Audienţe. Seara de miercuri a adus noi „bătălii” în rândul audienţelor între Antena 1 şi Pro TV. Ambele posturi au mizat pe două emisiuni în două intervale.
Pe Pro TV a debutat un nou sezon din „Visuri la Cheie”, de la 20:30, iar în acelaşi timp pe Antena 1 se difuza al treilea episod din „Chefi la Cuţite”.
De la 22:30 a urmat altă luptă. Pe de o parte, postul Intact a mizat pe un episod din „Sacrificiu”, iar Pro a continuat cu un al doilea episod din „Ferma: Orăşeni versus săteni”.
Pro TV a dominat seara cu cele două producţii, înregistrând o audienţă cu „Visuri la Cheie” de peste 1.3000.000 de oameni, în medie pe minut. Cifrele au fost în scădere pe intervalul Ferma, dar postul din Pache Protopopescu a rămas lider.
Peste 800.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu. De notat că Antena 1 a câştigat un singur segment - cel urban, pe intervalul dintre Visuri la Cheie şi Chefi.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Pro TV a găsit cheia succesului. Bucătarii, mai urmăriţi la oraşe
Naţional. Miercurea rămâne ziua Pro. Visuri la Cheie are un debut bun de sezon şi a rămas lider pe acest segment. Nu mai puţin de 1.387.000 de privitori au ales emisiunea de pe Pro TV. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, cu noul episod din Chefi la Cuţite. Este pentru prima dată când emisiunea s-a difuzat într-o zi de miercuri.
Chefii au fost urmăriţi, în medie, de 1.210.000 de telespectatori. În top 3 intră şi Kanal D, cu 965.000 de privitori. Postul Dogan a mizat aseară pe serialul turcesc „Preţul Fericirii” (de la 20:00) şi de la 23:00 un nou episod din „Bravo, ai stil!”.
Urban. La oraşe s-a schimbat situaţia. Bucătarii de pe Antena 1 şi-au adjudecat primul loc pe acest interval. Pe Antena 1 s-au uitat 705.000 de urmăritori. Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 618.000 de telespectatori.
Şi de această dată, ultima treaptă a podiumului a fost completată de Kanal D, cu 557.000 de privitori. Urmează în top obişnuitele posturi de ştiri: Antena 3 şi România TV.
Comercial. Tinerii au ales să urmărească tot Pro TV. Diferenţa nu a fost mare, la fel ca în serile trecute. La Visuri la Cheie s-au uitat, în medie, 315.000 de telespectatori tineri. Pe doi a încheiat Antena 1, cu 281.000 de privitori tineri.
Kanal D s-a îndepărtat ceva mai mult de cele două pe acest segment, atrăgând doar 140.000 de telespectatori tineri. De remarcat poziţia a patra a celor de la Naţional TV. Postul TV difuza pe intervalul cu Visuri la Cheie un film de acţiune - „Stratton”.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.387.000 | 7.9 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 1.210.000 | 6.9 | 16.5 |
3 | Kanal D | 965.000 | 5.5 | 13.2 |
4 | Romania TV | 440.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 434.000 | 2.5 | 5.9 |
6 | National TV | 192.000 | 1.1 | 2.6 |
7 | Pro Cinema | 181.000 | 1 | 2.5 |
8 | TVR 2 | 121.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | Happy Channel | 120.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Prima TV | 120.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 705.000 | 7.4 | 18.1 |
2 | Pro TV | 618.000 | 6.5 | 15.9 |
3 | Kanal D | 557.000 | 5.8 | 14.3 |
4 | Antena 3 | 262.000 | 2.7 | 6.7 |
5 | Romania TV | 194.000 | 2 | 5 |
6 | National TV | 120.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | Digi 24 | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 71.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Prima TV | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 64.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie - Chefi la cuţite (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.5 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 281.000 | 6.7 | 21.1 |
3 | Kanal D | 140.000 | 3.3 | 10.5 |
4 | National TV | 42.000 | 1 | 3.1 |
5 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Digi 24 | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Fermierii au câştigat „bătălia” cu actorii. Ferma, mai urmărită decât serialul Sacrificiul
Naţional. Emisiunea „Ferma: Orăşeni versus săteni” a avut audienţe mai bune decât marţi seara. Ce-i drept, adversarul de pe Antena 1 a fost unul diferit. În ţară, emisiunea Mihaelei Rădulescu a strâns în faţa televizoarelor, în medie, 887.000 de telespectatori.
Antena 1, cu ultimul sezon din serialul „Sacrificiul”, a încheiat pe locul secund, cu 767.000 de urmăritori. În clasament a urmat Kanal D, cu 528.000 de privitori.
Urban. Diferenţa a fost mai mică la oraşe. Pro TV a rămas pe primul loc, dar audienţa a ajuns la 461.000 de urmăritori. Pe Antena 1 se uitau la serial 403.000 de telespectatori.
Pe trei s-a clasat tot Kanal D, cu 291.000 de privitori.
Comercial. Şi tinerii au stat cu ochii pe al doilea episod din Ferma. Pro TV a câştigat şi aici „bătălia”, cu 264.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut pe acelaşi interval 169.000 de urmăritori tineri.
Kanal D îşi menţine ultimul loc pe podium şi pe comercial, cu 86.000 de privitori tineri. De notat, de asemenea, şi prezenţa în top 10 a canalelor de filme Comedy Central şi AXN.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 887.000 | 5 | 16.2 |
2 | Antena 1 | 767.000 | 4.4 | 14 |
3 | Kanal D | 528.000 | 3 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 448.000 | 2.5 | 8.2 |
5 | Romania TV | 340.000 | 1.9 | 6.2 |
6 | National TV | 213.000 | 1.2 | 3.9 |
7 | Prima TV | 165.000 | 0.9 | 3 |
8 | Happy Channel | 139.000 | 0.8 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 110.000 | 0.6 | 2 |
10 | B1TV | 86.000 | 0.5 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 461.000 | 4.8 | 14.8 |
2 | Antena 1 | 403.000 | 4.2 | 12.9 |
3 | Kanal D | 291.000 | 3 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 290.000 | 3 | 9.3 |
5 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 5.5 |
6 | National TV | 102.000 | 1.1 | 3.3 |
7 | Digi 24 | 99.000 | 1 | 3.2 |
8 | Prima TV | 96.000 | 1 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 69.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | AXN | 66.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 9 septembrie, pe intervalul Sacrificiul - Ferma (22.30-23.30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 264.000 | 6.3 | 23 |
2 | Antena 1 | 169.000 | 4 | 14.7 |
3 | Kanal D | 86.000 | 2.1 | 7.5 |
4 | Romania TV | 43.000 | 1 | 3.7 |
5 | Digi 24 | 43.000 | 1 | 3.7 |
6 | National TV | 37.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
8 | Comedy Central | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
9 | Prima TV | 27.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | AXN | 23.000 | 0.6 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Daca lucrezi la casa ta cate o ora pe zi, cred si eu ca o termini in 2 ani.
Ia lucreaza la ea de dimineata la ora 8 pana seara la ora 8, in fiecare zi (si in week-end). Sa vezi ce repede o termini.
Vrei o casa in 2-3 luni, scoti banu' gros! Platesti si de peste 10 ori mai mult.
Ne explica postacul aici cum sa construim o casa dar el ***. Mor de ras.
Vezi ca emisiunea a inceput in anul 2014 sau 2015. Ia cauta pe net, a cazut o casa pana acum din toata emisiunea ? Astept un raspuns, dar cauta pe net. Nu din mintea ta de cap sec.
"Deși nu am specificat absolut nimic despre nicio emisiune de pe antena"
Pai asta inseamna postac antenist cap sec. Cand comentezi doar de o anumita televiziune (Pro TV); dar de alta televiziune (sa zicem Antenta 1) nu zici nimic. Exact definitia postacului antenist.
Am lucrat la extinderea a unei case bătrânești și știu ce spun.
Pai depinde postacule antenist. Cheama tu 5 muncitori de 2 parale de la tine din sat, ii platesti cu tigari, bere si o masa sa vezi cum sta aia 10 luni sa termine casa.
Sau chemi o echipa de aproape 50 muncitori, cu peste 10 utilaje, dar sa ii platesti si cu peste 100 de milioane (lei vechi), sa vezi ce repede fac ei casa. Pentru ca, daca dai multi bani, astia sigur au materiale de top ca sa iti faci casa. Nu cu nisip si namol.
Iar despre faza cu platitul e si mai aberanta. Cum sa pui niste oameni amarati carora te-ai dus sa le indeplinesti un vis dupa sa iti plateasca bani, pai asa ar renunta si ar sta cu ea cum o avea. E ca si cum ar plati chirie pe casa lor. E proprietatea lor, cine sa te dea afara din casa si de atatea sezoane s-ar fi sesizat cineva si ar fi spus adevarul si ar fi stricat toata emisiunea. Sponsorii sunt firme serioase care isi permit sa investeasca pentru o asemenea publicitate, nu s-ar cobora la acest nivel, sa bage materiale doar pentru publicitate. Dar e logic sa fie hateri atunci cand se face ceva de ce se face, dar va uitati la emisiuni la care se investesc la fel de multi bani si vedeti doar maimutareli.