COMUNICAT. Starbucks România a schimbat la începutul acestui an toate paiele din plastic utilizate în cafenele cu cele din hârtie. În această vară, noile capace care permit clienţilor să savureze băuturile reci fără să mai utilizeze paiele de hârtie au fost lansate ca o completare a angajamentului de lungă durată a Starbucks faţă de protejarea mediului.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Se preconizează astfel că anual la nivel global un miliard de paie de plastic vor fi înlocuite prin trecerea la paiele de hârtie şi introducerea noilor capace.
„Starbucks pune în centrul atenţiei sustenabilitatea şi mergem acum şi mai departe ajutând consumatorul să facă alegeri corecte pentru mediu şi generând contribuţii pozitive asupra societăţii unde ne desfăşurăm activitatea”, a declarat Maria Feer, Brand Manager, Starbucks România şi Bulgaria.
Pe lângă reducerea deşeurilor, noile capace care nu mai necesită utilizarea paielor sunt astfel concepute pentru a spori aroma băuturii, permiţând consumatorului să se bucure la fiecare înghiţitură de o gamă variată de texturi.
Însă cel mai mare beneficiu al noilor modele de capace este să elimine cu totul paiele şi necesitatea acestora. Atât noul capac, cât şi capacul existent au aceeaşi greutate şi sunt fabricate din acelaşi tip de plastic reciclabil, care poate fi aruncat în orice coş de reciclare mixt.
Fiind cel mai mare retailer de cafea din lume, Starbucks în calitate de lider are responsabilitatea de a inova pentru un viitor durabil. Din 1971, sustenabilitatea a reprezentat un pilon principal, iar recent compania a anunţat un nou angajament referitor la sustenabilitate ca o resursă pozitivă pentru următorii 50 de ani.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Comentarii