Audienţe. O nouă săptămână, o nouă victorie clară pentru serialul Las Fierbinţi. Producţia de pe Pro TV este imbatabilă în acest sezon şi a învins clar pe toate segmentele Chefi la Cuţite, emisiunea culinară de pe Antena 1, pe intervalul comun (20:30-21:30).
Detalii, în continuare:
Serialul de comedie cu Bobiţă, Celentano şi Firicel a înregistrat cifre uşor în scădere faţă de săptămâna trecut, atunci când s-a apropiat de 2 milioane de telespectatori. Acum au fost aproape 1.900.000. Diferenţa, însă, s-a menţinut faţă de Chefi la Cuţite.
Emisiunea culinară cu Gina Pistol în postura de prezentatoare a mai recuperat din diferenţă la oraşe şi pe comercial, dar insuficient pentru primul loc.
În schimb, pe tronsonul cu Ferma (21:30-23:20), producţia prezentată de Mihaela Rădulescu, Chefii au fost primii pe toate intervalele. Producţia Pro TV-ului a ocupat doar locul trei pe două segmente.
În aceeaşi seară Kanal D a mers, încă o dată, pe serialul turcesc „Preţul fericirii”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Las Fierbinţi a găsit reţeta succesului în audienţe. Bucătarii, doar pe locul doi
Naţional. Cifrele sunt în scădere pentru Las Fierbinţi, dar totuşi serialul rămâne cel mai vizionat în toată ţara. Nu a avut rival nici aseară, atunci când se uitau 1.899.000 de telespectatori, în medie.
Chefi la Cuţite a strâns 1.233.000 de privitori, cu cifre mai mici decât pe finalul lui septembrie. Kanal D a completat podiumul, cu 1.047.000 de urmăritori. În clasament urmează România TV şi, surprinzător, Naţional TV. Postul difuza serialul indian „Dragoste şi Ură” şi filmul „Dragonul Alb” pe intersecţia cu Las Fierbinţi.
Urban. Pro TV nu a avut rival nici la oraşe. La serialul de comedie se uitau, în medie, 982.000 de urmăritori, faţă de 729.000 câţi urmăreau în acelaşi timp la Chefi la Cuţite pe Antena 1.
Kanal D are cifre echilibrate şi pe acest segment - 552.000 de privitori. Pe patru a fost România TV, iar pe cinci Antena 3.
Comercial. Tinerii au ales şi ei producţia celor de la Pro TV. La serialul Las Fierbinţi se uitau, în medie, 445.000 de telespectatori tineri. Pe Antena 1 erau 336.000 de privitori tineri.
Kanal D se îndepărtează pe acest segment şi a obţinut o audienţă de 136.000 de urmăritori tineri. Urmează România TV şi Naţional TV.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.899.000 | 10.8 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 1.233.000 | 7 | 15.2 |
3 | Kanal D | 1.047.000 | 6 | 12.9 |
4 | Romania TV | 554.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | National TV | 261.000 | 1.5 | 3.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 982.000 | 10.3 | 22.7 |
2 | Antena 1 | 729.000 | 7.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 552.000 | 5.8 | 12.7 |
4 | Romania TV | 258.000 | 2.7 | 6 |
5 | Antena 3 | 152.000 | 1.6 | 3.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Las Fierbinţi - Chefi la Cuţite (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 445.000 | 10.6 | 30.3 |
2 | Antena 1 | 336.000 | 8 | 22.9 |
3 | Kanal D | 136.000 | 3.2 | 9.2 |
4 | Romania TV | 43.000 | 1 | 3 |
5 | National TV | 42.000 | 1 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Chefii, mai urmăriţi decât emisiunea Mihaelei Rădulescu. Ferma, doar pe locul 3
Naţional. Lucrurile se schimbă când se termină Las Fierbinţi. Chefii recuperează serios şi au fost peste emisiunea Ferma, care este prezentată de Mihaela Rădulescu. Pe Antena 1 se uitau 1.254.000 de privitori, în timp ce Pro TV a fost doar pe locul trei - 808.000 de urmăritori.
Între cele două s-a clasat Kanal D, cu puţin peste 1 milion de telespectatori. Topul 5 este completat de România TV şi Antena 3.
Urban. Bucătarii Dumitrescu, Bontea, Scărlătescu au rămas cei mai urmăriţi şi la oraşe. Antena 1 a înregistrat o audienţă de 745.000 de privitori, faţă de 543.000 de urmăritori câţi erau pe Kanal D.
Cifrele modeste au continuat pentru Ferma, care a ocupat locul trei cu 393.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii au pus Chefii pe primul loc. Şi cu o diferenţă mare faţă de celelalte posturi. La emisiunea prezentată de Gina Pistol se uitau, în medie, 401.000 de telespectatori tineri.
Pro TV a urcat pe acest segment, cu 225.000 de urmăritori tineri. Kanal D a completat podiumul - 128.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.254.000 | 7.1 | 18.8 |
2 | Kanal D | 1.004.000 | 5.7 | 15.1 |
3 | Pro TV | 808.000 | 4.6 | 12.1 |
4 | Romania TV | 478.000 | 2.7 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 330.000 | 1.9 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:20), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 745.000 | 7.8 | 20.3 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Pro TV | 393.000 | 4.1 | 10.7 |
4 | Romania TV | 234.000 | 2.5 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 6.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 6 octombrie, pe intervalul comun Ferma - Chefi la Cuţite (21:30-23:20), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 401.000 | 9.6 | 29.8 |
2 | Pro TV | 225.000 | 5.4 | 16.7 |
3 | Kanal D | 128.000 | 3.1 | 9.5 |
4 | Romania TV | 43.000 | 1 | 3.2 |
5 | Antena 3 | 39.000 | 0.9 | 2.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Vorbeste postacul... Cand era Insula Iubirii sau Accesatii era in al 9 cer , ca asta vrea publicul , acum nu ii mai place Ferma postacului , vai de el..
Vorbeste postacul... Cand era Insula Iubirii sau Accesatii era in al 9 cer , ca asta vrea publicul , acum nu ii mai place Ferma postacului , vai de Mile...
In afara de asta, show-ul si-a pierdut orice farmec pe care l-a avut in primele 3 sezoane, se axeaza incredibil de mult pe viata privata a Andreei Balan, care nici nu e acolo, si si-a pierdut complet identitatea vizuala si sonora bazata pe mit, folclor, motive traditionale. Mihaela Radulescu este departe de a fi o gazda macar impartiala. Ferma 2020 e un fel de big brother amestecat cu un ghid de supravietuire in padure, o emisiune fortata, insipida, care nu mai are nicio identitate. Care e legatura antrenamentelor militare din show cu ideea de ferma, nu pot intelege.
Productiile PRO TV incep sa scartaie rau din punct de vedere calitate si asta se reflecta in audiente. Experimentele esuate de un sezon sunt una, dar in mod constant gasesc noi modalitati sa strice si ce mai aveau bun.