Skip to main content

Ca să te văd mai bine! Campanie Itsy Bitsy: spune cum le citeşti copiilor şi câştigi premii ca să citeşti şi mai bine

 
Ca să te văd mai bine! Campanie Itsy Bitsy: spune cum le citeşti copiilor şi câştigi premii ca să citeşti şi mai bine

Campanie a postului de radio pentru copii Itsy Bitsy. Ideea de bază: spune cum le citeşti poveşti copiilor şi poţi câştiga un premiu din partea unei companii care se ocupă cu servicii de oftalmologie.

Publicitate

În campania cu titlul "Salvează o poveste", spun cei de la Itsy Bitsy, părinţii sunt invitaţi să scrie pe site-ul postului de radio despre modul în care reuşesc să le citească poveşti celor mici în fiecare seară, "inspirând şi alţi părinţi care vor să se conecteze mai mult cu cei mici".

Oficialii Itsy Bitsy:

"Studiile demonstrează că un copil căruia i s-a citit în copilărie este mai “bogat” cu 1 milion de cuvinte, de aceea noua campanie de la Itsy Bitsy FM ajută părinţii să salveze aceste poveşti citite seară de seară, pentru cei mici. În copilărie, cel mai frumos moment de conectare zilnică a părinţilor cu cei mici, poate fi povestea de seară. "

Cei care se înscriu pe site pot câştiga premii de la compania Essilor România - zeci de perechi de ochelari pentru copii şi pentru părinţi.

De ce o o companie specializată pe oftalmologie partener?

"Ritualul de seara in care parintii citesc copiilor povesti creaza un moment valoros de intimitate in familie, dar si oportunitati de dezvoltare a limbajului copilului. Pentru parintii care simt ca oboseala ochilor este un factor care influenteaza implicarea lor in ritualul de seara specialistul in sanatatea ochilor."

Pe de altă parte, spun cei de la Itsy Bitsy, "problemele de vedere ale copiilor sunt adeseori diagnosticate tardiv, deoarece cei mici nu sunt întotdeauna capabili să descrie modificările ce apar în acest sens", iar "controalele de screening vizual pentru copii pot identifica probleme cu impact vizual major ca: strabism, ambliopie, cataractă congenitală."

"Ştim că 90% din informaţia învăţată de cei mici este absorbită cu ajutorul ochilor şi că prin corectarea problemelor de vedere elevii pot obţine rezultate şcolare de două ori mai bune. O vedere bună poate contribui decisiv la îmbunătaţirea calităţii vieţii", declară Ionela Ştirbet, director de marketing Essilor România.

Inscrierea in campanie se poate face aici: https://www.itsybitsy.ro/concursuri/salveaza-o-poveste/

Campania se derulează până la sfârşitul lunii august.

Mai multe detalii despre campanie se găsesc pe www.itsybitsy.ro şi pe contul de Facebook.

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus