COMUNICAT. Compania de media digitală Thinkdigital a dobândit certificările Marketing Partner Facebook precum şi Google Partner (pentru Search, Video, Display şi Shopping Ads) care atestă expertiza avansată a companiei în operarea campaniilor în cele două ecosisteme globale.
Pe lângă asta, angajaţii companiei au dobândit alte peste 30 de specializări individuale şi atestări (Advanced Google Analytics, WazeAds, Doubleclick for Publishers, Google Ads Video Certification, Google Shopping Ads şi altele).
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Thinkdigital s-a lansat în România în 2006 ca o regie de vânzări internaţională – cel mai cunoscut produs din portofoliu fiind Facebook, în perioada în care exista sistemul de publicitate „premium” – şi şi-a extins serviciile în 2013 ca urmare a preluării operaţiunilor fostelor regii de vânzări de site-uri locale Q2M şi AdEvolution dar şi în 2015 prin integrarea serviciilor agenţiei de performance marketing Forestview din România.
Între timp, compania cu sediul central la Bucureşti s-a dezvoltat ca o structură de digital media complexă şi unică pe piaţa din regiune, fiind azi un digital powerhouse care adună, sub acelaşi brand, servicii precum:
•Monetizarea traficului (sales house) pentru publisheri locali şi internaţionali atât în regim premium cât şi programatic
•Planificare şi strategie media digital-first dar cu componente de radio, outdoor şi TV
•Performance marketing & direct sales
•Creaţie, strategie de comunicare, design, producţie video, web & app development
De ce, explică managerul general, Cristina Cucuiu (foto):
„Asistăm la un shift al bugetelor dinspre platformele locale spre cele globale şi dinspre business-ul de ad-network local spre campanii derulate în ecosistemul format mai ales din platforme globale ca Google, Facebook ori LinkedIn si, mai nou, TikTok.
Evident, rămânem un partener important pentru publisheri locali de calitate, ca regie de vânzări – ceea ce am fost la începuturile companiei şi am rămas şi azi – dar şi pentru platforme globale care se vând local şi prin noi, cum ar fi TripAdivsor sau Euronews.
Cu toate acestea, am anunţat în ultimii 2 ani că ne poziţionăm ca un digital powerhouse care combină serviciile de ce însemna până acum regie cu cele de agenţie digital 1st: e evident că modelul de business de succes pe termen lung de care avem nevoie implică excelenţa în lucrul nu doar în ecosistemul local, unde avem o experienţă de peste 10 ani, ci şi în cel global unde am activat şi continuăm să activăm câtă vreme România nu este deconectată de la acest ecosistem, ci din contră”, a spus managerul general.
Despre Thinkdigital
Thinkdigital este parte din grupul internaţional TDG, fiind compania regională de media online a grupului care acoperă, de la Bucureşti, întreaga regiune. TDG are peste 200 de angajaţi, în mai multe ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord (MENA), şi cuprinde şi alte 3 companii: Project Agora (programmatic advertising), Tailwind (adtech / martech) şi Forestview (performance marketing).
Ce este secţiunea COMUNICATE:
Secţiunea COMUNICATE este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu