Audienţe. X Factor, show-ul muzical de pe Antena 1, a reuşit într-un final să depăşească Pro TV pe propriul interval (20:30-23:00). S-a întâmplat în a patra ediţie, când a fost lider detaşat la nivel naţional şi la oraşe, dar a câştigat şi publicul comercial, o premieră în acest sezon (şi nu numai). La X Factor se uitau aseară, în fiecare minut, puţin peste 1,2 milioane de telespectatori.
Ce s-a întâmplat pe intersecţia cu Masked Singer?
Talent show-ul cu Bănică, Delia, Loredana şi Ristei a fost cel mai urmărit în toată ţara şi la oraşe pe intersecţia cu Masked Singer (20:30-22:30), dar a pierdut "la mustaţă" pe segmentul comercial, la fel cum s-a întâmplat şi săptămâna trecută. Doar câteva mii de tineri a avut în plus Masked Singer.
Pe intersecţia cu cele două show-uri Kanal D a propus un nou episod din serialul „Preţul Fericirii”.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
Antena 1 a avut factorul X în audienţe. A depăşit, într-un final, Pro TV-ul
Naţional. X Factor a fost cel mai urmărit show pe propriul interval de două ore şi jumătate. A strâns 1.224.000 de telespectatori, cu peste 200.000 în plus faţă de Pro TV. Pe postul din Pache Protopopescu erau 1.040.000 de privitori.
Kanal D s-a apropiat de locul doi şi a avut o audienţă de 954.000 de urmăritori, în medie. România TV şi Antena 3 au completat clasamentul.
Urban. Şi la oraşe a câştigat X Factor. Emisiunea prezentată de Răzvan şi Dani a avut o audienţă de 638.000 de telespectatori, faţă de 517.000 câţi erau în acelaşi timp pe Pro TV.
Practic, Pro TV a fost la egalitate cu Kanal D, care avea 515.000 de privitori. Săptămâna trecută, spre exemplu, postul Dogan depăşise Pro TV-ul după terminarea Masked Singer.
Comercial. Tinerii au pus X Factor pe primul loc abia la a patra ediţie. Pe Antena 1 s-au uitat, în medie, 268.000 de telespectatori tineri. În acelaşi timp se uitau pe Pro TV 257.000 de privitori tineri.
Kanal D vine şi aici pe poziţia a treia, dar la mare diferenţă, cu 124.000 de urmăritori tineri. În top urmează Digi Sport 1, cu 55.000 de privitori tineri. Postul RCS-RDS a transmis în intervalul 21:00-22:50 meciul de fotbal Universitatea Craiova-Poli Iaşi.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.224.000 | 7 | 16.5 |
2 | Pro TV | 1.040.000 | 5.9 | 14 |
3 | Kanal D | 954.000 | 5.4 | 12.9 |
4 | Romania TV | 470.000 | 2.7 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 337.000 | 1.9 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 638.000 | 6.7 | 16.8 |
2 | Pro TV | 517.000 | 5.4 | 13.6 |
3 | Kanal D | 515.000 | 5.4 | 13.6 |
4 | Romania TV | 222.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 193.000 | 2 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul X Factor (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 268.000 | 6.4 | 21 |
2 | Pro TV | 257.000 | 6.1 | 20.1 |
3 | Kanal D | 124.000 | 3 | 9.7 |
4 | DigiSport 1 | 55.000 | 1.3 | 4.3 |
5 | Digi 24 | 38.000 | 0.9 | 3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
GALERIE FOTO. X Factor, ediţia a 4-a în imagini
X Factor, mai urmărit decât Masked Singer în ţară şi la oraşe. Aproape egalitate pe comercial
Naţional. Pe intersecţia cu Masked Singer, X Factor a rămas cel mai vizionat show în toată ţara. Pe Antena 1 se uitau 1.238.000 de telespectatori, faţă de 1.134.000 câţi erau pe Pro TV. De notat că postul din Pache Protopopescu a avut o audienţă mai bună cât timp era Masked Singer difuzat, faţă de tot intervalul X Factor.
Kanal D îşi menţine locul trei cu 977.000 de privitori. A pus o distanţă considerabilă faţă de România TV şi Antena 3, cele mai urmăritori posturi de ştiri.
Urban. La oraşe situaţia a stat la fel. Antena 1 s-a clasat prima cu X Factor şi a avut o audienţă de 641.000 de telespectatori, în medie. Urmează Pro TV cu 567.000 de privitori.
Interesant este că şi pe acest interval a mai crescut Kanal D, ajungând aproape de Pro TV. Postul Dogan a înregistrat o audienţă de 526.000 de urmăritori.
Comercial. Pe publicul tânăr a fost aproape egalitate. Un foarte mic avantaj a ajut Pro TV. La Masked Singer se uitau 276.000 de tineri între 18 şi 49 de ani, la X Factor se uitau 267.000.
Kanal D a încheiat pe locul trei cu 127.000, iar Prima TV a completat locul 4 - 41.000 de urmăritori tineri. Postul deţinut de Clever a difuzat un film românesc de la 20:00 - „Asfalt Tango”.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.238.000 | 7 | 16 |
2 | Pro TV | 1.134.000 | 6.5 | 14.7 |
3 | Kanal D | 977.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Romania TV | 492.000 | 2.8 | 6.4 |
5 | Antena 3 | 357.000 | 2 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 641.000 | 6.7 | 16.3 |
2 | Pro TV | 567.000 | 5.9 | 14.4 |
3 | Kanal D | 526.000 | 5.5 | 13.4 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2.5 | 6 |
5 | Antena 3 | 204.000 | 2.1 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 2 octombrie, pe intervalul de intersecţie Masked Singer - X Factor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 276.000 | 6.6 | 21.1 |
2 | Antena 1 | 267.000 | 6.4 | 20.4 |
3 | Kanal D | 127.000 | 3 | 9.7 |
4 | Prima TV | 41.000 | 1 | 3.2 |
5 | Digi 24 | 40.000 | 1 | 3.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Asa de slab Antenuta , vlad peste sacrificiul , peste factorati , peste raman cu tine , peste accesati , toate expirate sant sătui oamenii de ele