Rom anunţă că va susţine evenimentele anulate din cauza pandemiei. Cum? Cu bani? Nu, cu ...postări în social media, ciocolată şi, mai nou, cu napolitane.
De altfel, lansarea napolitanelor Rom BUZZ este ocazia de lansare a acestei oferte pentru organizatorii de evenimente.
Detalii, în continuare:
Brandul va oferi ciocolată, napolitane) bannere şi postări pe paginile de social media ale brandului Rom.
Au organizat mai multe pachete, iar brandurile pot aplica pe site-ul Rom.
Agenţiile implicate în proiect sunt MRM România şi McCann Worldgroup România (pe zona de creaţie), UM România (pe partea de media), iar McCann PR (pe zona de PR).
Gabriela Munteanu, marketing director Kandia Dulce, despre iniţiativă:
„Într-un an marcat de pandemie, în care multe branduri renunta la planurile lor, noi am decis sa facem buzz cu noul Rom BUZZ, o napolitana crocanta cu multa crema rom, si vrem sa “indulcim” evenimentele care s-au anulat.
Cum? Propunand parteneriate super indraznete prin care ROM Buzz sa devina sponsor oficial al unor evenimente de mare anvergura anulate. Am ales sa fim optimisti si sa transformam provocarea unui an cu multe renuntari in cel mai bun an pentru lansarea ROM Buzz”, spune aceasta.
Catalin Dobre (CCO McCann WG Romania & Regional CD McCann Central Eastern Europe):
„ROM e un brand care stie sa fie curajos si provocator atunci cand este nevoie. În ultimii ani si-a schmbat steagul de pe ambalaj cu cel american pentru a trezi patriotismul romanilor; a schimbat imaginea romanilor pe Google (din “prosti” in “destepti”); a ajutat strainii sa faca diferenta intre Bucuresti si Budapesta; a lansat primul ambasador virtual al unei tari.
ROM nu are bugetele de marketing ale altor jucatori internationali, dar asta ne-a ajutat pe noi sa ne autodepasim limitele creative si suntem extrem de mandri sa lucram pentru acest client curajos.
De asemenea, in contextul anului 2020, credem ca industria noastra are responsabilitatea de a ajuta brandurile nu numai sa actioneze responsabil si sa aiba un impact pozitiv, dar si sa distreze publicul, sa il faca sa zambeasca. Ne-am dorit sa aducem putin optimism intr-un an dificil, abordand un ton mai informal, deschis, intr-o campanie care vorbeste despre noua normalitate”, a adăugat şi el.
Trimite un comentariu