COMUNICAT. Pe masura ce consumatorii au limitat cumparaturile in magazinele fizice si au migrat tot mai mult catre e-commerce, ca reactie la restrictiile impuse de pandemia Covid-19, strategiile retailerilor au inceput sa se concentreze pe consolidarea prezentei lor online sau, in multe cazuri, pe reorientarea exclusiva catre mediul online.
In Romania, 100.000 de magazine au fost inchise la mijlocul lunii martie cand a fost declarata starea de urgenta. Mai putin de 5% dintre acestea aveau prezenta online.
Inca de la inceputul perioadei de izolare, Mediapost Hit Mail a sustinut retailerii cu solutii complete de logistica si relatii cu consumatorii, pentru a le asigura o tranzitie lina catre mediul online.
Fulfill.ro, serviciul de logistica pentru e-commerce a grupului, pune la dispozitia magazinelor online intreaga infrastructura necesara integrarii, preluarii, depozitarii si gestionarii produselor, pe masura ce consumatorii schimba modul in care fac cumparaturi, ceea ce cumpara si cat cumpara la o scala si viteza fara precedent.
Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.
Mobilizare de forte pe timp de criza
Punand in aplicare masurile sanitare de preventie si pastrand un ritm constant de sprint, fulfill.ro a inregistrat o crestere a veniturilor cu 50% in timpul perioadei de izolare.
Cresterea a fost mai intensa in categorii precum casa & decoratiuni, cosmetica si ingrijire personala, sau chiar home entertainment (carti, muzica, filme etc.), pe masura ce consumatorii au cheltuit mai mult pentru a-si crea acasa un ecosistem adaptat la noul stil de viata impus de pandemie.
Obtinerea unei cresteri sanatoase a veniturilor in perioade de criza, cand industriile se clatina, este o reala provocare.
Explozia comertului online aproape peste noapte, a insemnat si un numar de comenzi cu mult peste media precedenta, necesitand o adevarata mobilizare de forte pentru gestionarea lor, in conditii de munca cu personal redus, impartit pe ture saptamanale cu scopul de a respecta regulile de preventie.
Intregul efort a fost posibil datorita dublarii spatiului de stocare si procesare a comenzilor in cursul anului trecut, noul depozit fulfill.ro avand acum o capacitate de 10.000 mp si o putere de gestionare de peste 4.500 comenzi/zi.
Ca in orice criza, a fost accelerata dezvoltarea unor sisteme si proceduri noi pentru a face fata cresterii bruste a volumului de munca si scaderii fortei de munca.
Intreg software-ul care sustine solutia fulfill.ro a fost imbunatatit pentru a oferi o eficienta mai buna si a ajuta clientii sa navigheze prin situatia curenta si sa obtina rezultate rapide, tangibile, si – poate mai important - sustenabile.
Soarele de dupa furtuna
Dupa incheierea starii de urgenta, volumul comenzilor s-a mentinut, lasand sa se intrevada un viitor optimist pentru divizia de logistica e-commerce a grupului Mediapost Hit Mail.
In continuare se asteapta o ascensiune a comertului online care va atrage dupa ea si o crestere importanta a cererii pentru servicii de e-fulfillment, mai ales in contextul maturizarii pietei online in Romania si adaptarii continue la noua normalitate.
Ce este secţiunea COMUNICATE:
În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Detalii, la [email protected]
Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
Trimite un comentariu