.

Publicitate

Copywriting-ul este unul din elementele de bază al unui brand/produs şi modul în care atragi potenţiali clienţi.

Spre deosebire de scrierea tradiţională, copywriting-ul determină cititorul să acţioneze – să cumpere, să se aboneze la newsletter sau să îţi urmărească brand-ul. Deci, este un element fundamental în lumea marketing-ului digital!

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Copywriting-ul distinge marketing-ul digital

Un copywriting bun face ca potenţialii clienţi să dorească să afle mai multe despre business-ul tău. Emoţiile joacă un rol important atunci când vine vorba despre oamenii care doresc să cumpere un produs sau un serviciu.

De ce este bun un film? Pentru că stârneşte emoţii. Ne face entuziaşti şi curioşi, prin urmare dorim să aflăm ce se întâmplă mai departe. Acelaşi lucru este valabil pentru orice alt tip de produs sau serviciu.

Copywriting-ul este metoda prin care prezinţi rezolvarea problemelor consumatorilor. Fie că este vorba despre un meniu delicios care atrage prin descrierea ingredientelor, despre rochia pe care orice femeie şi-o doreşte sau despre serviciul pe care îl oferi iar oamenii au nevoie de el.

Un copywriting bun poate stârni curiozitatea cu privire la ce poate face un produs şi cum îi poate influenţa în bine viaţa. Creează emoţii care declanşează acţiuni ce se transformă ulterior în conversii. Pe scurt, creezi un mediu în mintea oamenilor care îi va determina să acţioneze.

Copywriting + SEO = Love

Google iubeşte conţinutul original iar ăsta nu este niciun secret. Când ai nevoie de un produs sau vrei să afli anumite informaţii, unde te uiţi? Exact, pe Google.

Meta descriptions sunt acele texte care apar sub denumirea brand-ului, de obicei un text lung dar valoros. De cele mai multe ori, acestea conţin informaţiile pe care le căutai şi este motivul pentru care apeşi click pentru a ajunge pe pagina principală.

Copywriting-ul oferă avantaje SEO pentru site-urile web, şi poate influenţa semnificativ clasamentul Google. Accentul nu se pune doar pe emoţie şi creşterea conversiilor, ci şi pe cuvinte cheie. Majoritatea, dacă nu toate conţinuturile online, sunt scrise cu un cuvânt cheie în minte pentru a profita de avantajele SEO.

Un copywriting bun include mai multe cuvinte cheie, atrăgând astfel clienţii către un produs sau serviciu.

În plus, Google consideră reţelele de socializare ca factor de clasare. Cu cât produci mai mult conţinut de înaltă calitate şi îl împărtăşeşti pe reţelele sociale, site-ul web va avea mai mult trafic.

Cu cât oferi mai multă calitate, vei avea o autoritate mai puternică printre alte site-uri similare din Google.

Copywriting-ul îmbunătăţeşte experienţa utilizatorului (UX)

UX se concentrează pe o înţelegere profundă a utilizatorilor – nevoile lor, ceea ce apreciază, abilităţile lor şi, de asemenea, limitările lor. Când traducem acest lucru în copywriting, se urmăreşte îmbunătăţirea calităţii interacţiunii utilizatorului cu percepţiile produsului.

Prin urmare, un copywriting bun este esenţial pentru UX, atrage potenţialii clienţi către business-ul tău iar aceştia oferă la rândul lor, loialitate.

Cu cât este mai bun conţinutul, cu atât mai mult ai şanse foarte mari ca oamenii să îşi împărtăşească experienţa în rândul celor apropiaţi, iar tu te bucuri de roade sub formă de conversii.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus