COMUNICAT. O instalaţie experimentală şi un outdoor neconvenţional în spaţiul bucureştean sunt doar câteva dintre ideile creative prin care Ogilvy România susţine proiectele din cadrul ediţiei Romanian Design Week din acest an.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Inovaţie, creativitate şi noi perspective. Sunt cuvintele cheie care definesc statement-ul cultural RDW 2020
Pornind de la manifesto-ul IQOS (partener Romanian Design Week), care vorbeşte despre felul în care design-ul şi cultura au puterea de a schimba lumea prin construirea de noi perspective, echipa Ogilvy a creat o instalaţie experimentală, unică în România.
Instalaţia IQOS World aduce o nouă perspectivă asupra spaţiului fizic şi reprezintă dialogul vibrant dintre prezent şii viitor. Construită sub forma unei piramide, instalaţia invită la o redescoperire senzorială a spaţiului, de la nivelul de jos, până la cel superior.
"Proiectul IQOS x RDW este unul de avangardă în contextul comunicării de brand. Asta înseamnă un client curajos, pregătit să înglobeze cu adevărat design-ul şi arta în dialogul său cu publicul. Pentru echipa de creaţie, proiectul a însemnat research, forward thinking şi o abordare multi-disciplinară.
Tematica schimbării, a alegerilor personale şi a perspectivelor noi au fost declinate în execuţii altfel, în care participarea înseamnă interacţiune cu spaţiul fizic şi digital. Estomparea graniţei între cele două reprezintă pentru noi esenţa unei comunicări inovatoare" – Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.
Dar, cum o experienţă artistică nu poate fi povestită, ci trăită, instalaţia va putea fi văzută, începând cu 11 septembrie, la Combinatul Fondului Plastic.
GALERIE FOTO
Outdoor neconvenţional pe strada Sf Gheorghe Nou nr 1.
Realizat de echipa Ogilvy, tot ca parte din susţinerea proiectelor Romanian Design Week, outdoor-ul aduce culoare capitalei, începând din 1 septembrie şi semnalizează Design FLAGS - o serie de şapte expoziţii internationale prezentate în premieră în România, care documentează creativitatea.
Aceste expoziţii vor fi găzduite de spaţiul Qreator by IQOS în perioada 13-20 septembrie 2020.
Romanian Design Week începe pe 11 septembrie şi se va încheia pe data de 20 septembrie.
Ogilvy România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy şi oferă pieţei locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence şi servicii de strategie digitală.
Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare pentru clienţii săi, atât la nivel local, cât şi la nivel internaţional. Mai multe detalii despre campaniile dezvoltate de Ogilvy România, pe contul de Facebook.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii