Audienţe. iUmor, 3,2,1. iUmor prinde la tineri. Emisiunea de pe Antena 1 a avut audienţe care au plasat-o pe primul loc pe publicul tânăr, comercial. Nu aceeaşi performanţă a înregistrat la nivel naţional şi la oraşe. Producţia prezentată de Şerban Copoţ şi Dan Badea a fost şi sub Kanal D în toată ţara, iar la oraşe a fost pe locul secund.
Detalii, în continuare:
Ediţia a patra din iUmor a fost urmărită de puţin peste 1 milion de telespectatori din toată ţara. A fost pe 2. A stat mai bine pe urban, unde a avut poziţia a doua. Pe comercial a fost cea mai vizionată emisiune pe intervalul său (20:00-22:45).
În acelaşi timp, Pro TV difuza un film din 2018: „Peppermint - Gustul răzbunării” (20:00-22:00), iar de la 22:00 a fost o altă producţie - „Cercul de foc” (2013).
În schimb, Kanal D a mizat pe „reţeta” clasică - „Roata Norocului” de la 20:00 şi un film de la 22:00 - „Mireasa din Rusia” (2019).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:45):
Naţional. Emisiunea cu Bendeac, Delia şi Cheloo în juriu a strâns 1.118.000 de telespectatori pe acest segment. A fost pe locul trei, sub Pro TV şi Kanal D.
Filmul de pe Pro a pus postul din Pache Protopopescu pe primul loc - 1.217.000 de privitori. Pe locul doi a fost Kanal D, cu emisiunea Roata Norocului - 1.180.000 de urmăritori.
În top au urmat România TV, dar şi Prima TV - postul Clever avea un episod nou din „Schimb de mame”.
Urban. La oraşe, producţia Antenei 1 s-a clasat pe locul doi, cu 595.000 de telespectatori. Diferanţa s-a compactat faţă de Pro TV, care a fost pe primul loc cu 624.000 de urmăritori.
Kanal D se întoarce aici pe locul trei - 432.000 de privitori. Urmează Antena 3 şi România TV, aflate practic la egalitate pe locurile 4 şi 5.
Comercial. Tinerii au pus iUmor pe prima poziţie. Este singurul segment unde a câştigat producţia postului Intact. Emisiunea cu Delia, Bendeac şi Cheloo a avut o audienţă de 315.000 de privitori tineri.
Pro TV s-a clasat pe locul doi cu 277.000 de urmăritori tineri, iar Kanal D a completat podiumul cu 128.000 de telespectatori tineri.
Digi Sport 1 s-a regăsit între primele 5. A difuzat pe intervalul iUmor o emisiune de analiză şi meciul din Liga 1 Viitorul-CFR Cluj (de la 21:30). Pe postul de sport se uitau, în medie, 59.000 de privitori tineri.
Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.217.000 | 6.9 | 15.9 |
2 | Kanal D | 1.180.000 | 6.7 | 15.4 |
3 | Antena 1 | 1.118.000 | 6.4 | 14.6 |
4 | Romania TV | 367.000 | 2.1 | 4.8 |
5 | Prima TV | 329.000 | 1.9 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 624.000 | 6.5 | 15.7 |
2 | Antena 1 | 595.000 | 6.2 | 15 |
3 | Kanal D | 432.000 | 4.5 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 214.000 | 2.2 | 5.4 |
5 | Romania TV | 213.000 | 2.2 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 4 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:45), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 315.000 | 7.5 | 22.7 |
2 | Pro TV | 277.000 | 6.6 | 19.9 |
3 | Kanal D | 128.000 | 3 | 9.2 |
4 | DigiSport 1 | 59.000 | 1.4 | 4.2 |
5 | Romania TV | 36.000 | 0.9 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Mai intai de uiti in oglinda , pe urma vorbesti de altii postacule , zici de alti dar tu, slugjoi?